Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایمان زاده در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز گفت: لیگ برتر تکواندو ایران امسال نسبت به سال های گذشته بسیار متفاوت تر از هر سال و بر اساس سیستم جام جهانی تکواندو در حال برگزاری است که دارای معایب و مزایایی است. این شیوه برگزاری را سازمان لیگ برعهده گرفته است که در مدت زمان بسیار کوتاه در حال اجرا است و این برای جامعه تکواندو ایران خوب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: بسیاری از مربیان و ورزشکاران تکواندو کار ایران هنوز به شیوه جدید برگزاری آشنا نیستند و این نحوه برگزاری نیاز به زمان بیشتری دارد تا ورزشکاران و مربیان خود را با آن وفق دهند . باید گفت با برگزاری این مسابقات براساس سیستم جدید نحوه تمرین ورزشکاران و آموزش مربیان تغییر خواهد کرد. البته به نظر من با برگزاری شیوه جدیدلیگ به سبک جام جهانی، این امر منجر به جذابیت لیگ برتر تکواندو می شود اما نباید آن را در زمان محدود اجرا کرد چرا که ورزشکاران و مربیان لیگ را دچار مشکل می کند.

سرمربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت:هدف ما قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ برتر تکواندو است و امیدوارم با قهرمانی در ایران بتوانیم نماینده شایسته ای در مسابقات جام جهانی باشیم و برای کشورمان افتخار آفرینی کنیم، ما ورزشکاران و جوانان با استعداد خوب و زیادی در تیممان داریم و می توانیم با تکیه بر آنان به خوبی نتیجه بگیریم.

602

تکواندو ایران لیگ دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۹۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات دارت آزاد قهرمانی کارگران ایران

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دومین دوره مسابقات آزاد دارت قهرمانی کارگران کشورمان در بخش بانوان و آقایان، به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کارگر با حضور ۱۲۶ شرکت‌کننده از سراسر کشور، به مدت ۲ روز در بوستان سئول آکادمی دارت تهران برگزار شد و با هماهنگی‌های انجام شده نخستین بار مسابقات آزاد دارت کارگران کشور به صورت زنده و مجازی روی سایت فدراسیون جهانی و سازمان حرفه‌ای دارت جهان به نمایش درآمد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • شطرنج‬ مربیان در سیدبندی المپیک/ تنور تکواندو داغ‌تر از همیشه
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • مسابقات دارت آزاد قهرمانی کارگران ایران
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است
  • تمرین فشرده شاگردان عبدی زیر بارش باران و رنگین کمان
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • برگزاری مراسم روز جهانی کارگر در شهرستان مهر