Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@09:17:21 GMT

۲۵۰۰ نفر از اردبیل در طرح کارورزی ثبت‌نام کردند

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۵۵۱۷۵

۲۵۰۰ نفر از اردبیل در طرح کارورزی ثبت‌نام کردند

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل گفت: تاکنون تعداد دو هزار و ۵۲۸ نفر در سامانه طرح کارورزی در شهرستان اردبیل ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اصغر مناف‌زاده ظهر امروز در جلسه بررسی روند اجرای طرح کارورزی در اردبیل اظهار داشت: از ابتدای شروع به کار طرح کارورزی تا کنون تعداد 141 کارفرما به عنوان پذیرنده و دو هزار 528 کارورز در سامانه کارورزی ثبت‌نام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از این تعداد یک هزار و 208 نفر مرد و یک هزار و 320 نفر زن هستند و 250 نفر کاردان، حدود یک هزار و 900 کارشناس و الباقی دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکترا هستند که تلاش می‌کنیم زمینه اجرای هر چه بهتر این طرح را در سطح شهرستان فراهم آوریم.

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل با اعلام آمار ثبت نامی‌های سامانه کارورزی از انعقاد قرارداد آموزشی به تعداد 9 نفر از کارورزان برای انجام امور کارورزی در 5 واحد پذیرنده کارورزی خبر داد.

مناف‌زاده افزود: روند پذیرش کارورزان توسط واحدهای پذیرنده با توجه به اطلاع رسانی انجام یافته و جلسات توجیهی برگزار شده با تشکلات کارفرمایی و نیز ورود موسسات کاریابی غیردولتی برای ساماندهی اطلاعات این سامانه، در روزهای آتی روند پرشتابی به خود خواهد گرفت و شاهد افزایش تعداد قراردادهای آموزشی خواهیم بود.

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل تصریح کرد: از همه کارفرمایان انتظار می‌رود تا با توجه به امتیازات طرح به ویژه تخفیفات بیمه‌ای برای ثبت نام به سایت طرح کارورزی مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند و در صورت بروز هر گونه مشکل یا ابهام در ارتباط با این طرح و یا سامانه کارورزی به ادارات تعاون، کار ورفاه اجتماعی و یا کاریابی‌های دارای مجوز فعالیت مراجعه کنند.

انتهای پیام/

R41374/P41362/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۵۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت مجلس با افزایش ۴۰ نفر به تعداد نمایندگان مجلس

به گزارش «نماینده»، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها، با ۱۲۰ رای مخالف، ۹۴ رای موافق و ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۱۹ رای مأخوذه با این طرح مخالفت کردند.

این طرح خواستار افزایش نمایندگان مجلس از ۲۹۰ نفر به ۳۳۰ نفر بود.

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • مخالفت مجلس با افزایش ۴۰ نفر به تعداد نمایندگان مجلس
  • ۲۵۰۰ بازرگان خارجی برای بازدید از اکسپو به ایران آمدند
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • بارش‌های رگباری و بهاری از بعد از ظهر امروز در فارس
  • فارس بارانی می‌شود
  • ‌فارس از امروز بارانی می‌شود/ تگرگ و صاعقه در راه است
  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • ایجاد سامانه اعلام بار مجازی راهگشای مشکلات حمل‌ و نقلی مهریز است