Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم همیشه در صحنه خراسان جنوبی در جای جای این استان کویری در صفوف دانش آموزی، دانشجویی، مدیران، نمایندگان و مسئولان استان همه یک صدا به صحنه آمدند تا از ارزش‌های نظام و اسلام حمایت کنند و شعار مرگ برآمریکا پاسخی کوبنده بر یاوه‌گویی‌های ترامپ بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مردم همیشه در صحنه خراسان جنوبی، امروز در جای جای این استان با حضور در راهپیمایی 13 آبان به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی جواب دندان شکن دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی در 30 نقطه از استان خراسان جنوبی آغاز شد که اقشار مختلف به ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان برای آرمان‌های انقلاب اسلامی که مبارزه همیشگی با ظلم و استکبار و حمایت از مظلومان جهان است را فریاد زدنند.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی با آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل و آدمک ترامپ نفرت و انزجار خود را از این غاصبان به نمایش گذاشتند و از آن جایی که شعار همیشه مردم ما مرگ بر آمریکا است این فریاد تا نابودی ظلم و استکبار همچنان طنین انداز خواهد بود.

آری امروز همه آمده بودند تا خشم خود را بر علیه استکبار جهانی اعلام کرده و با حضور گسترده خود پاسخ کوبنده به یاوه‌گویی‌های ترامپ و تحریم‌های او علیه سپاه داشته باشند.

به راستی بسیاری از دانش آموزانی که امروز در راهپیمایی حضور داشته و فریاد سر می‌دادند ایام جنگ و انقلاب را تجربه نکرده بودند اما در این مراسم حال و هوای انقلاب اسلامی را درک کرده و انگیزه آنها برای حرکت در جهت آرمان‌های انقلاب اسلامی دو چندان شده بود.

13 آبان روز آگاهی و دشمن شناسی است

همزمان با سراسر کشور راهپیمایی 13 آبان با حضور تشکل‌های دانش‌آموزی و مردمی با فریادهای استکبارستیزی در مسیر خیابان‌های شهید فهمیده، شهید بهشتی و شهید مطهری شهر خوسف برگزار شد.

امام جمعه خوسف در مراسم راهپیمایی 13 آبان با اشاره به سه رویداد مهم این روز گفت: 13 آبان روز آگاهی و دشمن شناسی است و آنچه امروز دانش آموزان ما باید به آن توجه کنند پیروی از ولایت، مبارزه با استکبار، دشمن شناسی و موضع‌گیری نسبت به دشمن و در رأس آنها آمریکاست و اگر در برابر ظلم سکوت کنیم شکست خواهیم خورد.

حجت الاسلام و المسلمین شاهبیکی در مورد استکبار ستیزی افزود: استکبار ستیزی یک مسئله دینی، قرآنی، ملی و عقلانی است و جزو آرمان‌ها و اعتقادات ماست و جایگاه ممتازی که کشور ما در منطقه و جهان پیدا کرده باید حفظ شود و همچنان الگو باقی بماند.

وی در مورد خوی استکباری و شیطانی آمریکا افزود: آمریکا عوض نشده و ترامپ رئیس جمهور آمریکا چهره واقعی آمریکا را نشان داده و هیچ فرقی با رئیس جمهورهای قبل ندارد و به حرف بعضی که القاء می‌کنند آمریکا عوض شده نباشید چون یک جریان شیطانی را دنبال می‌کند.

شاهبیکی اشاره‌ای هم به جریان تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از سوی آمریکا کرد و گفت: موضع‌گیری آمریکا در مقابل سپاه ایران نشان داد که همه مردم، نظام و مسئولان داخل و خارج کشور ایران مدافع و پشتیبان و همراه سپاه هستند و این نیرو با صلابت‌تر از گذشته به کار خود ادامه خواهد داد.

اجرای سرود، بیانیه سازمان دانش آموزی و اجرای نمایش ایران و آمریکا و قرائت قطعنامه سراسری راهپیمایی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

اگر امروز با آمریکا مبارزه نکنیم در حقیقت به قرآن عمل نکرده‌ایم

مراسم راهپیمایی 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همزمان با سراسر استان خراسان جنوبی در شهرستان فردوس با حضور گسترده و کم نظیر دانش آموزان، فرهنگیان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

راهپیمایان در حالی که شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و حمایت ازمردم مظلوم فلسطین، بحرین، یمن فریاد می کردند مسیر میدان 15 خرداد تا مصلای بزرگ امام خمینی را پیمودند.

امام جمعه فردوس در این مراسم گفت: شعار مرگ بر آمریکا به فرموده امام راحل اظهار تنفر از دولتمردان آمریکا و سیاست‌های شیطانی آنان است و ما با مردم این کشور دشمنی و مشکلی نداریم.

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی تصریح کرد: قرآن کریم ما را امر به مبارزه با استکبار کرده و اگر امروز در مقابل سیاست‌های استکبار مبارزه نکنیم در حقیقت به قرآن عمل نکرده‌ایم.

وی تاکید کرد: ما با آمریکایی مخالفیم که اسرائیل را حمایت می‌کند طالبان و داعش را به وجود آورده و از کشتار مردم مظلوم فلسطین، یمن، بحرین و میانمار حمایت می‌کند.

امام جمعه فردوس خاطرنشان کرد: جوانان باید تاریخ انقلاب و جهان را تحلیل کنند تا بدانند آمریکا و استکبار جهانی چه جنایت‌هایی علیه ملتها انجام داده و یا از دولت‌های وابسته حمایت کرده‌اند.

بابایی با بیان اینکه دولتمردان آمریکا با اصل نظام اسلامی در ایران مشکل دارند افزود: بدعهدی‌های آنان در برجام نشان داد که آمریکائی‌ها به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند.

ایستادگی در برابر دشمن بها دارد

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه ایستادگی در برابر استکبار جهانی پایانی ندارد گفت: ایستادگی در برابر ظلم و ستم بها دارد که بهای آن جوانانی مانند شهید حججی و فهمیده بودند.

سردار علی قاسمی در حاشیه برگزراری راهپیمایی 13 آبان اظهار داشت: ما فرزندان رمضان و محرم هستیم و الگوی ما امام حسین(ع) است که در برابر هزار هزار نفر لشکر دشمن تنها و با 72 یار واقعی ایستادگی کرد.

وی با بیان اینکه ما در برابر ظلم ایستادگی کرده و این روز برای مردم ایران یوم الله است افزود: وقتی در برابر استکبار می‌ایستیم هزینه هم باید بدهیم و بهای آن جوانان عزیزی مانند شهید حججی و شهید فهمیده هستند.

نفوذ معنوی ما دور میز ترامپ و کاخ سفید می‌چرخد

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: از نظر آمریکا سپاه پاسداران از 19 فروردین ماه سال 58 تحریم شده است اما با توجه به پیشرفت‌هایی که تاکنون داشته می‌بینیم این تحریم‌ها هیچ اثری نداشته و ندارد چون پشتوانه ما همین نیروهای مردمی ایران و مردم جهان هستند که سپاه به این افتخار می‌کند.

قاسمی افزود: امروز نفوذ معنوی ما دور میز ترامپ و کاخ سفید می‌چرخد و امروز جوانان دانش آموز و دانشجوی ما حامی اسلام و انقلاب اسلامی هستند.

حضور پر رنگ جوانان و نوجوانان امیدوار کننده است

استاندار خراسان جنوبی نیز در حاشیه برگزاری راهپیمایی 13 آبان ماه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور پررنگ جوانان و نوجوانان امیدوارکننده است.

مروج‌الشریعه با بیان اینکه امروز جوانان ما مانند دانش آموزان و دانشجویان دوران انقلاب اهمیت موضوع را درک کرده و این حضور ارتباط مستقیمی با استکبارستیزی دارد افزود: امروز مردم خراسان با حضور پر رنگ خود در راهپیمایی بار دیگر با آرمان‌های امام و شهدا میثاق بستند.

وی اظهار داشت: دانش آموزان و دانشجویان در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند و امروز هم پشتیبانی خود به نظام و انقلاب را به رخ جهانیان کشیدند که خوشبختانه محوریت این حماسه را مانند همیشه جوانان بر عهده داشتند.

انتهای پیام/

R41348/P1486/S6,56/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۸۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد شکسته شده در خراسان جنوبی نداریم/ سلامت سد‌ها در برابر سیل

سارانی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی در جلسه مدیریت بحران شهرستان زیرکوه گفت: هم اکنون تمامی سد‌های استان در وضعیت پایدار و سالم هستند و ورودی و خروجی به مخازن سد‌ها به صورت لحظه‌ای کنترل شده و برای مهار سیلاب‌های احتمالی آمادگی کامل را دارند. 

او با تکذیب خبر شکسته شدن سد در این استان افزود: سازه‌های کوچکی که برای مهار آب و سیلاب احداث می‌شود، سد نیستند بلکه بند خاکی نامیده می‌شوند. 

سارانی با بیان اینکه دو بند خاکی در حاجی آباد بر اثر سیلاب دچار خسارت شدند اظهار کرد: این بند‌ها در دهه‌های گذشته بنا به درخواست مردم و با مشارکت آنان از سوی نهاد‌هایی غیر از وزارت نیرو احداث شده بودند که این شرکت در خصوص پایداری و بهره برداری این گونه بند‌ها به متولیان آن تأکیدات و تذکرات لازم را اعلام کرده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی با اشاره به بارندگی بی سابقه ۶۰ میلیمتری در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان زیرکوه تصریح کرد: در حوزه شهرستان زیرکوه سد مخزنی حاجی آباد با حجم مخزن ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار متر مکعب وجود دارد که بر اثر بارش‌های اخیر ۲ میلون و ۷۰۰ هزار متر مکعب آبگیری شده و برای مهار سیلاب‌های بعدی هیچگونه مشکلی ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • جنایات رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • سد شکسته شده در خراسان جنوبی نداریم/ سلامت سد‌ها در برابر سیل
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم