Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- در نشست سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرمانشاه و مدیرکل ورزش و جوانان استان، بر گسترش همکاری‌های دوطرف در توسعه ورزش همگانی و ورزش شهروندی تأکید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرمانشاه، در این دیدار که در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، دوطرف در مورد همکاری‌های گسترده‌تر و دوجانبه سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری و اداره‌کل ورزش و جوانان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمانشاه، درحاشیه این نشست، طی سخنانی با تأکید بر اهمیت پیشگیری از آسیب های اجتماعی و حفظ سلامت اجتماعی گفت: مبارزه و تلاش برای حل بحران و درمان آسیب های اجتماعی از توان دولتها خارج است و بهترین و کم هزینه ترین راه این است که پیش از آنکه آسیبی رخ دهد از آن پیشگیری کنیم.

مهدی عبدالمالکی توسعه ورزش شهروندی و ایجاد امکانات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در محلات و برنامه ریزی برای سلامت روانی در شهر و ارتقای فرهنگ شهروندی و مهارتهای فردی را از مهمترین راههای پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در برنامه ریزی های سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری، شهر را از نظر برخورداری از امکانات به ۳ رده محلات برخوردار، کم برخوردار و محلات حاشیه ای تقسیم کرده ایم تصریح کرد: به منظور ایجاد امکانات برای ورزش، تفریح و برنامه های سالم برای شهروندان به ویژه جوانان، ایجاد امکانات بر اساس اولویت ها و نیازها ضروری است.

عبدالمالکی افزود: شهرداری نهادی اجتماعی- خدماتی است که علاوه بر انجام فعالیت های خدماتی و عمرانی خود را موظف به ایجاد امکانات تفریحی و ورزشی برای مردم می داند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرمانشاه، توسعه و ارتقاء سطح سلامت جسمی و روحی شهروندان به ویژه بانوان و جوانان، ارتقاء فرهنگ شهروندی، کاهش آسیب های اجتماعی، ارتقاء نشاط و شادابی و افزایش روحیه امید به زندگی در بین شهروندان و افزایش سرمایه های اجتماعی را از جمله اهداف برنامه های این سازمان برشمرد و ابراز امیدواری کرد با تعامل و همکاری ادارات و نهادهای مرتبط با امور فرهنگی و اجتماعی و ورزشی وحدت رویه ای در دستیابی به اهداف مشترک و خدمت به شهروندان اقدامات شایسته ای صورت گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز طی سخنانی به اهمیت مقوله  ورزش همگانی اشاره کرد و توسعه مطلوب زیرساختهای ورزش همگانی را تنها با همکاری شهرداری ها عملی دانست.

ارسلان حسینی توسعه ورزش همگانی را یکی از اساسی ترین برنامه ها و اهداف مشترک اداره کل ورزش و جوانان و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرمانشاه دانست و از اهتمام و رویکرد جدید فرهنگی شهرداری کرمانشاه برای توسعه ورزش شهروندی و همگانی در سطح محلات شهر، ابراز رضایت و خرسندی نمود.

وی ورزش همگانی را پشتوانه و زیربنای ورزش قهرمانی عنوان کرد و افزود: جدیت و تلاش سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرمانشاه در توسعه ورزش شهروندی در محلات، ما را در استعدادیابی و تقویت و رشد ورزش قهرمانی و حرفه ای نیز یاری می دهد تا آینده روشنی را در این مسیر رقم بزنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان توجه به زیرساختهای ورزشی را از اولویت های توسعه ورزش همگانی برشمرد و عنوان کرد: توسعه مطلوب زیر ساختهای ورزش همگانی با همکاری شهرداری ها محقق خواهد شد و در کنار فراهم آوردن این زیرساختها، اجرای برنامه هایی همچون انتخاب یکروز بدون خودرو به شکل مداوم و منظم در جهت فرهنگ سازی برای استفاده عموم از دوچرخه به عنوان وسیله نقلیه، و اقداماتی از این قبیل، ما را در نهادینه کردن فرهنگ ورزش در دل محلات کمک خواهد کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۵۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد

پرهیزگاربخشدار خضرآباد با اشاره به اهتمام جدی در توسعه زیرساخت‌های ورزشی گفت: راه‌اندازی و احداث اماکن ورزشی در همه نقاط، زمینه‌ساز ارتقای فرهنگ ورزش همگانی، سلامت و تندرستی مردم است و بی‌شک افزایش سرانه ورزشی این منطقه موجب ارتقای سطح سلامت و تندرستی اهالی ورزش دوست می‌شود.

وی افزود: برای ساخت این مجموعه ورزشی مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مصوبات سفر نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ به بخش خضرآباد، فرمانداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان اشکذر هزینه خواهد شد.

پرهیزگار ادامه داد: زمین چمن مصنوعی شهید امینی برای استفاده مشترک جوانان روستا‌های مرزانک، دربرز و کمال آباد ساخته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • گسترش همکاری‌ها با کشور همسایه کمکی به دیپلماسی فرهنگی است
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • شهرداری ایروان مایل به همکاری با اصفهان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند