Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حیدر عالیشوندی در این عیادت که روز یکشنبه انجام شد، از نزدیک در جریان روند درمان پدر شهیدان اکبری باصری قرار گرفت و ضمن تجدید میثاق با آرمان های والای شهدا برای پرویز اکبری باصری، پدر سه شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس آرزوی شفای عاجل کرد.
وی، از نحو درمان و رسیدگی به پدر شهیدان اکبری باصری اظهار رضایت کرد و گفت: رسیدگی به وضعیت بیماران در زمان بستری بودن، مستلزم مکان و زمان نیست بلکه باید این کار نیک را با دل و جان انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر علی اکبری، رئیس بیمارستان شهید فقیهی شیراز نیز که فرماندار را همراهی می کرد، وضعیت پدر شهیدان اکبری را مطلوب ارزیابی و اظهار کرد: کادر درمانی این بیمارستان رسیدگی به بیماران به ویژه خانواده شهیدان اکبری باصری را وظیفه خود می دانند و از هیچ اقدامی برای بهبود سلامت این پدر شهید فروگذار نخواهند کرد.
پدر شهیدان اکبری باصری، مرداد ماه 96 در بیمارستان ام آر آی شیراز، تحت عمل جراحی قلب قرار گرفته و مدتی در این بیمارستان نیز بستری بود.
شهید امان الله اکبری باصری، یازدهم شهریور سال 1360در منطقه کرخه نور به شهادت رسید. پاسدار شهید آیت الله اکبری باصری، بیست و سوم اردیبهشت ماه سال 1365در منطقه فکه به فیض شهادت نائل آمد و جهادگر شهید فرج الله اکبری باصری، یازدهم بهمن ماه سال 1365در منطقه شلمچه به 2 برادر شهید خود پیوست.

** قول پیگیری فرماندار شیراز برای ساماندهی اورژانس بیمارستان فقیهی
فرماندار شهرستان شیراز در ادامه از رئیس بیمارستان شهید فقیهی برای توسعه و ترمیم بخش داخلی این مرکز درمانی و استفاده حداکثری از محیط داخلی آن برای ارایه خدمات پزشکی به بیماران، تقدیر کرد.
عالیشوندی همچنین در بازدید از محوطه بیمارستان شهید فقیهی بیان داشت: با هماهنگی و مساعدت شهردار شیراز مشکلات تردد آسان همراهان بیماران به این مرکز درمانی را پیگیری خواهیم کرد.
وی افزود: با هدف رفاه حال بیماران و همراهان آنها، به زودی نیز برای اصلاح ورودی ها، سطح شیبدار (رمپ ها) بیمار بر و همچنین سهولت در انتقال پسماندهای پزشکی در جوار بیمارستان شهید فقیهی، تصمیم های اثربخشی اتخاذ خواهد شد.
عالیشوندی ادامه داد: سلامت انسان ها بزرگترین سرمایه آنهاست و باید برای حراست از آن و کمک به حفظ سلامت پایدار جامعه در کنار پرورش و تربیت نیروی متخصص و کارآمد برای فعالیت در بیمارستان ها و مراکز درمانی، به فضای فیزیکی این مراکز نیز توجه ویژه شود.
بیمارستان شهید فقیهی شیراز در سال 1322خورشیدی با نام بیمارستان سعدی تاسیس شد. یکی از بنیانگذاران این بیمارستان که به یکصد تختخوابی معروف بود، مرحوم علی اصغرخان حکمت شیرازی است. این مرکز درمانی از محل بودجه اداره کل صحیه (بهداری) و شهرداری شیراز ساخته شد.
بیمارستان شهید فقیهی باوجود اینکه 74 سال از عمر ساخت آن سپری می شود، هنوز یکی از بیمارستان های مهم شیراز است و روزانه شمار زیادی از بیماران به آن مراجعه می کنند.
6122 /6118
خبرنگار: سارنگ عبداللهی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۸۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام مسوول درباره مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی: در میهمانی شخصی رخ داده / ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود / معاون دادستان شیراز: تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه بازداشت شده‌اند

به گزارش صدای ایران از «انتخاب»، در این اخبار ادعاشده بود که در این میهمانی تعدادی پزشک، با مصرف مشروبات تقلبی و دست‌ساز دچار مسمومیت شدند و در این بین یکی از پزشکان زن متخصص پوست و مو در شیراز جان باخته است و تعدادی دیگر به دلیل مسمومیت شدید در بیمارستان بستری شده‌اند.

همچنین در این گزارش اعلام شده که همسر این پزشک که فوق تخصص چشم بوده هر دو کلیه‌اش از کار افتاده و هم اکنون در کما به سر می‌برد.

مهرداد شریفی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در گفتگو با تسنیم، با اظهار بی‌اطلاعی از جزئیات این دورهمی مرگبار، گفت: ظاهراً این اتفاق در یک میهمانی شخصی رخ داده و پزشکان حاضر در این راسم اکثراً از بخش خصوصی بودند.

وی با اشاره به اینکه تمام حاضران در این میهمانی پزشک نبوده‌اند، گفت: ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود. برخلاف آنچه که درباره تعداد مراجعه زیاد به بیمارستان پس از این میهمانی مطرح شده، اما ورودی زیادی به بیمارستان نداشته‌ایم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز خواست که جزئیات بیشتر را از نظام پزشکی جویا شود.

تحقیقات در مورد فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد

در پی وقوع حادثه مسمومیت تعدادی در مهمانی خانوادگی و فوت یک پزشک، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سرپرست دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز از تشکیل پرونده قضایی و ورود قاضی ویژه قتل استان به حا‌دثه مذکور خبر داد.

افشین محمدی دره شوری با بیان اینکه در جریان این پرونده تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه مسمومیت افراد حاضر در این مهمانی در بازداشت به سر می‌برند، گفت: دیگر عوامل، مسببین و معاونین احتمالی جرم نیز تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

وی افزود در این حادثه در مجموع ۶ نفر دچار مسمومیت شده‌اند و از این تعداد یک نفر فوت شده و سایر افر‌اد پس از اقدامات پزشکی در ساعات اولیه حادثه از بیمارستان مرخص شده‌اند.

وی با کذب خواندن بخشی از اطلاعات و حاشیه‌های غیر موثق انتشار یافته در فضای مجازی تأکید کرد: برخی مطالب منتشر شده گمانه زنی و اطلاعات فاقد اعتبار است و تنها دستگاه‌های متولی و مسئول با در نظر گرفتن حقوق شهروندی افراد و وضعیت تحقیقات پرونده اجازه ارائه اطلاعات را دارند.

دیگر خبرها

  • عیادت سید حسن خمینی از آیت الله گرامی
  • ورود پیکر مطهر شهیدان عشیری لیوسی و پور عزیز پورمحمدی به خوزستان
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • زنگ «سپاس معلم» در شفت نواخته شد
  • ثبت ششمین اهدای عضو در استان یزد
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • مقام مسوول درباره مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی: در میهمانی شخصی رخ داده / ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود / معاون دادستان شیراز: تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه بازداشت شده‌اند
  • جزئیاتی از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • فوت یک پزشک بر اثر مصرف مشروبات الکلی!
  • جزئیات تازه از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز