Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز ، حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا در احکام جداگانه‌ای امیر سرتیپ محمدحسین دادرس را به جانشینی فرمانده کل ارتش، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری را به معاونت هماهنگ‌کننده ارتش و امیر دریادار حسین خانزادی را به فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.
متن احکام فرمانده کل قوا به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

امیر سرتیپ محمدحسین دادرس
بنا به پیشنهاد فرمانده کل ارتش و نظر به تعهد و تجربه و شایستگی، شما را به سمت «جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارتقای آمادگی‌های اطلاعاتی و عملیاتی آجا و رفع نیازهای عمده‌ی معیشتی کارکنان در چارچوب تدابیر فرمانده کل مورد انتظار است.
از تلاش‌های امیر سرتیپ پوردستان در این مسئولیت تشکر و قدردانی می‌کنم.
توفیقات همگان را از پروردگار متعال خواستارم.

سیّد علی خامنه‌ای
۱۴ آبان ۱۳۹۶

بسم الله الرّحمن الرّحیم

امیر دریادار حبیب‌الله سیّاری
بنا به پیشنهاد فرمانده کل ارتش و نظر به تعهد و تجارب ارزنده در ستاد فرماندهی، شما را به سمت «معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌کنم.
کارآمدی و چابکی بیشتر ستاد ارتش در پاسخگویی به نیازهای محوری و اولویت‌دار و ارتقای هماهنگی، انسجام و هم‌افزایی در سطح ارتش، مورد انتظار است.
از تلاش‌های امیر سرتیپ محمدحسین دادرس در این مسئولیت تشکر و قدردانی می‌کنم.
توفیقات همگان را از پروردگار متعال خواستارم.

سیّد علی خامنه‌ای
۱۴ آبان ۱۳۹۶

بسم الله الرّحمن الرّحیم

امیر دریادار حسین خانزادی
بنا به پیشنهاد فرمانده کل ارتش و نظر به حسن سوابق، شما را به فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، منصوب می‌کنم.
اکنون که به فضل الهی و مجاهدت فرماندهان، مدیران و کارکنان خدوم گام‌های مؤثری در پیشبرد این نیروی راهبردی برداشته شده است، انتظار می‌رود با عزمی راسخ و اهتمامی والا و تعاملی سازنده از تمام قابلیت‌ها و ظرفیت‌های نیرو و آجا و نیروهای مسلح و کشور بهره‌برداری نموده و به روند موجود شتابی مضاعف بخشید.
از تلاش‌های مجدانه امیر دریادار حبیب‌الله سیّاری در این مسئولیت، قدردانی و تشکر می‌نمایم.
توفیق همگان را از پروردگار بزرگ خواستارم.

سیّد علی خامنه‌ای
۱۴ آبان ۱۳۹۶

فرمانده کل قوا دریادار حسین خانزادی سرتیپ محمدحسین دادرس فرماندهی نیروی دریایی ارتش جانشینی فرمانده کل ارتش

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۶۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر

مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی سوم شکاری شهید نوژه همدان با حضور مسئولان استان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه شکاری شهید نوژه همدان با حضور امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی جمهوری‌ اسلامی ایران، علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان، فرماندار و امام جمعه کبودرآهنگ، رئیس‌کل دادگستری استان، جمعی از مسئولان قضایی و امنیتی و فرماندهان نظامی و انتظامی استان برگزار شد.

در حکمی از سوی فرمانده نیروی هوایی جمهوری‌ اسلامی ایران، امیر سرتیپ دوم خلبان ستاد مهدی کرمی به عنوان فرمانده پایگاه شکاری شهید نوژه معارفه و از تلاش‌های امیر سرتیپ دوم خلبان ستاد پرویز مرادبکی در این سمت تقدیر شد.

استاندار همدان در این مراسم، اظهار داشت: امروز کشور در اوج اقتدار، بالندگی و بازدارندگی کامل است و دشمن جرأت کوچک‌ترین تعدی به مرزها را ندارد و حماقتی را که رژیم منحوس صهیونیستی  در کنسولگری جمهوری‌اسلامی ایران در دمشق به خرج داد، با پاسخ مقتدرانه نیروهای مسلح در عملیات وعده صادق روبه‌رو شد.

علیرضا قاسمی فرزاد بیان کرد: رژیم منحوس صهیونیستی برای بقای عمر خود نیاز به جنگ و تجاوز دارد اما با عملیات وعده صادق، دشمن پیام را دریافت کرد که این افکار باطل و پریشان است آنها هزاران زن و کودک بی‌گناه در غزه را به خاک و خون می‌کشند در حالی که ایران‌ اسلامی حامی مردم بی‌گناه غزه است.

وی با بیان اینکه ایران‌ اسلامی به برکت خون شهدا، رهبری مقتدرانه و توان نظامی فرزندان ایران، مرزها را از حملات مصون داشته عنوان کرد: در خیابان‌ها و دانشگاه‌های آمریکا دانشجویان در مخالفت با استکبار جهانی ندای آزادی‌خواهی مردم مظلوم و ستم‌دیده غزه را فریاد می‌زنند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه کشور از وابستگی کامل نظامی به خود اتکایی رسیده است گفت: مجاهد سر افراز، پرتلاش و لایق امیر مرادبکی در طول مدت فرماندهی پایگاه شکاری شهید نوژه با اقتدار و جدیت امور را مدیریت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش
  • یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد