Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان جنوبی گفت: در بخش های مرتبط با تسهیلات اشتغال که در طرح تکاپو پیش بینی شده است، باید گروه هدف این طرح یعنی مردم از قوانین و مقررات و چگونگی دریافت تسهیلات آگاه شوند.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی بی بی عصمت سرفرازی در ششمین جلسه کارگروه اشتغال استان با بیان اینکه در کارگروه رونق و رفع موانع تولید نیز تجربیات ارزنده ای داشتیم افزود: هر کدام از جلسات کارگروه رونق تولید برای مدیران بانک ها و دستگاه های اجرایی یک کلاس درس بود؛ چرا که تجربیات موفق و ناموفق زیادی که در این راستا کسب کردیم می تواند در ادامه این مسیر راهگشا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در ارزیابی صورت گرفته از دیدگاه شاخص های مرتبط با این کارگروه بین 31 استان کشور مقام نخست را کسب کرده است.
معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: در صورتی همه این جلسات و تلاش ها به نتیجه خواهد رسید که مدیران دستگاه ها و بانک های استان با یک زبان مشترک مشکلات را بررسی و اقدامات قانونی لازم در این جهت را به عمل آورند.
وی افزود: دستورالعمل ها و قوانین در کشور ما به خوبی تدوین می شوند اما در نهایت ممکن است این قوانین به خوبی اطلاع رسانی نشود؛ از این رو لازم است دبیرخانه کارگروه با هماهنگی فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی سطح استان، ضوابط و قوانین طرح تکاپو را برای جامعه جوان استان تشریح کنند.
سرفرازی، اولویت بندی رسته های مختلف طرح تکاپو در استان را مهم برشمرد و تصریح کرد: محل تامین اعتبارات تسهیلات این طرح در قانون بودجه سال 1396 کشور پیش بینی شده است.
وی وجود برخی محدودیت های قانونی در قوانین دستگاه ها و بانک ها را طبیعی دانست و گفت: هنر مدیران استان این است که از دل این محدودیت ها و قوانین، فرصت های جدیدی برای تقویت اشتغال در استان به وجود آورند.
بر پایه این گزارش، ششمین جلسه کارگروه اشتغال استان به ریاست بی بی عصمت سرفرازی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار و با حضور محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاه های اجرایی و بانک های استان در محل سالن جلسات حوزه معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری برگزار شد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
دریافت و انتشار: رسول محمدحسنی
3028

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۳۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود

مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت: با وجود اینکه اطلاع‌رسانی کافی برای اعلام ساعت جمع‌آوری زباله صورت گرفته، نزدیک به ۱۲ درصد پسماند شهر قم در روز جمع‌آوری می‌شود.

سیدمحسن میرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم فرهنگ‌سازی و آموزش را از موضوعات مهم خدمات شهری دانست و اظهار کرد: اگر شهروندان همکاری و مشارکت نداشته باشند، به شهر پاکیزه نخواهیم رسید.

وی در خصوص آموزش‌های شهروندی افزود: پساب خاکستری یا فاضلابی که در بعضی مناطق توسط برخی شهروندان وارد معابر شهری می‌شود یکی از مشکلات مهم محیط زیست شهری در قم است.

مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: طی هماهنگی با مرکز بهداشت و شرکت آب و فاضلاب مقرر شد که به شهروندان اطلاع‌رسانی کنند که تعداد زیادی توانستند با شبکه آب و فاضلاب ارتباط بگیرند و بسیاری از انشعابات وصل شد.

میرهادی عنوان کرد: زباله‌های خارج از نوبت که برخی شهروندان در بعضی مناطق خارج از منزل می‌گذارند یکی از معضلات محسوب می‌شود در حالی که ساعت اعلام شده برای جمع‌آوری پسماند از ۲۱:۰۰ تا ۶:۰۰ است.

وی گفت: نزدیک به ۱۲ درصد از پسماند شهر قم در روز جمع‌آوری می‌شود، با وجود اینکه اطلاع‌رسانی لازم به شهروندان انجام شده است و امیدواریم با همراهی مردم بتوانیم زباله روز را کاهش دهیم.

کد خبر 748158

دیگر خبرها

  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های زنجان اعتبار ویژه می‌خواهد
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ سازمان تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟