Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-01@11:12:12 GMT

بوش پدر و پسر هیچ یک به ترامپ رأی ندادند

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۴۸۸۶۹

به گزارش پارس نیوز،

 «مارک کی آپدگرو» نویسنده کتاب «آخرین جمهوری خواه» که این کتاب را با همکاری بوش پدر و پسر به نگارش در آورده است، درمصاحبه با روزنامه نیویورک تایمز گفت بوش پدر به «هیلاری کلینتون» نامزد دمکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 رای داد و بوش پسر به هیچ یک از آنها (نه ترامپ و نه کلینتون) رای نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب گویای نارضایتی دو رئیس جمهوری پیشین جمهوری خواه آمریکا از هم حزبی شان است که اکنون تصدی کاخ سفید را برعهده دارد.

قرار است انتشارات هارپر کارلینز کتاب مذکور را در 14 نوامبر (23 آبان) منتشر کند.
نویسنده در مصاحبه با نیویورک تایمز گفت: بوش پدر که اکنون 93 ساله است و بین سالهای 1989 تا 1993 (1368 تا 1372) رئیس جمهوری آمریکا بود، ذاتا علاقه ای به ترامپ ندارد هر چند که شخصا هم شناختی از وی ندارد.

بوش پدر در جریان کمپین انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا به نویسنده کتاب گفته بود که ترامپ «لاف زن» است که از نوعی حس خودبینی نشات می گیرد و تعهدی به خدمات عمومی ندارد.

نویسنده افزود: بوش پسر نیز که اکنون 71 ساله است و ریاست کاخ سفید را بین سالهای 2001 تا 2009 (1380 تا 1388) برعهده داشته، بر این باور است که ترامپ فاقد فروتنی لازم و درک ریاست جمهوری است.

این تاریخ نویس آمریکایی که کتاب های متعددی را درباره ریاست جمهوری آمریکا به رشته تحریر در آورده است، اظهار داشت: نگاهی به ارزش های بوش پسر و دیدگاه های مشترک وی، پدرش و «رونالد ریگان» نشان می دهد که همگی در تضاد با ارزش های حزب جمهوری خواه کنونی است به ویژه در رابطه با برنامه های دونالد ترامپ که اساسا مبتنی بر حمایت از تولیدات داخلی و نوع خاصی از بیگانه ستیزی است.

رویترز نوشت، نویسنده این کتاب برای اظهارنظر بیشتر در این زمینه در دسترس نبوده است.

این کتاب به دنبال سخنرانی بوش پسر در انتقاد از سیاست های ترامپ منتشر خواهد شد. وی در این سخنرانی از سیاست های دولت ترامپ و سبک و سیاق وی انتقاد کرد و گفت: «قلدری و تعصب» در زندگی عمومی و در عین حال دفاع از مهاجرت و تجارت آزاد به عنوان دو ستون دولت های قبلی جمهوری خواه توسط رئیس جمهوری جدید، مورد حمله قرار گرفته است.

 

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۸۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل استر، نویسنده شهیر آمریکایی در گذشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،وی علاوه بر کتاب‌هایی چون «سه گانه نیویورک»، فیلمنامه نویس «دود» وین وانگ و کارگردان فیلم «لولو روی پل» بود.

آستر با انتشار اولین کتابش با عنوان «اختراع انزوا» با تحسین منتقدان روبه رو شد.

نصرالله شیرین‌آبادی نوازنده پیشکسوت ویولن شامگاه یکشنبه نهم اردیبهشت در سن ۷۵ سالگی بر اثر ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

جایگاه او به عنوان یکی از برجسته‌ترین نویسندگان آمریکایی با مجموعه‌ای از سه داستان مرتبط با هم که به عنوان «سه‌گانه نیویورک» منتشر شد، تثبیت شد. این ۳ کتاب شامل «شهر شیشه ای» (۱۹۸۵)، «ارواح» (۱۹۸۶) و «اتاق قفل شده» (۱۹۸۶) هستند. کتاب‌های سه‌گانه برای پرداختن به پرسش‌های اگزیستانسیال، با موضوع رمان پلیسی بازی می‌کنند.

جویس کارول اوتس، رمان‌نویس، در سال ۲۰۱۰ نوشت، آستر برای «داستان‌های پست مدرنیستی بسیار شیک و معمایی‌اش که در آن راوی‌ها بندرت قابل اعتماد هستند و بستر داستان دایم در حال تغییر است، شناخته شد».

داستان های او اغلب با مضامین تصادف، شانس و سرنوشت بازی می کنند. بسیاری از قهرمانان او خود نویسنده هستند و مجموعه آثار او خودارجاعی است و شخصیت‌هایی از رمان‌های اولیه دوباره در رمان‌های بعدی ظاهر می‌شوند.

منتقد مایکل دیردا درباره آثار آستر می‌نویسد: از زمان «شهر شیشه‌ای»، اولین جلد از سه‌گانه‌اش در نیویورک، آستر سبکی شفاف و اعترافی را به کمال رساند، سپس از آن برای نشان دادن قهرمانان سرگردان در دنیایی به ظاهر آشنا استفاده کرد که به تدریج با تهدیدهای مبهم و توهم احتمالی، مملو از ناراحتی فزاینده می‌شوند.

آستر خالق ۱۸ رمان بود که از این میان چندین عنوان به فیلم تبدیل شده اند که «موسیقی شانس» از آن جمله است.

او بعدها خودش فیلمنامه‌هایی نوشت که با فیلمنامه «دود» (۱۹۹۵) با بازی هاروی کایتل، ویلیام هرت و جیانکارلو اسپوزیتو شروع شد. وی با این فیلمنامه جایزه معتبر ایندپندنت اسپرایت را برای بهترین فیلمنامه اول کسب کرد.

همکاری او با وانگ ادامه پیدا کرد و این دو به طور مشترک دنباله‌ای به نام «آبی در چهره» را کارگردانی کردند که دوباره کایتل و اسپوزیتو به همراه لو رید، میرا سوروینو و مدونا در آن بازی کردند. آستر در نوشتن فیلمنامه «مرکز جهان» اثر وانگ نیز نقش دارد.

سال ۱۹۹۸، آستر همراه کایتل، سوروینو و ریچارد ادسون فیلمنامه «لولو روی پل» را نوشت و کارگردانی کرد. او سال ۲۰۰۷ در فیلم «زندگی درونی مارتین فراست» با بازی دیوید تیولیس، ایرنه جاکوب و مایکل ایمپریولی بار دیگر همین وظیفه را انجام داد.

رمان «۴۳۲۱» آستر در سال ۲۰۱۷ در فهرست نهایی جایزه من بوکر قرار گرفت.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901648

دیگر خبرها

  • پل آستر نویسنده معروف آمریکایی درگذشت
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • پل استر، نویسنده شهیر آمریکایی در گذشت
  • «پل آستر»‌ درگذشت
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
  • بحران ادبیات داریم
  • کتابی پر ازجاهای خالی!
  • مجموعه دفتر یادداشت روزانه داستایوفسکی به چاپ سوم رسید
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • بازی برای کودکان خیلی مهم است اما جایگاه ادبیات هم حفظ شود