Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@17:22:37 GMT

آسمان نیمه ابری در مناطق هم‌مرز عراق و عتبات عالیات

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۵۲۷۱۶

آسمان نیمه ابری در مناطق هم‌مرز عراق و عتبات عالیات

آسمان مناطق هم‌مرز عراق و عتبات عالیات طی دو روز آینده نیمه ابری همراه با وزش باد خواهد بود.

به گزارش خبر گزاری ایمنا به نقل از ایسنا، آسمان مرز خسروی (قصر شیرین) فردا نیمه ابری به تدریج ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد با احتمال رگبار باران با بیشینه و کمینه دمای ۲۲ و ۱۸ درجه سانتیگراد و روز سه شنبه (۱۶ آبان) قسمتی ابری تا ابری در بعضی ساعات وزش همراه با افزایش ابربا بیشینه و کمینه دمای ۲۶ و 17 درجه سانتیگراد و وضعیت جوی مرز مهران، فردا صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۱ و ۲۲درجه سانتیگراد و سه شنبه (۱۶ آبان) صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد با  بیشینه و کمینه دمای ۳۲ و ۲۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسمان شلمچه (خرمشهر) فردا  قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۴ و ۲۲ درجه سانتیگراد و سه شنبه (۱۶ آبان) قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۵ و ۲۳درجه سانتیگراد و وضعیت جوی نجف فردا صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۱ و ۲۱ درجه سانتیگراد و سه شنبه (۱۶ آبان) صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۲ و ۲۲ درجه سانتیگراد خواهد بود.

وضعیت جوی کاظمین، فردا صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۱ و ۲۰ درجه سانتیگراد و سه شنبه (۱۶ آبان) صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۲ و ۲۲ درجه سانتیگراد و کربلا فردا صاف همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۰ و ۲۰ درجه سانتیگراد و سه شنبه (۱۶ آبان) صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۱ و  ۲۱درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش سازمان هواشناسی کشور آسمان ایلام، فردا صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۲۰ و ۱۱ درجه سانتیگراد و سه شنبه (۱۶ آبان) صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۲۲ و ۱۲ درجه سانتیگراد  و وضعیت جوی اهواز، فردا قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۴ و ۱۹ درجه سانتیگراد و سه شنبه (۱۶ آبان) قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۴ و ۱۸درجه سانتیگراد و آسمان کرمانشاه فردا نیمه ابری به تدریج ابری در بعضی ساعات همراه با رگبار و باران و وزش باد با احتمال رعد و برق با بیشینه و کمینه دمای ۱۸ و ۱۲ درجه سانتیگراد و سه شنبه (۱۶ آبان) قسمتی ابری با احتمال مه صبحگاهی در بعضی ساعات وزش باد همراه با افزایش ابر با بیشینه و کمینه دمای ۲۲ و ۱۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۲۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی و با حاکمیت الگوهای پایدار در منطقه، تا اواسط هفته جاری در بیشتر نقاط استان شاهد جوی آرام خواهیم بود.

مطیعی، با اشاره به پیش بینی روند افزایش تدریجی دماهای بیشینه در استان افزود: در هفته جاری ، در برخی ساعات وزش باد و غبار محلی نیز در مناطق مختلف پیش بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی استان، با اشاره به کمینه و بیشینه دمای استان در ۲۴ ساعت گذشته اضافه کرد: در شبانه روز گذشته شوط با ۲۹.۴ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و تکاب با ۳.۶ درجه سانتیگراد بالای صفر خنک ترین شهرها استان بودند.

 

 

دیگر خبرها

  • وزش باد شدید و رگبار باران در تهران
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت
  • آسمان این مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود
  • آسمان کدام مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود؟