Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@05:49:50 GMT

طوفان پهپادهای سپاه در شمال حماه +نقشه

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۶۰۴۸۶

نیروهای جبهه مقاومت پس از درگیری های سنگین ۶ ساعته در گام نخست موفق شدند روستای «المشیرفه شرقی» را از اشغال عناصر تروریستی خارج کنند و به کنترل خود در بیاورند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نیروهای ارتش سوریه، دفاعی ملی (سپر قلمون) و رزمندگان مقاومت حزب الله از صبح امروز با پشتیبانی جنگنده های روسی و یگان های پهبادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عملیات جدیدی را علیه عناصر تروریستی جبهه النصره در شمال استان حماه با هدف تامین امنیت جاده راهبردی «اثریا - شیخ هلال» آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نیروهای جبهه مقاومت پس از درگیری های سنگین ۶ ساعته در گام نخست موفق شدند روستای «المشیرفه شرقی» را از اشغال عناصر تروریستی خارج کنند و به کنترل خود در بیاورند. در جریان آزادسازی این روستا حدود ۳۰ تن از تروریست ها به هلاکت رسیدند.

 

همزمان با آزادسازی این روستا، نیروهای جبهه مقاومت به پیشروی ها در این محور ادامه دادند و با عقب راندن تروریست ها توانستند، روستای «الشاکوسیه» را هم به کنترل خود در آورند.

 

در ادامه این عملیات، نیروهای جبهه مقاومت تمامی ارتفاعات حومه این روستا را هم از اشغال تروریست های جبهه النصره خارج کردند؛ در جریان پاکسازی روستای «الشاکوسیه» و ارتفاعات حومه ۲۰ تروریست به هلاکت رسیدند.

 

خبرها حاکیست، یگان های پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از دو هفته گذشته وارد منطقه شده اند به شدت در حال هدف قرار دادن مواضع تروریست های جبهه النصره در مناطق مرزی استان حلب و ادلب هستند.

 

به گزارش مشرق، نیروهای جبهه مقاومت با پشتیبانی جنگنده های روسی در حال پیشروی به سمت روستاهای «رسم الداب و الرهجان» هستند؛ یگان موشکی جبهه مقاومت هم به شدت در حال کوبیدن مواضع  تروریست ها است.

 

از محور شمال شرق و جنوب روستای «المشیرفه شرقی» خبر می رسد، نیروهای جبهه مقاومت خود را برای عملیات پاکسازی دو روستای «دوش، حسرات» آماده می کنند.

 

روستای «دوش» در اشغال تروریست های جبهه النصره و روستای «حسرات» در اشغال تروریست های داعش است؛ در مقطع فعلی فاصله نیروهای جیهه مقاومت  از این محور با فرودگاه «ابوظهور» حدود ۴۴ کیلومتر است.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۰۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری آناتولی، «علی یرلیکایا» وزیر کشور ترکیه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور ۴۱ نفر را به اتهام ارتباط با «داعش» بازداشت کردند.

وی گفت که این بازداشت‌ها طی عملیات نیروهای امنیتی ترکیه در ۱۲ استان این کشور صورت گرفته است.

وزیر کشور ترکیه دوشنبه هفته جاری نیز اعلام کرده بود که نیروهای امنیتی کشورش چند فرد مظنون به همکاری با داعش را در شهر استانبول بازداشت کرده‌اند.

پلیس ترکیه ۱۲ فروردین نیز در یک عملیات گسترده در ۲۱ استان، ۵۱ نفر را به ظن ارتباط با داعش دستگیر کرده بود.

وزیر کشور ترکیه بار دیگر بر مبارزه قاطعانه کشور خود با معضل تروریسم تاکید کرد.

نیروهای امنیتی ترکیه به طور مداوم پیگرد و بازداشت عناصر و هواداران گروه تروریستی داعش در مناطق مختلف این کشور را در دستور کار دارند. این گروه تروریستی بارها مسوولیت عملیات تروریستی مختلفی را در ترکیه به عهده گرفته است.

دیگر خبرها

  • گروهک تروریستی سنتکام مدعی رهگیری و انهدام پهپادهای یمن شد
  • سنتکام مدعی رهگیری و انهدام پهپادهای یمن شد
  • رونمایی از جبهه جدید مقاومت + فیلم
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • ببینید | گزارش اختصاصی CNN از موشک‌ها و پهپادهای سپاه پاسداران
  • بمباران شمال عراق از سوی ترکیه
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • اسرائیل حزب‌الله را تهدید کرد/ جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • رژیم صهیونیستی: حزب‌الله از مرزها دور نشود جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • فراخوان ارسال مقالات به همایش بین المللی «۷۵ سال اشغالگری در فلسطین»