Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش روز یکشنبه ایران اکونومیست به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سردار علیرضا مظاهری گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه افرادی در امر خرید و فروش عتیقه های تقلبی در شهرستان فعالیت دارند موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با تلاش شبانه روزی و انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در نهایت موفق به شناسایی محل اختفای کلاهبرداران شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در یک عملیات غافلگیرانه اعضای این باند حرفه ای که چهار نفر بودند دستگیر شدند، خاطر نشان کرد: در بازرسی از محل اختفای متهمان یک قبضه سلاح شکاری و مقداری عتیقه از قبیل جام، کوزه و مقداری سکه کشف که برای انجام اقدامات اولیه به پلیس آگاهی انتقال شدند.
سردار مظاهری اظهار کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ارزش ریالی عتیقه ها را 10 میلیارد ریال برآورد کرده است.
وی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های به عمل آمده لب به اعتراف گشودند گفت: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
فرمانده انتظامی خراسان شمالی تاکید کرد: پلیس به هیچ وجه اجازه جولان به خلافکران و قاچاقچیان را نمی دهد و با هرگونه جرمی مقتدرانه برخورد می کند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۱۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ارزیابی اولیه از خسارت زلزله امروز در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: براثر زمین‌لرزه بعد از ظهر امروز، گچ‌ برخی خانه‌ها در روستاهای اطراف شهر تیتکانلو ریخت.

شفیق در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: به‌جز گچ‌ریزی تعدادی از ساختمان‌های روستایی، این زلزله هیچ خسارت مالی و جانی به‌دنبال نداشته است.

وی یادآوری کرد: ساعت ۳۷: ۱۵ امروز (۱۴ اردیبهشت ماه) زلزله‌ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر در عمق هشت کیلومتری به وقوع پیوست. این زمین‌لرزه در شهرستان‌های شیروان، فاروج و بجنورد احساس شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انجام ارزیابی اولیه از خسارت زلزله امروز در خراسان شمالی
  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • بنوش و بمیر!
  • از پلمب کارگاه مواد شوینده تا سرقت از باغ ویلاهای مشهد
  • قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی
  • انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان
  • انهدام باند قمار و شرط‌بندی آنلاین در گلستان
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند