Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@23:41:06 GMT

ترافیک در محورهای مواصلاتی استان همدان روان است

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۲۶۶۳۶

ترافیک در محورهای مواصلاتی استان همدان روان است

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان همدان از افزایش 22 درصدی تردد خودروها از محورهای مواصلاتی استان همدان در این ایام نسبت به اربعین سال گذشته خبر داد .

بابک گردان درگفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در حال حاضر تردد در همه محورهای استان در حال انجام بوده و ترافیک روان بر تمامی محورها حاکم است، افزود: از ابتدای آغاز طرح اربعین یعنی 5 روز گذشته تا کنون بیش از 2 میلیون و 381 هزار تردد در محورهای استان به ثبت رسیده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی یادآور شد: آزادراه همدان- ساوه با 21 درصد افزایش و محور همدان- کرمانشاه با 51 درصد افزایش تردد بیشترین ترددات استان را به خود اختصاص داده‌اند .

گردان با اشاره به ساعات اوج ترافیک در سطح محورهای مواصلاتی استان گفت: ساعت 11 تا 13 ظهر و ساعت 15 تا 17 عصر ساعات اوج ترافیک در محورهای استان بوده است.

وی با بیان اینکه در شرایط عادی 18 درصد ترددات استان به خودروهای سنگین اختصاص دارد، افزود: در حال حاضر 13 درصد تردد ثبت شده در محورهای مواصلاتی استان مربوط به خودروهای سنگین و مابقی مربوط به خودروهای سبک بوده است .

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان همدان در پایان با اشاره به اینکه دیروز بیش از 550 هزار خودرو از محورهای مواصلاتی استان عبور کرده است، خاطرنشان کرد: اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان 66 دستگاه تردد شمار دارد که تمامی عبور و مرور خودروها را ثبت و ضبط می‌کند.

وقوع 25 فقره تصادف از ابتدای آغاز طرح اربعین تا کنون

جانشین پلیس‌راه استان همدان نیز در گفت‌وگو با ایسنا از وقوع 24 فقره تصادف جرحی و یک فقره تصادف فوتی از ابتدای آغاز طرح اربعین تا کنون در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

سرهنگ سعید اسماعیلی با بیان اینکه خوشبختانه در اربعین امسال وضعیت تصادفات فوتی در استان نسبت اربعین سال گذشته بهتر بوده است، افزود: طی 5 روز ابتدایی طرح اربعین در سال گذشته 23 فقره تصادف جرحی و فوتی در استان رخ داده بود که در این تصادفات 5 نفر فوت کردند .

وی در ادامه با تأکید بر اینکه در نخستین بارش پاییزی سطح جاده‌ها لغزنده می‌شود، افزود: با توجه به اینکه در روزهای آینده شاهد بارش باران خواهیم بود بنابراین از رانندگان می‌خواهیم با سرعت مطمئنه تردد کنند .

اسماعیلی به رانندگان توصیه کرد: زائران اربعین حسینی ساعات روز را برای رانندگی انتخاب کنند همچنین در طول مسیر در موکب‌ها توقف کرده و اندکی استراحت کنند تا دچار خواب‌آلودگی نشوند .

وی در بخش دیگری از سخنانش از افزایش 48 درصدی تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در حال حاضر تردد در طول محورها روان است .

اسماعیلی با بیان اینکه در طول طرح اربعین محور اصلی استان از گردنه دخان تا آزادراه همدان و محور کرمانشاه بیشترین تردد را به خود اختصاص داده است، خاطرنشان کرد: از ابتدای آغاز طرح تا کنون فقط یک فقره تصادف فوتی داشته‌ایم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۶۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۵۲ اکیپ راهداری در محورهای استان همدان

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان، مهرداد آهکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: اکیپ راهداری از هم اکنون مشغول آماده سازی و ارتقاء ایمنی راه‌های استان همدان برای سفرهای تابستانی و اربعین حسینی هستند که در همین راستا رفع ۲۱ نقطه پر خطر و حادثه خیز با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی در حال رفع خطر و اصلاح نقاط حادثه خیز می‌باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان تصریح کرد: امسال برای اولین بار یک دستگاه خط کشی جدید خریداری شد که در مجموع ۲ اکیپ خط کشی امانی در راههای استان فعال می شوند تا عملیات خط کشی و احیای خط محورهای همدان تسریع شود.

مهرداد آهکی اظهار داشت: در راستای رفع نقاط پرتصادف هم اکنون ۳ اکیپ امانی و پیمانی مشغول نصب نیوجرسی در محورهای: نهاوند - فیروزان، ملایر - اراک و تویسرکان - خیرآباد هستند و بزودی اجرای عملیات نصب نیوجرسی در محورهای پرتصادف مشخص شده نیز آغاز خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در پایان گفت: از جمله اکیپ های فعال در سطح راههای استان همدان شامل، اکیپ های: نصب و تعمیر تابلو و علائم، نصب و تعمیر گادرریل، شانه سازی و تعدیل شیب شیروانی، بهسازی و روکش آسفالت، درزگیری، چاله گیری و لکه گیری، تعمیر و ساخت ابنیه فنی، احداث و تکمیل زیرگذر، آزاد سازی حریم، گشت های راهداری، رنگ آمیزی سرعتکاه و تقاطع ها، نصب و تعمیر چراغ های چشمک زن، شیار لرزاننده، و اکیپ های تعریض راه و پل می‌باشند.

انتهای خبر/

کد خبر: 1229217 برچسب‌ها دانشگاه آزاد همدان همدان ایسکانیوز وضعیت راه ها وزارت راه و شهر سازی

دیگر خبرها

  • فعالیت ۵۲ اکیپ راهداری در محورهای استان همدان
  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • محدودیت های ترافیکی ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت در محورهای مواصلاتی کشور
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس