Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، سید عبدالله موسوی عصر امروز در آیین اختتامیه نهمین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت خوزستان با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در دکل ۱۴۷ میدان نفتی رگ سفید که منجر به فوت دو نفر از کارکنان این دکل نفتی شد، اظهار کرد: لازم است از تلاش‌ها شبانه‌روزی صنعت گران استان و خارج استان و از مجامع علمی و دانشگاهی و سازندگان داخلی و فعالان عرصه صنعت نفت در برگزاری این نمایشگاه تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۹ سال پیش برخی می‌گفتند که عنوان برگزاری اولین نمایشگاه نفت در خوزستان را ذکر نکنید به این دلیل که معلوم نیست برگزاری این نمایشگاه چقدر تداوم داشته باشد.

این مقام مسئول در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب افزود: هم‌اکنون بعد از ۹ سال برگزاری مداوم این نمایشگاه، دستاوردهای بزرگی برای کشور در زمینه صنعت نفت به وجود آمده است و این دستاورد حضور فعالان، سازندگان و تأمین‌کنندگان تجهیزات و قطعات و تجهیزات نفتی است که به شکل فعال و موفقی در این نمایشگاه حضور داشته‌اند.

موسوی همچنین در بخش دیگری از اظهارات خود با تأکید بر اینکه بازار مناطق نفت‌خیز جنوب، پایدار است، عنوان کرد: برای اینکه تولیدات و تجهیزات خود را حفظ و پایدار نگهداریم، نیازمندی‌های خود را از تولیدکنندگان داخلی تأمین خواهیم کرد حتی در صورتی که کالا و اقدام با کیفیت‌تر خارجی وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه این شرکت با اعتقاد و اعتماد به تولیدکنندگان داخلی در استان و دیگر نقاط کشور تجهیزات و اقلام موردنیاز خود را تأمین می‌کند، یادآور شد: برای خرید اینگونه اقلام و تجهیزات در راستای حمایت از تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی و بهبود کیفیت تجهیزات، مجوزهای لازم را کسب کرده‌ایم.

مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب خاطرنشان کرد: ده‌ها هزار قلم کالای صنعتی و غیر صنعتی در مناطق نفت‌خیز مورداستفاده قرار می‌گیرد.

موسوی بیان کرد: همکاری مجامع دانشگاهی، علمی و صنعتی در جهت تحقق اهداف برنامه ششم توسعه برای رسیدن به تولید پنج میلیون بشکه نفت امری ضروری است.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۹۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حمیدرضا اینانلو با اشاره به توانمندی‌های ایران در عرصه سلامت گفت: ایران با توجه به پشتوانه بومی‌سازی که در حوزه صنعت دارو و تجهیزات پزشکی دارد، می‌تواند توانمندی خود را به کشور‌های دیگر ارائه دهد، همچنین درباره خدمات ضروری برای تجهیز بیمارستان و بیمارستان سازی، ایران آمادگی کمک به کشور‌های آفریقایی و بهره برداری از این مراکز با صد در صد تجهیزات پزشکی را دارد.

مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو افزود: زمینه همکاری درباره انتقال فن آوری و مشاوره صنعت دارو و تجهیزات پزشکی نیز با گسترش روابط با این کشور‌ها امکان پذیر است.

دومین نشست بین‌المللی ایران و آفریقا با حضور بیش از ۲۰ کشور آفریقایی از ۷ تا ۱۰ اردیبهشت در تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • صادرات ۷۱۰ میلیون یورو تجهیزات صنعت نفت
  • نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای در اصفهان برپا می‌شود
  • بهترین سایت تبلیغات کسب و کار (لیست کامل سایت‌های زودبازده داخلی و خارجی)
  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی
  • ایران می‌تواند توانمندی خود در حوزه صنعت دارو را به کشورهای دیگر ارائه دهد
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی
  • اعتماد به سکوهای داخلی در گرو حفاظت از داده های شخصی کاربران
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی نیشکر برای مقابله با آبگرفتگی