Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-05-03@14:45:05 GMT

Oppo هم به دنبال ساخت گوشی قابل انعطاف است

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۴۹۷۹۸

Oppo هم به دنبال ساخت گوشی قابل انعطاف است

به نظر می‌رسد که باید شاهد نسل جدید گوشی‌های هوشمند باشیم. گوشی‌ها قابل انعطافی که صفحه نمایش آن‌ها خم می‌شود. چند سالی می‌شود که سامسونگ می‌خواهد چنین محصولی را به اسم گلکسی X راهی بازار کند. حتی مدیرعامل شرکت هواوی هم گفته که در آینده چنین محصولی می‌سازند. حالا به نظر می‌رسد که شرکت چینی Oppo هم به دنبال ساخت یک گوشی انعطاف پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش بولتن نیوز، به تازگی این شرکت پتنت جدیدی ثبت کرده که در آن به گوشی جدید اشاره شده که قسمت بالای صفحه نمایش آن را می‌شود تا کرد. در واقع با بازکردن قسمت قابل انعطاف گوشی می‌توانید صفحه نمایش بزرگ‌تری در اختیار داشته باشید. موضوع جالب اینجاست که دوربین جلوی گوشی دقیقا روی همان قسمتی قرار گرفته که تا می‌شود. البته به نظر نمی‌رسد که در این پتنت صفحه نمایش قابل انعطاف باشد. در واقع این گوشی دو صفحه نمایش دارد که از هم جدا می‌شوند. ساخت چنین محصولی بسیار آسان‌تر از چیزی ساخت صفحه نمایشی است که بتوان آن را خم کرد.

حالا باید منتظر باشیم و ببینیم که در آینده چه اتفاقی برای این گوشی‌ رخ می‌دهد. ایا گوشی‌های انعطاف پذیر می‌توانند به ترند بعدی دنیای موبابیل تبدیل شوند؟

 

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۹۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده‌ای که پس از یک سال، اجرایی نشده است!

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت می‌گوید: همه اقدام‌های لازم صدور- صورتحساب خرید گوشی همراه انجام شده است و تا سه ماه دیگر، اجرایی خواهد شد.

به گفته آقای برادران، هدف از اجرای این طرح، شفافیت در خرید گوشی همراه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قابلیت جدید اندروید ۱۵ برای استفاده از گوشی در رخت‌خواب
  • جغرافیای لایک‌ها و دیس لایک‌ها
  • دستگاه ذخیره انرژی انعطاف‌پذیر برای گجت‌های پوشیدنی ساخته شد
  • دستگاه ذخیره انرژی انعطاف پذیر برای گجت‌های پوشیدنی ابداع شد
  • آموزش: ۵ نکته که تایپ کردن با گوشی هوشمند را آسان‌‌تر می‌کند
  • مکان‌یابی ۱۳ هزار هکتار زمین برای ساخت شهرک‌های نهضت ملی مسکن
  • دولت مکلف شد 300 هزار هکتار به زمینهای قابل سکونت در شهرهای با تراکم زیر 70 هزار نفر اضافه کند
  • وعده‌ای که پس از یک سال، اجرایی نشده است!
  • ابداع صفحات خورشیدی خم شونده و قابل شستشو 
  • این خودروی لوکس چینی به جنگ مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و می‌رود /عکس