Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویرایش ویدیو همیشه یکی از امور پیچیده و تخصصی در بین کاربران بوده است؛ اما با انتشار اپلیکیشن‌های مختلفی که برای گوشی‌های موبایل ساخته شده‌اند، پیچیدگی این موضوع تا حد امکان پایین آمده است. این روزها حتی کاربران تازه‌کار می‌توانند تنها با چند لمس و به‌سادگی هرچه تمام‌تر، ویدیوها را در حد حرفه‌ای ویرایش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از اموری که در ویرایش ویدیو به کار گرفته می‌شود، تغییر سرعت فایل‌های ویدیویی است؛ به‌طوری که برخی مواقع نیاز به آهسته کردن یک ویدیو و در برخی مواقع نیاز به پخش سریع یک فایل ویدیویی وجود دارد. این موضوع یکی از مواردی بود که به نرم‌افزار‌های تخصصی کامپیوتری نیاز داشت؛ اما با انتشار چند اپلیکیشن کاربردی برای موبایل، انجام این امر نیز در گوشی‌های موبایل و به‌سادگی هر چه تمام‌تر امکان‌پذیر شده است. Fast & Slow Motion یکی از معدود اپلیکیشن‌هایی است که به‌طور هم‌زمان قادر است ویدیوی شما را آهسته یا سریع کند.

در این برنامه قادر خواهید بود ویدیوی خود را ۲ تا ۴ برابر سریع‌تر یا آهسته‌تر پخش کنید و انجام این کار تنها یک لمس نیاز خواهد داشت. شیوه‌ی کارکرد برنامه به این صورت است که ابتدا توسط گالری گوشی، ویدیوی مورد نظر را فراخوانی و سپس سرعت آن را مشخص می‌کنید تا قادر به سریع یا آهسته کردن هر ویدیویی که دوست دارید، باشید. این برنامه برای اجرا به اندروید ۴ یا بالاتر نیاز دارد و تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار بار دانلود شده است. Video Speed Slow Motion & Fast حدود ۱۴ مگابایت حجم دارد و به‌طور رایگان منتشر شده است؛ به‌طوری که روی ویدیوهای خروجی واترمارک تبلیغاتی یا‌… قرار نمی‌دهد. برای دانلود برنامه اندروید Fast & Slow Motion می‌توانید از لینک‌ زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

طراحی زیبای رابط کاربری امکان آهسته کردن ویدیو امکان پخش سریع تا ۴ برابر دانلود اپلیکیشن پلی‌استور اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

آموزش دانلود از پلی‌استور: در صورتی که بعد از انتخاب گزینه دانلود و انتقال به پلی‌استور با پیغام «This item is not available in your country» مواجه شدید، می‌توانید از ربات تلگرامی apkdl_bot@ برای دریافت فایل Apk برنامه استفاده کنید. لینک پلی‌استور برنامه را کپی (با راست‌کلیک یا لمس طولانی روی گزینه‌ی بالا) و به این ربات ارسال کنید تا بعد از چند لحظه، فایل APK برای شما ارسال شود.

true برچسب ها : Android true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۵۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید جالب مویس از کلوپ: یورگن سریع‌تر از لیورپول برو!

دیوید مویس به تمجید از یورگن کلوپ پرداخت. 

طرفداری | صحبت‌های دیوید مویس در حواشی درگیری محمد صلاح با یورگن کلوپ گم شد. 

ورزشگاه لندن شاهد تساوی 2-2 وست‌هم و لیورپول بود تا قرمزهای آنفیلد از کورس قهرمانی خارج شوند. در هفته‌ای که چکش‌ها با اخبار تغییر مربی مواجه شده‌اند، دیوید مویس با این تساوی در رتبه هشتم ماندگار شد. مویس و وست‌هم بیش از هر تیمی مقابل لیورپولِ یورگن کلوپ بازنده بوده‌اند. به همین دلیل، سرمربی اسکاتلندی از این که کلوپ لیگ برتر را ترک می‌کند به شوخی ابراز خوشحالی کرد و البته در ادامه به تمجید از او پرداخت. مویس پس از بازی در مورد کلوپ گفت:

خوشحالم که کلوپ می‌رود. لعنتی [جثه‌اش] خیلی بزرگ است و دندان‌هایش خیلی برق می‌زند. او برای لیورپول بسیار عالی بود. آنجا مثل یک «بابا» بود و توانست به خوبی یک باشگاه بزرگ را مدیریت کند، اتفاقی که گاهی خیلی راحت نیست. لیگ برتر مربی‌های مختلفی از جا‌های متفاوتی وارد می‌کند. بعضی‌ها خیلی زود می‌روند. بعضی‌ها هم الگو می‌شوند، مثل سر الکس فرگوسن و ژوزه مورینیو. عجله کن یورگن، از لیورپول برو! 

 طی 14 بازی مقابل یورگن کلوپ در لیگ برتر، دیوید مویس با هدایت وست‌هم و ساندرلند تنها یک بار به برتری دست یافت. آن پیروزی در جریان نیم‌فصل اول 22-2021 رقم خورد، جایی که چکش‌ها با برتری 3-2 فصل درخشان را ادامه دادند. 

اولین دیدار یورگن کلوپ و دیوید مویس در سال 2016

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • تمجید جالب مویس از کلوپ: یورگن سریع‌تر از لیورپول برو!
  • نیاز امروز جامعه ما معنویت است
  • برنامه‌های وزارت علوم برای ماندن نخبگان/ با تخلفات کنکوری سریع برخورد شد
  • از نقشه‌های آمریکا با خبر هستیم
  • سیر تکامل ب‌ ام‌ و را خیلی سریع ببینید
  • اعتراض سریع آلومینیوم: قبل از گل پرسپولیس خطا شد
  • رئیس سازمان برنامه و بودجه: آمادگی تأمین انرژی پایدار مورد نیاز کشور‌های منطقه و اروپا را داریم
  • طرح قرآنی «حیات طیبه» برگزار می‌شود
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • یکی از نایاب ترین مدل های بسیار سریع مرسدس بنز (+فیلم و عکس)