Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@06:46:26 GMT

روزانه 60 تن نخاله از شهرگلستان خارج می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۵۱۳۴۴

روزانه 60 تن نخاله از شهرگلستان خارج می‌کنیم

سرپرست شهرداری شهرگلستان گفت: روزانه در حدود 60 تن نخاله ساختمانی توسط ستاد خاک و نخاله از شهرگلستان جمع‌‌آوری می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ علیرضا عرب سرپرست شهرداری شهرگلستان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه با اشاره به اهمیت چهره و منظر شهرها، بیان داشت: پاکسازی شهر و رعایت بهداشت عمومی در هر شهری همانند شهرگلستان یک اولویت به حساب می آید و باید همگی به آن توجه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص فعالیت‌های مجموعه مدیریت شهری گلستان برای حفظ منظر شهر، تشریح کرد: ستاد جمع آوری خاک و نخاله شهرداری گلستان برای نخستین بار تشکیل و فعالیت خود را در زمینه جمع آوری نخاله‌های سطح شهر در طول دو ماه اخیر آغاز نموده است.

علیرضا عرب در ادامه با بیان اینکه تخلیه غیرقانونی نخاله در سطح شهر مشکل‌ساز شده است، گفت: متأسفانه در دوره‌های گذشته مدیریت شهری، شهرگلستان تبدیل به یک معدن نخاله شده بود که اکنون سه دستگاه ماشین آلات سنگین تحت اختیار ستاد نخاله برداری شهرداری درحال جمع‌اوری این نخاله‌ها است که درصدد افزایش تعدد آن‌ها هستیم تا عملیات نخاله برداری با شتاب بیشتری صورت بگیرد.

وی همچنین به جمع آوری روزانه ۶۰ تن نخاله از شهرگلستان اشاره کرد و اذعان داشت: جمع آوری نخاله‌ها هم براساس بازدیدهای صورت گرفته و هم براساس تقاضاهای شهروندان انجام می شود که در زمین‌های باتلاقی و یا زمین‌هایی که تسطیح آن ضرورت دارد، تخلیه می شود.

سرپرست شهرداری شهرگلستان تشکیل و فعالیت ستاد خاک و نخاله را در هر شهری امری ضروری برشمرد و تصریح کرد: شهروندان یک شهر حق دارند علاوه‌بر دسترسی به امکانات زندگی امروزی از محیطی زیبا، آرام و عاری از هرگونه آلودگی برخوردار باشند.

وی درپایان باتوجه به اینکه مشارکت و همکاری شهروندان گلستانی در تمام امور تاثیرگذار است، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه خاک و نخاله ساختمانی، می توانند با مراجعه حضوری به دفتر خدمات شهری و واحد امور شهر واقع در کیلومتر ۲۴ جاده ساوه شهرداری شهرگلستان یا از طریق شماره تماس ۵۶۷۴۱۱۶۶ مورد را اعلام کنند تا بلافاصله اقدامات لازم توسط ستاد خاک و نخاله صورت گیرد.

انتهای پیام/ م

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۱۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، مدیران شهرداری شیراز هر هفته در قالب “پاسخگویی تلفنی مدیریت شهری به شهروندان” از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ در طرح روی خط شهر پاسخگوی مستقیم شهروندان هستند.
علی مصلی‌نژاد، عبدالصالح رستم‌زاده و شهرام سبزیان‌فرد شهرداران مناطق ۸، ۹ و ۱۰ شیراز به ترتیب در روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۸، ۹ و ۱۰ اردیبهشت‌پاسخگوی مسائل شهری از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ خواهند بود.
در ادامه پاسخگویی تلفنی مدیریت شهری شیراز به مسائل مردمی؛ علی فراشاییان و مسعود قادری شهرداران مناطق ۱۱ و ۶ در روز‌های ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت پاسخگوی شهروندان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • پارکینگ چهل اختران در اختیار شهروندان قرار گرفت
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • ۱۳۰۰۰ قلاده سگ صاحب‌دار علیه بیماری هاری در استان واکسینه شدند
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز