Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سفیدپوشان لندن به شایعاتی که درباره احتمال روی کار آمدن او به عنوان سرمربی آینده کهکشانی‌ها شکل گرفته است، پاسخی قاطع داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تاتنهام از ماه می سال 2014 که مائوریسیو پوچتینو را به عنوان سرمربی‌اش استخدام کرد، دچار تغییر و تحولات محسوسی شده است و پیروزی 3 بر یک اخیر این تیم در ورزشگاه ومبلی برابر رئال مادرید در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا هم گواه دیگری برای پیشرفت قابل توجه سفیدپوشان لندن زیر نظر سرمربی آرژانتینی‌‌شان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موفقیت پوچتینو با تاتنهام که فصل گذشته با این تیم نایب قهرمان لیگ برتر انگلیس شد، سبب شده که از او به عنوان گزینه بعدی هدایت رئال مادرید در صورت تداوم ناکامی‌‌های کهکشانی‌‌ها و اخراج زین‌الدین زیدان یاد شود. با اینکه مسئولان باشگاه رئال مادرید از سرمربی فرانسوی‌شان حمایت کرده‌اند، رسانه‌های انگلیسی همچنان درباره احتمال روی کار آمدن پوچتینو به عنوان جانشین زیزو گمانه‌زنی می‌کنند و این موضوع سؤالی بوده که در یک مصاحبه از سرمربی پیشین اسپانیول هم پرسیده شد.

پوچتینو در واکنش به این موضوع گفت: تنها چیزی که به صورت روزمره به طور صد درصد فکر و ذهن مرا مشغول می‌کند، تاتنهام است. من امروز تاتنهام را با هیچ تیم دیگری در دنیا عوض نمی‌کنم چون درگیر کار با این تیم هستم و روی کارم هم تمرکز دارم. تاتنهام شایسته داشتن افرادی است که تنها و تنها به این باشگاه، هوادارانش، بازیکنانش و ساختاری که با آن به موفقیت می‌رسد، فکر کنند.

پوچتینو با ابراز بی‌میلی درباره اتفاقاتی که در سایر باشگاه از جمله رئال مادرید رخ داده است، ادامه داد: من نمی‌توانم حدس بزنم که در رئال مادرید یا بارسلونا چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. به شما دروغ نخواهم گفت. من به فردا یا فصل آینده فکر نمی‌کنم چون آینده‌ام فقط به تصمیم خودم وابسته نیست بلکه باید دید اوضاع چگونه پیش می‌رود. باید محترمانه، هوشمندانه و حساب شده رفتار کرد. برای من در حال حاضر مهمترین و بهترین باشگاه دنیا تاتنهام است. قبل از اینکه به این تیم بیایم همه از سخت بودن سازش با دانیل لوی (مدیر باشگاه) می‌گفتند اما بعد از اینکه آمدم، فهمیدم که او چه انسان فوق‌العاده‌ای است. فکر می‌کنم که میان ما اعتماد متقابل وجود دارد. من هر روز با او صحبت می‌کنم و احساس می‌کنم که چقدر اوضاع و احوال تیم برای او مهم است.

انتهای پیام/

R1015163/P35350/S3,28/CT10 موضوعات مرتبط زین‌الدین زیدان تاتنهام رئال مادرید

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۲۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران رئال مادرید در حال جمع شدن در خیابان‌های شهر برای برگزاری جشن قهرمانی در لالیگا / فیلم

شکست بارسلونا مقابل ژیرونا به معنی قطعی شدن قهرمانی رئال مادرید در رقابت های این فصل لالیگا بود.

دانلود (0.9MB)

دیگر خبرها

  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • هواداران رئال مادرید در حال جمع شدن در خیابان‌های شهر برای برگزاری جشن قهرمانی در لالیگا / فیلم
  • با عبور از زیدان؛ کارلو آنچلوتی دومین سرمربی پرافتخار تاریخ رئال مادرید شد
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - کادیز ۰
  • گل خوسلو به کادیز (رئال مادرید 3-0 کادیز)
  • گل جود بلینگام به کادیز (رئال مادرید 2-0 کادیز)
  • گل زیبای براهیم دیاز به کادیز (رئال مادرید 1-0 کادیز)
  • گل های برتر رئال مادرید مقابل کادیز / فیلم
  • پوچتینو: دیگر خسته شده‌ام
  • برترین گل های رئال مادرید در آوریل 2024 / فیلم