Web Analytics Made Easy - Statcounter

محدودیت‌های ترافیکی استان های خوزستان و چهارمحال وبختیاری، ایلام و لرستان عبارت است از:

استان‌های خوزستان و چهارمحال وبختیاری :

الف- تردد کلیه کامیون و تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 07:00 روز دوشنبه 15 آبان الی ساعت 07:00 روز سه شنبه 23 آبان در محورهای اهواز – سوسنگرد، بستان – چذابه، اهواز – خرمشهر و شلمچه ممنوع می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(برای شلمچه مسیر جایگزین وجود ندارد ولی خودروهایی که قصد رفتن به خرمشهر را دارند می توانند از مسیر اهواز – آبادان – خرمشهر و بالعکس تردد نمایند.)

ب- تردد کلیه اتوبوس ها از ساعت 07:00 روز دوشنبه 15 آبان الی ساعت 07:00 روز سه شنبه 23 آبان در محور هفتگل – باغملک – ایذه- دهدز – شهرکرد و بالعکس ممنوع بوده و مسیر اهواز – اندیمشک – خرم آباد – الیگودرز – اصفهان – شهرکرد و بالعکس بعنوان مسیر جایگزین تعیین شده است.

 استان ایلام :

تردد کلیه تریلرها ، کامیون و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 07:00 روز دوشنبه 15 آبان الی ساعت 07:00 روزسه شنبه 23 آبان ماه از محورهای دهلران – مهران، حمیل – ایلام، قلاجه – ایلام و ایلام – مهران ممنوع می باشد.

استان لرستان :

تردد کلیه تریلرها، کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 07:00 روز دوشنبه 15 آبان الی 07:00 روز سه شنبه 23 آبان در محورهای پلدختر – اسلام آباد و پلدختر – اندیمشک و بالعکس ممنوع می باشد.

ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۵۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) وضعیت محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکیِ اجتماع طرح عفاف و حجاب
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • محور‌های دارای محدودیت تردد؛ جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یک طرفه شد
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • آخرین اخبار از وضعیت ترافیکی راه‌هایی کشور امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت/ کدام محورها مسدود است؟
  • (ویدئو) وضعیت محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور