Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مرکز پویانمایی صبا» با چهار مجموعه انیمیشن از جمله «شکرستان» و «گزارش‌های اوتی» برای حضور در هشتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار آماده می‌شود.

مرکز پویانمایی صبا با چهار مجموعه انیمیشن در هشتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار حضور پیدا می‌کند.

نخستین اثر این مرکز برای شرکت در هشتمین جشنواره عمار، مجموعه پویانمایی «نظر شما چیه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا عابدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجموعه پویانمایی که سال گذشته و در 26 قسمت چهار قسمت چهار دقیقه‌ای ساخته شده، به صورت غیرمستقیم، برخی از آموزش‌های کاربردی و لازم را به کودکان ارائه می‌دهد.

بر اساس این گزارش، دومین مجموعه پویانمایی این مرکز برای حضور در جشنواره عمار، «ماهی بادکنکی» نام دارد که در 90 قسمت 10 دقیقه‌ای و به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سلما افکاری ساخته شده است. این مجموعه پویانمایی نیز در حوزه آموزش تولید شده و در آن، آموزش‌هایی در حوزه‌های اجتماعی و شهری به کودکان منتقل می‌شود.

سومین مجموعه پویانمایی مرکز پویانمایی صبا برای شرکت در هشتمین جشنواره عمار «گزارش‌های اوتی» نام دارد که در در 100 قسمت 2 دقیقه‌ای تولید شده است، این اثر درباره مسئله اقتصاد مقاومتی ساخته شده و علیرضا گلپایگانی، تهیه کنندگی و علی درخشی، کارگردانی آن را برعهده دارند.

بر اساس این گزارش، مجموعه پویانمایی «شکرستان» آخرین کاری است که مرکز پویانمایی صبا برای جشنواره عمار درنظر گرفته است. موضوع این مجموعه نیز درباره اقتصاد مقاومتی بوده و در 32 قسمت 2 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی جواد فراهانی و کارگردانی علی سپهری ساخته شده است.

هشتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار، همچون سال‌های گذشته در ایام بزرگداشت حماسه مردمی «نه دی» برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وبسایت این جشنواره به نشانی Ammarfilm.ir اثر خود را در یکی از بخش ‌های «فیلم»، «فیلمنامه»، «تولیدات رادیویی»، «فیلم ما»، «نقد، مقاله و پژوهش‌های سینمایی»، «فیلم ما»،  و «آگهی بازرگانی و اقلام تبلیغی» تا 20 آبان، ثبت‌نام و حداکثر پنج روز پس از آن، اثرشان را به دبیرخانه تحویل دهند.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۱۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • طرح نوآورانه و متفاوت در یک مرکز آموزشی قم
  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید
  • سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»
  • «آوای ابرها» با دغدغه کودکان مظلوم غزه به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • «آوای ابرها» به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت
  • همه چیز درباره انسی ۲۰۲۴/ تری گیلیام جایزه افتخاری می‌گیرد