Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@19:57:22 GMT

اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در پنج شهر استان

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۵۰۸۸۰

اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در پنج شهر استان

یاسوج- معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر شبکه جمع آوری فاضلاب در پنج شهر استان اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، طهمورث گودرزی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در حال حاضر شبکه جمع آوری فاضلاب در  شهرهای یاسوج، دوگنبدان، دهدشت، سی سخت و چرام  اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گودرزی به اهمیت اجرای شبکه فاضلاب در ارتقاء بهداشت عمومی اشاره کرد و افزود: علاوه بر این مهم، اتصال به شبکه فاضلاب باعث جلوگیری از آلودگی منابع آب زیر زمینی می‌شود.

گودرزی با بیان اینکه اتصال به شبکه فاضلاب برای مشترکینی که شبکه فاضلاب در محل ملک آنها اجرا شده است الزامی است، عنوان کرد: این مشترکین باید  با در دست داشتن کپی کارت ملی، کپی شناسنامه و قبض آب به اداره آب و فاضلاب محل سکونت خود مراجعه کرده و نسبت به خرید انشعاب فاضلاب اقدام کنند.

معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان گفت: این شرکت به منظور آگاهی شهروندان نسبت به اتصال به شبکه فاضلاب، اقدام به توزیع دعوتنامه بین شهروندان شهرهای دهدشت، چرام،  سی سخت و دوگنبدان کرد.

وی افزود: پس از توزیع این دعوتنامه‌ها که پس از  دو مرحله انجام می گیرد، شهروندان ۱۵ روز فرصت دارند تا نسبت به خرید انشعاب فاضلاب اقدام کنند، تا از مزایای تقسیط خرید انشعاب فاضلاب بهره‌مند شوند.

گودرزی تصریح کرد: شهروندان پس از دریافت فرم دعوتنامه، تنها ۱۵ روز فرصت دارند تا با مراجعه به ادارات آب و فاضلاب  محل سکونت خود، نسبت به خرید انشعاب فاضلاب اقدام کنند و پس از این مدت زمانی، دیگر تقسیط حق انشعاب فاضلاب شامل آنها نمی شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۰۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاز قسمتی از کرج قطع می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

شرکت گاز استان البرز در نظر دارد نسبت به قطع گاز شهری قسمتی از کرج به آدرس کلاک پایین، خیابان نیایش، بعد از پل راه آهن، حد فاصل نیایش یک، دو و سه انشعاب‌ها در روز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ اقدام کند.

از ساکنان مناطق مذکور درخواست می‌شود تمهیدات لازم را پیش بینی کنند. بدیهی است پس از پایان عملیات نسبت به وصل مجدد گاز مشترکان اقدام لازم معمول خواهد شد.

شایان ذکر است به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز حضور ساکنان در محل سکونت الزامی است. در صورت نیاز، مشترکان می‌توانند با شماره تلفن ۱۹۴ مرکز امداد گازرسانی تماس حاصل کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • ۱۵ اخطاریه دفع غیربهداشتی فاضلاب خانگی در سراوان صادر شد
  • اطلاعیه قطع آب در هفتکل 
  • گاز قسمتی از کرج قطع می‌شود