Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@02:11:22 GMT

شهردار شهر گیان نهاوند انتخاب شد+ سوابق

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۵۰۷۴۵

شهردار شهر گیان نهاوند انتخاب شد+ سوابق

رئیس شورای شهر گیان گفت: اعضای شورای اسلامی شهر گیان نهاوند با اکثریت آرا شهردار جدید این شهر را انتخاب کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری گرو، فرشید کیانی در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه شب گذشته شورای شهر گیان، علی جلالی با اکثریت آرا به‌عنوان شهردار گیان به فرمانداری شهرستان نهاوند معرفی‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: علی جلالی در حال حاضر کارمند بنیاد مسکن استان همدان است و دارای مدرک مهندسی عمران و دانشجوی کارشناسی ارشد عمران است.

رئیس شورای شهر گیان افزود: سلامت نفس، قاطعیت، تحصیلات مرتبط با شغل مدیریت و تجربه را ازجمله معیارهای شهردار موردنظر اعضای شورای شهر گیان عنوان کرد.

وی عنوان کرد: انتخاب شهردار کار سختی است زیرا با سرنوشت یک شهر سروکار دارد، به همین علت امیدواریم در دوره جدید با تعامل میان اعضای شورا و شهرداری بتوان در مسیر حل معضلات شهری و نارسایی‌های این حوزه در شهر گیان گام‌های عملی برداشته شود.

جلالی هم‌اکنون کارمند رسمی بنیاد مسکن استان همدان و متولد سال ۵۷ بوده و ۱۶ سال سابقه اجرایی و فنی دارد.

وی از سال ۸۸ تا ۹۳ مدیر بنیاد مسکن شهرستان تویسرکان و از سال ۹۳ تا اواخر ۹۵ مدیر بنیاد مسکن شهرستان کبودرآهنگ بوده است.

شهردار جدید شهر گیان حدود ۱۰ سال درزمینهٔ تهیه و اجرای طرح هادی و نقشه ثبتی شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت فعالیت کرده است.

در کارنامه جلالی کسب رتبه مدیر برتر دستگاه‌های اجرایی شهرستان تویسرکان نیز به چشم می‌خورد.

کارشناس و مسئول فنی صدور اسناد مالکیت در شهرستان نهاوند و کارشناس و ناظر عالی مناطق زلزله‌زده شهرستان رزن از دیگر سوابق جلالی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۰۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۶۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند نهاوندی

ایسنا/همدان رئیس کمیته امداد شهرستان نهاوند گفت: ۶۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند نهاوندی اهدا شده که ارزش این جهیزیه‌ها بیش از ۳۰ میلیارد ریال است.

محمد مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از اقدامات کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) تهیه جهیزیه برای زوج‌های نیازمند و اهدا به آن‌ها به مناسبت‌های مختلف است.

وی تصریح کرد: در همین راستا به مناسبت ماه مبارک رمضان و ایام سال نو در مراسمی با حضور امام‌جمعه نهاوند و مسئولان شهرستان ۶۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شد.

مرادی ادامه داد: ارزش این جهیزیه‌ها بیش از ۳۰ میلیارد ریال بوده و شامل کالاهای اساسی برای شروع زندگی زوج‌هاست.

وی اضافه کرد: با کمک خیران گرانقدر در یک سال اخیر تعداد ۱۳۰ فقره جهیزیه توسط این نهاد به نوعروسان تحت حمایت اهدا شده و به لطف خدا برای اولین بار در کمیته امداد صف جهیزیه و پشت نوبت این خدمت وجود ندارد.

رئیس کمیته امداد نهاوند با بیان اینکه در سال آینده نیز تلاش خواهد شد که حتی بیشتر از این تعداد جهیزیه برای نیازمندان فراهم شود، گفت: اقلام این جهیزیه‌ها شامل یخچال، ماشین لباسشویی، تلویزیون، جاروبرقی و اجاق‌گاز است.

به گفته مرادی، با عنایت به تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز، کمیته امداد شهرستان نهاوند با کمک خیران برنامه‌ریزی کرده که بتواند سبدهای معیشتی مناسبی تقدیم خانواده‌های تحت حمایت کند.

وی تاکید کرد: از همشهریان گرانقدر تقاضای کمک و دستگیری از ایتام و نیازمندان را در ماه مبارک رمضان و ایام سال جدید داریم.

وی در پایان یادآور شد: در شهرستان نهاوند تعداد ۱۴۰۰ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان نهاوند قرار دارند که از این تعداد ۳۷۵ کودک یتیم و مابقی طرح محسنین هستند که این کودکان بیش‌ازپیش نیازمند حمایت حامیان هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نصب تابلو و عکس شهدای رسانه نهاوند در بلوار خبرنگار نهاوند
  • معاون سابق پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد + سوابق
  • زلزله نهاوند را لرزاند
  • تخریب ۲۳ بنای غیرمجاز در باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی نهاوند
  • کلاف سردرگم انتخاب شهردار در نسیم شهر/انتظار۱۰ماهه پایان می یابد؟
  • اهدای ۶۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند نهاوندی
  • برگزاری نخستین رویداد انتخاب شهردار برتر در خراسان رضوی
  • اجرای طرح نظارت بر بازار شب عید در نهاوند
  • پذیرش دانشجو در رشته علوم آزمایشگاهی از سال آینده کاردانی به کارشناسی براساس سوابق تحصیلی انجام می‌شود
  • تعیین تکلیف ۲۶۰ متقاضی نهاوندی مسکن ملی