Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-19@06:41:42 GMT

3 انتصاب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۶۴۹۷۱

3 انتصاب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با صدور احکامی جداگانه، سرپرست معاونت علوم پزشکی، معاونت پژهش و فناوری و مدیر کل امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار آنا از اراک، آیین تکریم و معارفه سرپرست معاونت علوم پزشکی، معاونت پژهش و فناوری و مدیرکل امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی اراک در جلسه هیأت رئیسه این دانشگاه با حضور دکتر عباسعلی حیدری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک، معاونان، رؤسای دانشکده ها و برخی از مدیران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست واحد اراک در این جلسه گفت: «معاون جدید علوم پزشکی با حفظ سمت مسئولیت دانشکده پرستاری و مامایی را نیز عهده دار خواهد شد و امیدوارم با برنامه ریزی دقیق، استفاده از تجربیات دیگران، خلاقیت و هوشیاری حرکت هدفمند و رو به جلوی خود را با توکل بر خدا و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و سیاست های راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی شروع کند.»

سرپرست واحد اراک از سرپرست معاونت پژوهش و فناوری هم کیفیت بخشی در امور پژوهشی، اجرای دقیق آیین نامه های پژوهشی، توجه ویژه به ساماندهی پایان نامه ها، تکریم ارباب رجوع، ساماندهی انجمن های علمی، لحاظ کردن دقت، سرعت و کیفیت توأم با اخلاق محوری و منطق در انجام امور پژوهشی را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار آنا، در جلسه هیأت رئیسه واحد اراک، دکتر مرتضی قاسمی به عنوان سرپرست معاونت جدید علوم پزشکی این دانشگاه منصوب و از زحمات دکتر فاطمه قنبری قدردانی شد.

در این جلسه دکتر شهاب خاقانی هم به عنوان سرپرست جدید معاونت پژوهش و فناوری واحد اراک منصوب و از زحمات دکتر سید مجید علوی تجلیل شد.

در حکمی دیگر از سوی عباسعلی حیدری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک، مدیرکل امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی به مهندس حسین جیریایی سپرده و از زحمات مهندس حمیدرضا رضایی قدردانی شد.

مرتضی قاسمی سرپرست جدید معاونت علوم پزشکی واحد اراک سوابقی همچون ریاست واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاداسلامی واحد خمین (سابق)، رئیس دانشکده پرستاری و مامایی واحد اراک، دبیر هم اندیشی استادان دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی، دبیر کمیته اخلاق زیستی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک، مدیرگروه آموزشی بهداشت واحد اراک و مسئول دفتر توسعه آموزش حوزه علوم پزشکی واحد اراک را در کارنامه دارد.

سوابقی همچون عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی اراک در رشته کشاورزی- دکتری تخصصی ژنتیک و بهنژادی، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان واحد اراک از سال 86 الی95، کارشناس مسئول جهاد کشاورزی استان مرکزی (سال 80 الی 82)، کارشناس آموزش دانشگاه آزاد اسلامی اراک (سال 80 الی83) و عضو کارگروه صلاحیت علمی رشته کشاورزی و صنایع غذایی در هیأت اجرایی جذب هیأت علمی در استان مرکزی در کارنامه مدیریتی شهاب خاقانی سرپرست جدید معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک به چشم می خورد.

حسین جیریایی مدیرکل امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک هم سوابقی همچون مدیرکل آموزش واحد اراک، مدیر آموزش دانشکده علوم انسانی و رئیس دفتر حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی اراک را در کارنامه دارد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۴۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با هوش مالی در بازارچه دانش‌آموزی سما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بازارچه کسب و کار دانش‌آموزی با حضور رضا مسعودی مدیر کل مجتمع آموزشی مدارس سما، مدیران، معلمان و حضور پرشور دانش‌آموزان در دبستان پسرانه سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده برگزار شد. در این بازارچه دانش‌آموزان محصولات دست ساز و اقلامی دیگر خود را در معرض فروش قرار دادند و بدین ترتیب با نحوه کسب و کار به صورت عملی آشنا شدند. 

رضا مسعودی مدیر کل مجتمع آموزشی مدارس سما در حاشیه برپایی این بازارچه اظهار کرد: بازارچه دانش‌آموزی با هدف آموزش بهتر واحد‌های پولی آموزش خرید و فروش به دانش‌آموزان و افزایش روحیه‌ی خود باوری و اعتماد به نفس و همیاری در مدرسه ابتدای پسرانه برگزار شد.

*دیدار کارکنان دانشگاه آزاد آباده با امام جمعه

همزمان با حلول ماه مبارک رمضان آرش زارعیان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده همراه جمعی ار کارکنان این واحد دانشگاهی به دیدار حجت الاسلام سیدعلیرضا دان امام جمعه این شهرستان رفتند.

آرش زارعیان در این دیدار گزارشی از روند اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده ارائه داد.

حجت الاسلام سیدعلیرضا دانا نیز با بیان برنامه‌ها و اهداف در حوزه‌های علمی، آموزشی و فرهنگی اظهار کرد: با اتکال به خداوند متعال، پیروی از منویات مقام معظم رهبری و استفاده از ظرفیت‌های موجود می‌توان گام‌های مؤثری در همه مسائل جامعه برداشته شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتصاب جدید در باشگاه تراکتور
  • راه‌اندازی سامانۀ همراه سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • آشنایی با هوش مالی در بازارچه دانش‌آموزی سما
  • دو انتصاب جدید در سازمان امور دانشجویان
  • فعال بودن ۳۸۰ مرکز جامع سلامت در مازندران
  • جمع آوری ۲ میلیارد تومان داروی تاریخ گذشته در نیشابور
  • دپوی تجهیزات و ملزومات پزشکی با هماهنگی معاونت درمان
  • ۳۸۰ مرکز جامع سلامت در مازندران فعال است
  • فعالیت ۲۱ مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ایام تعطیلات نوروزی
  • کشف و ضبط بیش از ۲ هزار کیلوگرم خیارشور غیربهداشتی در تربت حیدریه