Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@17:04:53 GMT

برگزاری مراسم ۱۳ آبان در باکو

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۵۲۳۴۹

برگزاری مراسم ۱۳ آبان در باکو

خبرگزاری شبستان:مراسم روز «مبارزه با استکبار جهانی» و روز «دانش‌آموز» در مجتمع آموزشی حضرت ولی عصر (عج) ایرانیان مقیم باكو، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از اداره‌كل روابط عمومي و اطلاع‌رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، مراسم 13 آبان روز «تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز «دانش‌آموز»، با حضور اصغر فارسی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در باكو، صادق یزدی، رييس مجتمع آموزشی حضرت ولی عصر (عج) ایرانیان مقیم باکو و جمعي از مسئولان و كاركنان سفارت ايران، معلمان و دانش‌آموزان در محل اين مجتمع آموزشی، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اين مراسم با تلاوت با تلاوت آیاتی چند از كلام‌الله مجيد و طنین سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و با سخنراني فارسی، رایزن فرهنگي كشورمان در خصوص به جایگاه روز 13 آبان در تاریخ معاصر ایران اسلامی و نقش جوانان ایرانی در انقلاب اسلامی ادامه يافت.

 

وي با اذعان اينكه جوانان سرمایه بزرگ و آینده کشورمان هستند، گفت: جوانان ایرانی در مکتب اباعبدالله‌الحسین (ع) درس خوانده‌اند و مبارزه با ظلم و استبداد و خودکامگی را از این مکتب و قیام آن حضرت فرا گرفته‌اند.

 

فارسی به قهرمانی جوانان ایرانی در دوران جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: آنها در آن دوره قلم را به زمین گذاشته و برای دفاع از کشورشان به پا خاستند و در این راه از جان خود هم دریغ نکردند.

 

رایزن فرهنگی کشورمان در باكو به نقش جوانان ایرانی در دستیابی به رتبه‌های علمی در جهان اشاره و تصريح كرد: در حال حاضر شاهدیم که دانش‌آموزان و دانشجویان ایرانی جایزه المپیادهای علمی معروف جهان را برای ایران اسلامی به ارمغان می‌آورند.

 

صادق یزدی، رييس مجتمع آموزشی حضرت ولی عصر (عج) ایرانیان مقیم باکو نیز، اظهار كرد: ما همچنین در این روز یاد شهدای دانش‌آموز را که برای استقلال و آزادی و دفاع از میهن اسلامی به شهادت رسیدند گرامی می‌داریم.

 

وی افزود: دانش‌آموزان وظیفه دارند در چنین شرایط برای کسب علم و دانش به نحو احسن تلاش‌های لازم از خود نشان دهند.

 

در ادامه این مراسم، دانش‌آموزان با اجرای برنامه‌های فرهنگی و سرود، یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز را گرامی داشتند و المپیاد ورزشی دانش‌آموزان این مجتمع آموزشی در رشته‌های مختلف ورزشی برگزار شد.

پایان پیام/298

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۲۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از صنعا، با آغاز تعطیلات تابستانی در یمن، فعالیت اردوگاه‌های تابستانی در این کشور نیز برای جذب دانش آموزان در دوره‌های تابستانی آغاز می‌شود. این اردوگاه‌ها گروه‌های سنی مختلف را مورد توجه قرار می‌دهند تا مهارت‌های مختلفی را به آنها بیاموزند و بسیاری از مطالب را که معمولا در مدرسه فرا نمی‌گیرند، به آنها آموزش دهند. این اردوگاه‌ها فرصتی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و داوطلبانه است
مواد آموزشی مراکز و دوره‌های تابستانی به شکلی ارائه می‌شود که برای دانش آموزان قابل درک باشد و احساس خستگی نکنند. در این دوره ها، پس از نماز صبح با دعا و استغفار و قرائت قرآن آغاز می‌شود و فعالیت‌های ورزشی نیز بخشی از این برنامه هاست. در این دوره‌ها همچنین اعتماد به نفس دانش آموزان برای استفاده از توانایی‌هایی که دارند آموزش داده می‌شود...

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:
دانش آموز
مربی اردو
پدر یک دانش آموز

دیگر خبرها

  • مراسم روز معلم دانش آموزان اتباع + فیلم
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • افزایش سرانه آموزشی با ساخت 600 کلاس درس جدید
  • زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مدارس خوزستان
  • ۶۰۰ کلاس درس جدید در هرمزگان ساخته می‌شود
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است