Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - ایرنا نوشت : سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری با انتقاد از عملکرد جذب اعتبارات حوزه اشتغال استان بر ضرورت همکاری بیش از پیش بانک های عامل و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد.

گودرز امیری  در نشست شورای اشتغال و سرمایه گذاری این استان افزود: در حالی که هشت ماه از سال 96 می گذرد اما تاکنون جذب 220میلیارد ریال تخصیصی اعتبارات مشاغل خانگی به کندی انجام شده است و مشکل بیکاری در استان همچنان پابرجاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، ناهماهنگی بین بانک ها و دستگاه های اجرایی استان را عامل کندی در جذب اعتبارات حوزه اشتغال دانست و گفت: با وجود طرح های خوبی که در حوزه اشتغال کشور در حال اجراست اما از این فرصت به خوبی بهره گیری نشده است و ضروری است تا همکاری در این حوزه بیش از پیش انجام گیرد.
امیری با انتقاد از کاهش اعتبارات تخصیصی به استان در حوزه اشغال فراگیر، تصریح کرد: بی شک ناتوانی در جذب اعتبارات نقش مهمی در این رابطه داشته است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری نیز از برنامه ریزی برای اشتغالزایی 13 هزار و 150 بیکاری در حوزه مشاغل فراگیر خبر داد و گفت: سهم اعتبارات هر شهرستان متناسب با نیروی بیکار آن شهرستان اختصاص داده می شود.
سیدعباس جزایری افزود: انتظار می رود تا بانک های عامل در اعطای تسهیلات به متقاضیان بیش از پیش اهتمام بیشتری داشته باشند.
گفتنی است ، در این نشست 45 طرح پیشتیبان با اعتباری افزون بر 14 میلیارد ریال به تصویب رسید. با اجرای این تعداد طرح برای 296 نفر در استان اشغالزایی می شود.
بر اساس آمار اعلام شده از سوی مرکز آمار ایران، چهارمحال و بختیاری با 18.3 درصد بالاترین میزان بیکاری در کشور را در تابستان 96 به خود اختصاص داده است.

 

48

کلید واژه‌ها : استان چهارمحال و بختیاری -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۵۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز چهارمحال و بختیاری گفت: در آخرین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان، تعهد خیرین ۶۴ میلیارد تومان بود که بالای ۵۰ درصد آن تاکنون محقق شده است.

دیگر خبرها

  • افزایش اعتبارات مسئولیت اجتماعی در حوزه فرهنگی استان بوشهر
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری