Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابک شریفی روز یکشنبه در جلسه تخصصی کمیته تبریز 2018 شهرستان اسکو، با اشاره به اینکه باید در قالب برنامه ریزی های مختلف آمادگی شایسته برای این رویداد بزرگ داشته باشیم، افزود: فرصت مناسبی ایجاد شده تا بر تثبیت جایگاه شهر اسکو به عنوان شهر فرهنگ و ادب تاکید شود.
وی به فرهنگ سازی مناسب و تبیین رویکردهای اساسی در زمینه تکریم گردشگران و برخورد مناسب با آنها تاکید و اظهارکرد: تمهیدات لازم باید به سمت و سویی سوق داده شود که گردشگر با دیدگاه و چشم انداز مثبت از شهر خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شریفی با اشاره به مدت زمان کم باقی مانده به این رویداد و منابع مالی محدود شهرداری اسکو، افزود: سعی می کنیم با تکیه بر امکانات در اختیار و بهره مندی از ظرفیت های بالفعل در دو بخش فرهنگ سازی و تبلیغات و همچنین پیرایش و زیباسازی، شهر را برای میزبانی از گردشگران تبریز 2018 آماده کنیم.
وی با تاکید بر لزوم جذب حمایت و مشارکت های مردمی و اجرای برنامه های همفکری و بهره مندی از ظرفیت بزرگ مردمی اسکو، گفت: منابع مالی شهرداری جهت رفع کمبودها محدود است و در صورت مشارکت همگانی مردم و ادارات می توان مسائل و چالش ها را مرتفع و شهر را آماده پذیرش گردشگر کرد.
به گزارش ایرنا، شهرستان اسکو با جمعیت 98 هزار نفر دارای دو بخش، سه شهر، پنج دهستان و 43 روستا در فاصله 40 کیلومتری غرب تبریز واقع است.
شهرستان اسکو با فاصله ای کم از تبریز و دارا بودن ظرفیت های مناسبی همچون روستای صخره ای کندوان از مقصدهای اصلی گردشگران داخلی و خارجی به استان آذربایجان شرقی محسوب می شود.
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی ** انتشار: پرویز انصاری
3038/3071/

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۷۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها کشور را سروسامان می‌دهد

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: معلم در مکتب اسلام رسالت و جایگاه ویژه‌ای دارد. توجه به آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها، کشور و استان را سروسامان می‌دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی بعدازظهر امروز در بازدید از اداره‌کل آموزش و پرورش استان کردستان و دیدار با مدیرکل و شورای معاونین ضمن تبریک روز و هفته معلم به همه معلمان اظهار داشت: این دیدار با هدف عرض ادب و قدردانی از زحمات فرهنگیان انجام شد.

وی با اشاره به روایتی گفت: هر کس که بیاموزاند و بیاموزد در آسمان و ملکوت آسمان بزرگ انگاشته می‌شود، معلم چنین جایگاهی دارد.

نماینده ولی‌ فقیه در استان کردستان به نقش و جایگاه معلم در دین اسلام و نظام تعلیم و تربیت اشاره کرد و افزود: در روایتی دیگری آمده یا عالم باش، یا معلم باش، یا متعلم باش و یا محب اینها باش. غیر از اینها نباش چراکه هلاک می‌شوید.

وی تصریح کرد: ارزش، جایگاه و مقام معلم بر هیچ کسی پوشیده نیست و همه انسان‌ها به نوعی مدیون زحمات معلمان خود هستند.

پورذهبی با تأکید بر لزوم احترام به معلم و پاسداشت جایگاه علم‌آموزی بیان کرد: معلم در مکتب اسلام رسالت و جایگاه ویژه‌ای دارد. یکی از محوری‌ترین و اصولی‌ترین کارهای ما در استان تمرکز بر اداره آموزش و پرورش است که همواره مورد توجه است.

وی با بیان اینکه بنده معتقدم که توجه به آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها، کشور و استان را سروسامان می‌دهد، علی‌رغم زیرساخت‌های زیاد، اما آن چنان که باید و شاید این اماکن مورد توجه قرار نگرفته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خاطر نشان کرد: باید به مدارس و کانون‌های فرهنگی تربیتی تقویت و توجه ویژه‌تر شود و دانش‌آموزان با دستاوردهای انقلاب آشنا شوند و اگر سؤال و دغدغه و شبهه‌ای نیز وجود دارد، برطرف شود.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • بارش برف بهاری در عنصرود شهرستان اسکو
  • مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • سید مهدی متولی «دستیار ویژه ارتباطات مردمی شهردار تهران» شد
  • تجلیل از معلمان نخستین مدرسه در زندان تبریز
  • توجه به آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها کشور را سروسامان می‌دهد
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • دانشگاه تبریز در رتبه‌بندی آسیایی تایمز در جایگاه ۱۲۱ دانشگاه‌های آسیا قرار گرفت
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است