Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@23:26:17 GMT

8 هزار واحد مسکن مهر در ساوجبلاغ معطل پروژه آبرسانی

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۵۷۴۳۲

8 هزار واحد مسکن مهر در ساوجبلاغ معطل پروژه آبرسانی

به گزارش ایرنا، ابوالقاسم پالیز گیر روز یکشنبه در مراسم معارفه شهردار شهر جدید هشتگرد با بیان اینکه خدمات خوبی در دولت تدبیر و امید در شهر جدید هشتگرد صورت گرفته ،افزود: 2 طرح بسیار مهم تصفیه خانه فاضلاب شهر که بیشتر اراضی کشاورزی پائین دست این شهر را آلوده کرده بود با اعتباد 30 میلیارد تومان در دولت روحانی تکمیل و به بهره برداری رسید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به معطل ماندن 8 هزار واحد مسکن مهر به خاطر نبود آب آشامیدنی اشاره کرد و گفت: در دولت تدبیر و امید عملیات آبرسانی از خط طالقان محقق شده لیکن این پروژه باید تکمیل شود.
وی به طرح های دیگر همچون مترو و راه طالقان اشاره کرد که در این دولت از سرعت بیشتری برای اتمام طرح بر خوردار است .
امام جمعه شهر جدید هشتگرد هم در سخنانی به تمایز شهر جدید هشتگرد با سایر شهرهای جدید کشور پرداخت و گفت : ماهیچ شهر جدیدی نداریم که در کنار یک محور مواصلاتی بین المللی باشد.
حجت الاسلام خدیری افزود: باید ورودی شهرجدید هشتگرد از وضعیت کنونی خارج شود.
در این مراسم اصغر آقایی به عنوان شهردار شهر جدید هشتگرد معرفی شد.
6155/1535 خبرنگار: نوشین طهماسبی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۷۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند

مجید جودی معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در حال حاضر روند ساخت پروژه‌های مسکن روستایی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رو به رشد است گفت: هم اکنون شاهد آن هستیم که تمامی پروژه‌های مسکن روستایی توسط روستاییان و با استفاده از ظرفیت های مردمی ساخته می شود.

او یادآور شد: ساخت مسکن روستایی نمونه بارز استفاده از ظرفیت‌های مردمی و اعتماد به این بخش است که باید تمامی بخش ها به آن توجه کنند.

جودی توضیح داد: دولت باید به استفاده از ظرفیت‌های مردمی در این زمینه توجه کنند و در سایر پروژه‌های نهضت ملی مسکن از ظرفیت‌های مردمی و بخش خصوصی استفاده کند.

وی اظهار کرد: در صورتی که تسهیلات مسکن روستایی به موقع از سوی بانک‌ها پرداخت شود روند به کارگیری ظرفیت های مردمی هم بیشتر خواهد شد. 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • پروژه نهضت ملی مسکن از مرز ۲میلیون و۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ