Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@08:43:03 GMT

بازدید کاروان بسیج رسانه گیلان از مسجد کوفه

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۶۰۳۳۰

بازدید کاروان بسیج رسانه گیلان از مسجد کوفه

خبرگزاری شبستان: خبرنگاران اعزامی گیلان به عراق امروز (۱۴ آبان) از مسجد کوفه بازدید کردند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان گیلان ازعراق، کاروان بسیج رسانه گیلان متشکل از ۴۰ خبرنگار و عکاس بسیجی استان امروز وارد نجف شده و از مسجد کوفه و منزل امیرالمومنین (علیه السلام ) محراب و محل شهادت امیر مومنان بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در حاشیه این بازدید محسن جعفری، رئیس بسیج رسانه گیلان در گفتگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری شبستان از عراق اظهار کرد: سفر زیارتی عتبات عالیات خبرنگاران فعال گیلان با هدف ترویج فرهنگ حسینی و شرکت در همایش اربعین حسینی برگزار شده است.

 

وی با بیان اینکه در این سفر معنوی خبرنگاران بعد از زیارت حرمین عسکریین در سامرا در نجف مسقر شدند گفت: خبرنگاران بعد از بازدید از مسجد کوفه به لطف الهی فردا (۱۵ آبان) در پیاده روی اربعین حسینی از نجف به کربلا شرکت می کنند.

 

گفتنی است؛ 40 نفر از خبرنگاران گیلانی از 12 آبان  به مدت 10روز برای شرکت در پیاده روی عظیم  اربعین حسینی به عتبات و عالیات اعزام شدند.

 

خبرگزاری شبستان گیلان یکی از رسانه های منتخب استان جهت پوشش مراسم بزرگ پیاده روی اربعین حسینی است که با اعزام دو خبرنگار به انعکاس اخبار این همایش عظیم جهانی می پردازد.

 

 

 

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۰۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا «اجاره بلند مدت زمین های موقوفه» جایز است؟

به گزارش «مبلغ»، متن پرسش و پاسخ مطرح شده بدین شرح است:

سوال: آیا اجاره اراضی موقوفه (وقف خاص اولاد ذکور) به مدّت ۹۰ سال برای بنای مسجد و مصلّی و حسینیّه جایز است؟ اگر صحیح است مشروط به چه شرایطی می باشد؟

پاسخ: اجاره های بلند مدّت بر خلاف مصلحت وقف است و جایز نیست، باید چند سال به چند سال تجدید شود و استفاده از آن برای مسجد و مصلّی و حسینیّه مانعی ندارد،هرچند جریان احکام مسجد بر آنها مشکل است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898873

دیگر خبرها

  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • نخستین گروه عمره‌گزاران ایرانی وارد مکه شدند
  • عمره گزاران ایرانی احرام پوشیدند
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
  • آیا «اجاره بلند مدت زمین های موقوفه» جایز است؟
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول