Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@13:42:25 GMT

دلایل استعفای طاهری از مدیریت پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۴۶۹۳۲

دلایل استعفای طاهری از مدیریت پرسپولیس

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  استعفای طاهری مدیرعامل پرسپولیس از مدتها پیش مطرح شده بود و روز گذشته رنگ واقعیت به خود گرفت و اردوی سرخپوشان پایتخت را در بهت و حیرت فرو برد.

 گفته می شود طاهری در جلسه هیئت مدیره به اعضا اعلام کرد که دیگر قصد فعالیت در این باشگاه را ندارد و حمید رضا گرشاسبی دیگر عضو هیئت مدیره زمام امور را در دست می گیرد تا تکلیف مدیر عامل بعدی باشگاه پرسپولیس از سوی وزیر ورزش و جوانان مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهری در حالی امروز برای پیاده روی کربلا راهی کشور عراق می شود که روز گذشته علاوه بر حلالیت با کارمندان باشگاه به آنها اعلام کرد که بعد از بازگشت از مراسم اربعین در باشگاه حضور پیدا نمی کند و برای همیشه باشگاه را ترک می کند.

شنیده ها حاکی از آن است که طاهری چند روز پیش به سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که قصد کنارگیری از باشگاه پرسپولیس دارد اما وزیر ورزش با استعفای طاهری مخالفت کرد. البته نامه استعفای طاهری امروز به صورت کتبی به دست وزیر ورزش می رسد تا سلطانی فر در این باره تصمیم بگیرد.

باشگاه پرسپولیس هنوز از بدهی 3 میلیاردی و احتمال حذف از آسیا خلاص نشد که با استعفای طاهری وارد بحران جدیدی شد که تبعات فراوانی برای سرخپوشان پایتخت دارد. به هر حال پرسپولیس تا روز سه شنبه فرصت پرداخت بدهی های خود را دارد تا از آسیا حذف نشود اما با استعفای طاهری معلوم نیست چه بر سر این باشگاه پرطرفدار پایتخت بیاید.

از طرف دیگر گفته می شود شاید فشار از وزارت ورزش و جوانان یا اعضای هیئت مدیره باعث شده که طاهری تصمیم بگیرد که از سرخپوشان پایتخت جدا شود و در سمت دیگری مشغول به فعالیت شود.

این احتمال هم وجود دارد که با توجه به اینکه طاهری با وزیر ورزش و جوانان ارتباط خوبی دارد سلطانی فر جایگاه بهتری برای مدیر عامل مستعفی پرسپولیس در وزارتخانه در نظر دارد.

البته قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشتگان هم بهانه ای برای تغییرات در مدیریت پرسپولیس شده است . طاهری مدیر عامل پرسپولیس جزء مدیران بازنشسته است و طبق نامه بازرسی کل کشور تا 20 آبان ماه فرصت دارد تا وضعیت بازنشستگی خود را مشخص کند.

براین اساس طاهری قبل از اینکه نامه برکناری اش را بدهند خودش تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفته تا دست وزیر ورزش و جوانان را برای انتخاب مدیر عامل باز گرداند.

استعفای طاهری در حالی مطرح می شود که حمید رضا گرشاسبی این موضوع را تکذیب و بیان کرد که در جلسه هیئت مدیره فقط موضوع رفتن طاهری به کربلا مطرح شد و در این دو هفته قرار شد من امور باشگاه را به صورت موقت بر عهده بگیرم تا طاهری از کربلا برگردد.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس در حالی استعفای طاهری را تکذیب می کند که همه می دانند این تدبیر مدیریتی است تا تنش ایجاد نشود اما دوری دو هفته ای طاهری در این مقطع حساس برای آسیایی شدن پرسپولیس منطقی به نظر نمی رسد. 

گفته می شود هفته گذشته که بحث پرداخت بدهی ها جدی شده بود و برای رفتن به آسیا تنها راه موجود پرداخت بدهی ها بود نشستی در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. 

در این نشست مدیران وزارتخانه با اشاره به مقررات دست و پا گیر منع کمک دولت به ورزش حرفه ای خواستار استفاده باشگاه ها از حامی مالی در امر تسویه بدهی ها شدند. حامی مالی سابق باشگاه هم اعلام کرده که حاضر است بدهی ها راتقبل و پرداخت کند اما طاهری به علت اختلافات قبلی حاضر به همکاری با آن حامی مالی نیست. در این گیر و دار طاهری تصمیم گرفت از پرسپولیس جدا شود تا وزارت ورزش فرد مدنظرش را برای سرخپوشان انتخاب کند. 

به هر حال وزارت ورزش هنوز واکنشی نسبت به استعفای طاهری نداشته است تا صحت و سقم این استعفا مشخص شود.

انتهای پیام/

جدایی طاهری از باشگاه پرسپولیس 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۶۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین دلایل خودکشی در استان وضعیت فرهنگی، اقتصادی و افسردگی می‌باشد

زینب زاهدی مدرس و مشاور دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد به سابقه بحث خودکشی پرداخت و افزود: خودکشی در تاریخ سابقه طولانی دارد. در یونان باستان و روم به عنوان روشی قابل قبول در شکست نظامی تلقی می‌شد. این عمل در تمام ادیان قبیح و زشت و ناپسند و غیر قابل پذیرش برای دینداران می‌باشد.

وی افزود: خودکشی عملی عمدی است که باعث مرگ فرد می‌شود. این کار پدیده پیچیده ای است که می‌تواند علل گوناگون داشته باشد. مهم‌ترین علل خودکشی ناامیدی، اختلالات روانی، نظیر افسردگی، اختلال دوقطبی، اختلال طیف اوتیسم، اختلالات فیزیکی مانند سندرم و خستگی مزمن، شکست عاطفی، اعتیاد به الکل و مواد مخدر، فقر فرهنگی و اقتصادی می‌باشد.

ایشان افزودند: ۱/۵ درصد مرگ و میرهای سراسر دنیا به دلیل‌ خودکشی است. این آمار ۱۲ در ۱۰۰۰۰۰ نفر است. میزان خودکشی عموما در مردان بیشتر از زنان می‌باشد. در خیلی از کشورها خودکشی در سن ۷۰ سال و در برخی از کشورها بین ۱۵ تا ۳۰ سال است. اروپا بالاترین نرخ خودکشی را دارد. سالانه ده تا بیست میلیون خودکشی ناموفق وجود دارد. در آسیا کشورهای قزاقستان، کره جنوبی، هند، ژاپن و سریلانکا به ترتیب بیشترین آمار خودکشی را دارند.
ایران رتبه ۱۵۵ در جهان را دارد و روزانه بین ۴ تا ۹ نفر در ایران خودکشی می‌کنند. معمولا ۶۲ درصد خودکشی‌ها منجر به مرگ می‌شوند.

وی درباره خودکشی در استان خاطر نشان کرد: آمار خودکشی در جغرافیای ایران نسبت به تراکم جمعیت متفاوت است. با توجه به جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد، خودکشی در این استان آمار قابل ملاحظه‌ای دارد. مهم‌ترین دلایل خودکشی در استان وضعیت فرهنگی، اقتصادی، افسردگی و اختلال روانی می‌باشد.

ایشان خاطرنشان کرد: اگر به دو مولفه یعنی فرهنگ و زیست محیطی آنان توجه شود بیماری افسردگی و اختلالات روانی قابل کنترل و درمان است. روند زیست محیطی و فرھنگی در استان به وفور دیدہ می‌شود. فضای مجازی اطلاعات فزاینده‌ای را به ذهن جوانان ما داده و ذهن آنها راکت کرده است، همین اطلاعات فزاینده باعث ایجاد شکاف نسلی شده است. با توجه به تاثیرگذاری فضای مجازی و ترویج فرهنگ غربی، جوانان و نوجوانان پدر و مادرشان را از خودشان جدا می‌کنند زیرا این تفکر درک نشدن از سوی والدین در ذهن آن‌ها نهفته شده است. عقیده نوجوانان این است که کسی به آنها توجه نمی‌کند. احساس عدم توجه در نوجوانان موجب می‌شود تا آنها احساس پوچی کنند و با توجه به کلیپ و فیلم ھای مبتذل و دروغین توقعات از خودشان بالا می‌رود. این احساس یاس و ناامیدی باعث می‌شود که آنها تمایلی به ادامه این راہ نداشته باشند.

خبرنگار: الهام سادات هاشمی اصل

انتهای خبر/

کد خبر: 1228787 برچسب‌ها خودکشی دانشجویان

دیگر خبرها

  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • مهم‌ترین دلایل خودکشی در استان وضعیت فرهنگی، اقتصادی و افسردگی می‌باشد
  • دلایل «پاریس» برای انتخاب اسلام + فیلم
  • نخست‌وزیر اسپانیا: استعفا نداده و با قدرت ادامه می‌دهم
  • ویدیو کامنت| دلایل خستگی دائمی چیست؟
  • مونولوگ|استعفای هالیوا، آغاز افول ساختار حاکمیتی اسرائیل است
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌های ایرانی
  • تمرد ده‌ها نظامی صهیونیست از رفتن به غزه
  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟
  • این سردردها نشانه چیست؟