Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@16:43:25 GMT

اربعین رزمایش شیعیان جهان است

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۵۷۲۵۶

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، حجت‌الاسلام قاسم عبداللهی، رئیس کل دادگستری استان مرکزی، امروز، 14آبان در سومین نشست شورای فرهنگی که در این اداره‌کل برگزار شد، گفت: اربعین رزمایش شیعیان جهان است به نحوی که از اقصی نقاط جهان برای برپایی فرهنگ اربعین و اهل‌بیت(ع) به عراق سفر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: دشمن با سم پاشی در این ایام قصد دارد مردم به ویژه جوانان را در تقلید از مرجعیت سست کند، اما حضور میلیونی مردم در عراق و حضور در راهپیمایی اربعین حاکی از این است که این توطئه از مسلمانان دفع شده است.
حجت‌الاسلام عبداللهی با تأکید بر گسترش فعالیت‌های فرهنگی دادگستری گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی نباید فقط به جلسات سخنرانی خلاصه شود، استفاده از فضای مجازی در برنامه‌ریزی فرهنگی مهم است، برنامه فرهنگی باید خروجی داشته باشد.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی با تأکید بر برگزاری برگزاری کارگاه‌های آموزشی اخلاق حرفه‌ای گفت: فرهنگ ذره ذره ایجاد می‌شود و برای نهادینه شدن آن باید صبور بود، دوره آموزشی قرآن در رشته‌های روخوانی و روانخوانی ویژه سربازان باید جدی گرفته شود و سربازانی که پیشینه قرآنی دارند باید به سمت حفظ هدایت شوند.
به گزارش ایکنا؛ مهدی آقاباقری، معاون فرهنگی اداره‌کل دادگستری استان مرکزی نیز در این جلسه تصریح کرد: بررسی راهکارهای ترغیب و مشارکت حداکثری کارکنان در برنامه فرهنگی، بررسی نحوه اجرای تفاهم نامه ستاد اقامه نماز، بررسی تجهیز فرهنگی آسایشگاه یگان حفاظت دادگستری کل استان و اجرای برنامه فرهنگی ویژه سربازان، بحث و بررسی تشکیل کمیته راهبردی رشد اخلاق حرفه‌ای در دادگستری از جمله مواردی است که باید به آن پرداخته شود.
وی بر ضرورت گسترش فعالیت‌های فرهنگی و استفاده از ظرفیت‌های این حوزه تأکید کرد و افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی قرآنی ویژه سربازان، کارکنان و خانواده آنان همواره در دستور کار قرار دارد و هرسال با رویکرد جدید و جذاب برگزار می‌شود.
آقاباقری در پایان ادامه داد: اجرای برنامه‌های جذاب در راستای حضور و مشارکت حداکثری کارکنان در برنامه‌های فرهنگی در اولویت قرار دارد، تمام هدف ما اجرای برنامه با خروجی مناسب است و از تمام ظرفیت نیز استفاده می‌کنیم. ایجاد فرهنگ ایثارگری و رفاقت از طرح‌های معاونت فرهنگی است، برپایی کارگاه آموزشی در حوزه اراک، ساوه و خمین با هدف ارائه شیوه‌های دعوت به نماز ویژه فرزندان کارکنان، همسران و کارکنان در دستور کار است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۷۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان ؛ مسول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته عقیدتی درجمع اصحاب رسانه برگزار شد، افزود: مهمترین برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی تجلیل از مقام زنان و مادران شهدا و بانوانی است که در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی فعالیت دارند.

حجت الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی ، تجلیل از معلمان و کارگران در این هفته که همزمان با روزمعلم و کارگر است، غبار روبی گلزار شهدا و اجرای برنامه‌های ورزشی را از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • کشف ۴۴۱۱ سلاح گرم در استان کرمان
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • اجرای مانور‌های نمایشی شهر فرهنگی ویژه معماری
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی ورزشی در خلیل آباد اجرا می‌شود