Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، رضا مدرس عنوان کرد: پیرو بازدید دکتر همتی استاندار هرمزگان از پلاژ بانوان و وضعیت دفع فاضلاب شهر بندرعباس و ورود آن به دریا که منجر به آلودگی سواحل بندرعباس شده، با دستور ایشان مبنی بر رسیدگی فوری و تعیین تکلیف این موضوع، بلافاصله موضوع در دستور کار معاونت عمرانی استانداری قرار گرفت و طی بازدید میدانی به همراه مدیران دستگاه های ذیربط از جمله اداره کل مدیریت بحران استانداری، شرکت آب و فاضلاب، اداره کل محیط زیست استان، فرماندار بندرعباس و شهردار بندرعباس تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این راستا مقرر شد شرکت آب و فاضلاب هرمزگان 200 لیتر برثانیه از پساب ورودی به دریا در خور گورسوزان را جهت استفاده در آبیاری فضای سبز شهر بندرعباس تحویل شهرداری بندرعباس نماید که این امر در مرحله انتخاب پیمانکار است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان افزود: طی جلسه برگزار شده در شهرک‌های غرب بندرعباس با حضور فرمانداری بندرعباس، شرکت آب و فاضلاب و اداره کل محیط زیست استان مقرر شد، پساب جمع آوری شده منطقه غرب بندرعباس تا زمان بهره برداری از سیستم تصفیه فاضلاب شهرک های غرب بندرعباس، به خط فاضلاب شهر متصل و از ورود فاضلاب به دریا جلوگیری شود.

مدرس تصریح کرد: همچنین شرکت آب و فاضلاب استان متعهد شد مطالعات لازم برای اتصال فاضلاب شهرک های غرب بندرعباس به شبکه فاضلاب شهری بندرعباس را در اسرع وقت انجام و پس از پایان مطالعات ظرف مدت 15 روز اقدام لازم جهت اتصال شبکه فاضلاب شهرک ها به شبکه فاضلاب شهری بندرعباس را انجام دهد.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۲۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود خیرجو بعدازظهر یکشنبه در بازدید از پروژه‌های شبکه فاضلاب واحدهای مسکن ملی شهرستان خلخال اظهار کرد: پروژه شبکه فاضلاب واحدهای نهضت ملی خلخال علیرغم تخصیص اعتبار عمرانی با منابع داخلی در حال اجرا است.

وی به پیشرفت ۷۰ درصدی این پروژه اشاره کرد و گفت: طول شبکه جمع‌آوری فاضلاب ۷۳۰ متر با مسیری تماماً سنگی در حال اجرا است که بنیاد مسکن استان نیز در این پروژه مشارکت دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل ادامه داد: این شرکت بنا بر وظیفه ذاتی و حمایت از سیاست کلان دولت در بخش تولید مسکن و حمایت از قشر آسیب پذیر و محروم جامعه پروژه فاضلاب مسکن ملی را اجرایی می‌کند.

خیرجو با بیان اینکه پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال اسفند ماه سال گذشته از سوی اداره کل بنیاد مسکن اردبیل به این شرکت ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این پروژه همزمان با دریافت ابلاغیه شروع شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر پیمانکار پروژه در حال انجام عملیات پیکور زنی در مسیر بوده و تلاش خواهیم کرد پروژه در حداقل زمان ممکن به اتمام و بهره برداری برسد.

کد خبر 6091189

دیگر خبرها

  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • شرنگ شیرابه در کام خزر
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • شرنگ شیرابه در کام خزر/ میلیون‌ها مسافر به شوق شنا از راه می‌رسند
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • حمایت معاونت علمی از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی