Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-28@18:26:43 GMT

ارتقای دانش مربیان جودو ضروری است

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۵۸۸۶۸

به گزارش امتداد نیوز، محمد درخشان ظهر یکشنبه در مجمع انتخابات رئیس هیئت جودو استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه آموزش مربیان جودو در کشور مورد توجه قرار می گیرد، اظهار داشت: توانمند سازی مربیان جودو از مهمترین برنامه های فدراسیون جودو است.

وی عنوان کرد: بسیاری از مربیان جودو نسبت به دانش روز این رشته ورزشی کم اطلاع هستند و همین امر سبب می شود که نتوانند ورزشکاران رابه سمت قهرمان پروری هدایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون جودو ادامه داد: در تلاش هستیم که دوره های آموزشی برای مربیان جودو در سطح کشور برگزار شود ودانش های روز این رشته ورزشی به مربیان آموزش داده شود.

آموزش مربیان جودو در کشور مورد توجه قرار می گیرد

وی ادامه داد: ارتقای دانش مربیان نقش مهمی در افزایش افتخارات ملی و بین المللی در این رشته ورزشی دارد.

رئیس فدراسیون جودو عنوان کرد: استعداد یابی ورزشی از مهمترین برنامه های فدراسیون است که این امر نقش مهمی در توسعه ورزش جودو و شناسایی ورزشکاران مستعد دارد.

وی اظهار داشت:  چهارمحال و بختیاری یکی از استان های توانمند در رشته ورزشی جودو است.

در مجمع انتخابات رئیس هیئت جودو استان چهارمحال و بختیاری، کمال اکبریان به عنوان رئیس هیئت جودو استان چهارمحال و بختیاری انتخاب و معرفی شد.

true برچسب ها : شهرکرد فدراسیون جودو محمد درخشان true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۸۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا،  وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون، سرپرست گروه و مدیر تیم ملی والیبال در ابتدای این نشست ضمن عذرخواهی برای تاخیر در شروع نشست خبری به دلیل چند تصادف در بزرگراه نیایش گفت: قبلا جلساتی با خبرنگاران داشتیم و در جریان کم و کیف بکارگیری موریس موتا پائز هستند. ماراتن را برای انتخاب پشت سر گذاشتیم و این توفیق را به دست آوردیم که در خدمت ایشان باشیم و از توانایی این مربی بهره ببریم.

وی تصریح کرد: رئیس فدراسیون با توجه شرایط حساس والیبال از بنده خواستند که به عنوان سرپرست کاروان و مدیر تیم ملی در خدمت والیبال باشم تا ملی پوشان با انگیزه بالا در شرایط سخت کنونی که کار سختی پیش رو داریم، وارد مسابقات شوند و به نظر من کسب سهمیه المپیک عملی است و پائز هم به این موضوع باور دارد.

در ادامه این نشست خبر سرمربی تیم ملی والیبال در صحبت‌های مقدماتی خود گفت: خوشحال هستم که در ایران حضور دارم. به تازگی کار را با کادر فنی و بازیکنان شروع کردیم و همکاری نزدیکی با مسئولین فدراسیون داریم. با قلب و عشق کار را شروع کردیم تا ان شاالله در تابستان یک کار بزرگ انجام دهیم و آن هم کسب سهمیه المیپیک است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • چهارمحال و بختیاری ۳۰ محصول صادرات‌محور دارد
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • جهش تولید در ۶۰ هزار هکتار اراضی دیم چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری