Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ؛ نشست مشترک ستاد عالی بازی های آسیایی و المپیک با حضور وزیر ورزش و جوانان امروز برگزار شد. در ابتدای این نشست، مسعود خلیلی رئیس فدراسیون سوارکاری درباره بازی های داخل سالن ترکمنستان گفت: برای اولین بار در این مسابقات یک مدال برنز کسب کردیم که ارزشمند بودو در صورت موافقت قصد اعزام 4 مرد در ماده پرش و 2 مرد در ماده درساژ به بازی های آسیایی جاکارتا را داریم که شانس کسب مدال را هم داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ضمن اینکه برای اولین بار است که ورزشکاران ما با اسب های خود به مسابقات آسیایی اعزام می شوند.   در ادامه این نشست، فضل الله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی این رشته را دارای شانس کسب 3 مدال در بازی های آسیایی دانست که در رشته سابر تیمی برای طلا خواهد جنگید. پس از صحبت های باقرزاده، وزیر ورزش و جوانان در این باره گفت: ارزش مدال طلا در بازی های آسیایی بسیار بالاست و ما با برنامه ریزی های بهتر، جلسات فشرده تر و مربیان قوی تر می توانیم به کسب مدال در المپیک 2020 هم فکر کنیم.   پس از بحث های مربوطه درباره فدراسیون شمشیر بازی نوبت به زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک رسید. او در ابتدای صحبت هایش سطح مسابقات آسیایی را معادل سطح جهانی دانست و گفت: هرگز در بازی های آسیایی موفق به کسب مدال نشده ایم. تیم بزرگسالان ما تقریبا میانگین سنی بالایی دارد و متاسفانه خیلی جایگزین خوبی هم در جوانان نداریم. چشم انداز ما برای مسابقات جاکارتا کسب 2 مدال از 24 مدال قسمت مردان است و در بخش تیمی مقامی بین ششم الی هشتم متصور هستیم.   دکتر سلطانی فر در این قسمت ژیمناستیک را به عنوان یک ورزش مادر نیازمند برنامه ریزی گسترده دانست و گفت: ما در این رشته بسیار عقب هستیم. انتظار داریم با برنامه ریزی گسترده عملیاتی، آموزش مربیان استان ها توسط مدرسین مطرح جهانی آشنا به علم روز و استفاده از ظرفیت ها و استعدادهای تمام نقاط کشور به دنبال کسب مدال در مسابقات آسیایی 2022 و حتی المپیک 2024 باشیم. ظرفیت و علاقه مند به ژیمناستیک  بسیار زیاد داریم و در صورت تعأمل با آموزش و پرورش کارهای بزرگی در این رشته قابل انجام است.   وزیر ورزش و جوانان  افزود: ساماندهی و اصلاح ساختار فدراسیون ژیمناستیک در همین مدت کم بی نظیر است و کارهای ارزشمندی در این فدراسیون انجام شده است. از خانم اینچه درگاهی میخوام با یک برنامه بلندمدت راهبردی 7 ساله خیز بزرگی برای المپیک 2024 بردارد و ما هم برای اجرایی کردن این برنامه اعتبار بیشتری در وزارت ورزش برای ژیمناستیک  در نظر می گیریم. در واقع انتظار کار ویژه در این رشته پایه داریم و متناسب با آن هم کمک می کنیم.   در پایان محمدعلی شجاعی رئیس فدراسیون تیر و کمان نیز بازی های آسیایی 2018 را کسب سهمیه المپیک 2020 عنوان کرد و گفت: در ریکرو شانس مدال تیمی داریم ولی در انفرادی بخت کمی داریم. کامپوند رشته مدال آور ما در بازی های آسیای است که در صورت تصویب نهایی و حضور این رشته در بازی های جاکارتا در هر دو بخش مردان و زنان شانس کسب مدال بالایی داریم.     انتهای پیام/    گزارش عملکرد فدراسیون ها در جلسه ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۴۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور

دیوان محاسبات کشور برخی از موارد پیشنهادی این‌ نهاد نظارتی برای اصلاح ساختار نظام بودجه‌ریزی را منتشر کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، دیوان محاسبات کشور برخی از موارد پیشنهادی این‌ نهاد نظارتی برای اصلاح ساختار نظام بودجه ریزی را منتشر کرد که به شرح ذیل است:
لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف، قابلیت نظارت و منطقی کردن هزینه های دولت، اجرای حسابداری بهای تمام شده و اجرای نظام بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد, پوشش کامل احکام پیشنهادی در قوانین بودجه سنواتی  و ساماندهی طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای نیمه تمام ملی بخشی از این پیشنهادات است.

همچنین کاهش ناترازی بودجه با استفاده از ابزارهای اجرای بودجه نظیر استقرار کامل حساب واحد خزانه ، استفاده کامل از ساز و کار پرداخت مستقیم به ذینفع نهایی(اجرای ماده 65قانون محاسبات عمومی)در خصوص کلیه مصارف دولت، فراهم شدن امکان استفاده از سیستم فاکتورینگ در تامین منابع پروژه های عمرانی برای استقراض مسئولانه با نظارت عملیاتی، عدم انتقال کامل وجوه مصرف نشده عمرانی به سالهای آتی  و همچنین تفکیک بودجه جاری و ارزی، ارایه گزارش عملکرد بودجه تعهدی در مقایسه با بودجه نقدی از دیگر موارد پیشنهادی دیوان محاسبات کشور برای اصلاح ساختار نظام بودجه‌ریزی است.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست تاریخ ساز(عکس)
  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست المپین ایران
  • هاشمی: کسب سهمیه توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • مرغ آمریکایی‌ها غاز است!
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا