Web Analytics Made Easy - Statcounter

مونچی ، مدیر ورزشی رم پس از ۶ ماه فعالیت در پایتخت ایتالیا، مصاحبه مفصلی با گاتزتا دلو اسپورت داشته است وی در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مونچی ، مدیر ورزشی رم پس از ۶ ماه فعالیت در پایتخت ایتالیا، مصاحبه مفصلی با گاتزتا دلو اسپورت داشته است  وی در مورد مسائل مختلفی از جمله لیگ ایتالیا، لیگ قهرمانان اروپا و خریدهایش صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوتبال ایتالیا؟

فوتبال ایتالیا در حال احیا و پیشرفت است. فراموش نکنید که مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در گروه ما در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد و اتلتیکو مادریدی که در چهار سال اخیر دو بار در فینال بازی کرده؛ ولی رم صدرنشین است.

با وجود باخت، ناپولی واقعا منچسترسیتی را تحت فشار گذاشت. یوونتوس نیز تیمی است که در اروپا با بزرگترین باشگاه ها می جنگد. فوتبال این کشور در حال بازگشت به مسیر اصلی است.

از نظر تاکتیکی، فوتبال ایتالیا پرچمدار است. البته که ایتالیا می تواند در لیگ قهرمانان اروپا مدعی باشد. در حال حاضر باشگاه های انگلیسی دارند خوب نتیجه می گیرند، اما باید خیلی به عقب تر برگردید تا یکی از تیم هایشان را در فینال پیدا کنید؛ در حالی که یووه در سه سال اخیر دو بار در فینال بازی کرده است.

لزومی ندارد که فوتبال ایتالیا نگران باشد چون حالا نزدیک بهترین های اروپاست و به شما اطمینان می دهم که به جام جهانی می رسد.

مونچی در مورد مدعیان لیگ قهرمانان اروپا گفت:

از نظر من، بارسلونا مدعی اصلی کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری است اما ۱۰۰ درصد به این حرف اعتقاد ندارم. منچسترسیتی پرقدرت است اما نمی توانیم PSG را فراموش کنیم.

اسکودتو؟

چرا نتوانیم در مورد اسکودتو حرف بزنیم؟ ما مدعی اصلی نیستیم ولی وظیفه داریم که تلاش کنیم. عقب تر از بقیه شروع کردیم اما کم کم داریم به سطح ناپولی، یووه و اینتر می رسیم. کارمان در حال پیشرفت است.

نمی توانم از همه به عنوان قهرمان احتمالی نام ببرم. میلان کارش در حال شکل گرفتن است. اینکه آنها را یکی از مدعیان بنامیم فعلا منصفانه و صحیح نیست؛ حتی با اینکه پول زیادی خرج کردند.

جو رم؟

اینجا باید متوجه شوند که می شود خاکستری [نه بد و نه خوب] هم بود. نمی شود که بعد از یک برد قهرمان شوید و بعد از یک شکست به ناپولی جایگاه شما فقط رده چهارم باشد.

اینکه جلوی شور و اشتیاق را بگیریم غیرممکن است ولی باید بتوانیم کنترلش کنیم. اینکه روحیه این قدر تغییر کند، درست نیست. باید نقطه خاکستری را هم پیدا کرد.

 

از تیم راضی هستید؟

می دانستیم که سال پر پیچ و خمی خواهد بود. از روز اولی که آمدم می دانستم که اسپالتی، کسی که فوق العاده کار کرده بود، خواهد رفت. بعد بازیکنانی مثل محمد صلاح، آنتونیو رودیگر و لیاندرو پاردس را از دست دادیم؛ در حالی که فرانچسکو توتی، به عنوان سرشناس ترین بازیکن تاریخ باشگاه، دوران بازی اش را تمام کرد.

چهره های تازه وارد زیادی آمدند؛ از جمله مدیر ورزشی غیرایتالیایی مثل خودم. پس می شود از پیشرفتی که تا الان صورت گرفته راضی بود. در عین حال، باید جاه طلب باشیم و انتظارمان بیشتر باشد. باید تعادل داخلی، اقتصادی و ورزشی را به دست بیاوریم تا دیگر مجبور به فروش بازیکنان نباشیم. باید تیم ممتاز از نظر ثبات در ایتالیا و اروپا باشیم.

باید بگویم که اتلتیکو مادرید الگوی خوبی برای پیروی است. حتی اگر مجبور به فروش بازیکنان باشیم، ترسی ندارد؛ درست مثل سویا، فروش ها برای تثبیت جایگاه انجام می شدند؛ نه آسیب وارد کردن به آن.

هواداران فقط وقتی با ما همراه می شوند که نتیجه بگیریم. آنها به ورزشگاه نمی آیند تا پروژه های اقتصادی را تشویق کنند. اگر سال را با سود ۴۵ میلیون یورویی تمام کنم و بازیکنی نباشد، هواداران راضی نخواهند بود. من برای کسب قهرمانی اینجا هستم، نه شوخی کردن!

توتی؟

راحت نیست که پس از ۲۷ سال مسیرتان را عوض کنید اما باشگاه با هوشمندی فضا و زمان را در اختیارش گذاشت. توتی می توانست نپذیرد، اما در عوض درک کرد و وضعیت را پذیرفت.

 

ریاض محرز؟

ما وینگری چپ پا می خواستیم تا جای محمد صلاح را بگیرد و با تمام توان برای محرز تلاش کردیم ولی تنها دلیلی که نیامد این بود که باشگاهش قصد فروش نداشت. این بهانه نیست؛ آنها به بارسلونا هم نه گفتند.

وقتی محرز کنار رفت؛ ما جستجو کردیم و تصمیم گرفتم که بهتر است برای جذب پاتریک شیک اقدام کنیم، کسی که برای آن پست ویژگی های ایده آل را نداشت اما سرمایه گذاری برای باشگاه خواهد بود. از نظر من کار غلطی بود اگر فقط به خاطر دلایل تاکتیکی از شیک دست می کشیدیم.

مونچی در مورد نقل و انتقالات زمستانی گفت :

ما در ژانویه کاری نخواهیم کرد. خریدهای جدید ما باید نیروهای تقویتی فعلی و پیشرفت بازیکنان باشد. از دفرل تا جنگیز اوندر، آمدن شیک و بازگشت امرسون.

مونچی در مورد مصدومیت ها گفت :

مشکلی با آن نداریم ولی باید وضعیت را بهتر کنیم. بهترین کادر پزشکی و بدنسازی را داریم؛ مشکل با تغییر افراد حل نمی شود. چون مصدومیت به پیچ خوردن زانو در یک لحظه بر می گردد اما جزییات قابل بررسی و اصلاح است. شما می توانید زمان خوردن صبحانه را تغییر بدهید بدون اینکه پیش خدمت ها را عوض کنید.

چرا سایر خریدها به غیر از کولاروف، جواب نداده اند؟

باید زمان بدهیم و در آخر فصل نتیجه گیری کنید. وقتی دنی آلوز را برای سویا خریدم آن ها تا ۱۲ ماه به من بازنده می گفتند. ۸ بازیکن جدید آوردیم و مطمئنا از همه آن ها راضی نیستم ولی به آن ها اعتماد دارم.

اگر حق انتخاب برای خرید یک بازیکن از سری آ را داشتید؛ او که بود؟

دیبالا؛ او تعیین کننده ترین بازیکن در لیگ فعلی است.

مونچی در پاسخ به سوال دلتان بیش از همه برای چه چیزی تنگ شده است؟

خانواده و دوستانم در اسپانیا؛ اما رم هرچیزی که برای پر کردن جای خالی آن ها لازم است را به من داده است. از حضور در اینجا خوشحالم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۴۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم

به گزارش "ورزش سه"، دنزل دومفریس، مدافع اینتر، به دلیل اشتباه در نمایش یک بنر توهین آمیز علیه تئو هرناندز، ستاره میلان، مجبور به عذرخواهی شد.

احتمالاً این عذرخواهی برای جلوگیری از جریمه سنگین کافی نخواهد بود و او حتی به دلیل این اشتباه می‌تواند برای حداقل یک جلسه از همراهی تیمش محروم شود.

دومفریس در اینستاگرامش نوشت:"دیروز زیباترین روز برای من، همه بازیکنان و همه در باشگاه بود. از هوادارانی که در این جشن شرکت کردند، بسیار سپاسگزارم. این احساس بسیار خوبی بود که در کنار شما جشن گرفتیم، این برای تیم اهمیت زیادی داشت.

در طول جشن، بنری در دست گرفتم که تصویر نامناسبی را نشان می‌داد. من بازیکنی هستم که عاشق رقابت در فوتبال هستم، این بخش مهمی از هر بازی است. من متوجه شدم که بالا بردن این بنر از سمت من اشتباه بوده و اصلا پسندیده نبود. بیایید بر روی شگفت انگیزترین فصل اینترمیلان تمرکز کنیم. یک بار دیگر از شما برای حمایت‌هایتان در این فصل و جشن‌های دیروز تشکر می‌کنم، هرگز آن‌ها را فراموش نخواهم کرد."

در جریان جشن قهرمانی خیابانی اینتر، دومفریس بنری را در دست گرفت که روی آن تصویر خودش را نشان می‌داد و تئو هرناندز، بازیکن میلان، را به یک سگ تشبیه کرده بود.

دومفریس این بنر را از دست هواداران اینتر گرفته بود و با خوشحالی آن را بالای سرش تکان داد. فدراسیون فوتبال ایتالیا تحقیقات درمورد این پرونده را آغاز کرده و او باید حداقل 4 هزار یورو جریمه نقدی پرداخت کند.

دیگر خبرها

  • صعود پارما به سری آ ایتالیا/ جمع ۷ خواهران دوباره جمع شد
  • اینزاگی در اینتر ماندگار است
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال