Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا، گفت: تمهیدات لازم برای موج بازگشت زوار حسینی در مرزهای مختلف با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مختلف کشوری و استانی فراهم‌شده است.

سردار محسن فتحی زاده، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، بابیان اینکه در حال حاضر به همکاری مردم و مسئولان امنیت و آرامش کامل در مرزهای خروجی زوار حسینی برقرار است، اظهار کرد: تاکنون بیش از یک‌میلیون 827 هزار نفر از مرزهای خروجی در استان‌های خوزستان و ایلام تردد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، بابیان اینکه در سال جاری با تمهیدات اندیشیده شده از تردد زوار بدون مدارک معتبر گذرنامه و روادید در رمزهای جلوگیری شده است، یادآور شد: در این مدت نیز 141 هزار نفر اتباع بیگانه برای زیارت عتبات عالیات از مرزهای کشور تردد داشته‌اند.

 

سردار فتحی زاده، با اشاره به اینکه تردد زوار حسینی در مرزهای کشور ادامه دارد، تصریح کرد: خروج زوار حسینی از مرزها ظرف امروز و فردا نیز همچنان ادامه دارد و در روزهای این ده شاهد موج بازگشت زوار حسینی از عتبات عالیات به کشور خواهیم بود.

 

وی، با اشاره به اینکه 400 هزار نفر از مرزهای سه‌گانه تاکنون به کشور بازگشت داشته‌ایم، گفت: فرایند و روند برگشت زوار حسینی از مرزها در حال افزایش است و تمهیدات ویژه‌ای با همکاری دستگاه‌های ملی و استانی برای سهولت بازگشت و ورود زوار به مرزها در نظر گرفته‌شده است.

 

سردار فتحی زاده، با تأکید بر اینکه تلاش همه مسئولان بر این است که زوار حسینی به‌راحتی از پایانه مرزی خروج و به شهرهای خود بازگردند، افزود: توصیه می‌شود که زوار عزیز در برگشت چون با خواب‌آلودگی و خستگی مواجه هستند، در برگشت استراحت کرده و با آرامش کامل رانندگی کنند که در مسیر دچار سانحه نشوند.

 

وی، خاطرنشان کرد: امکانات تردد بدون مدارک معتبر از مرزها وجود ندارد، برخی مراجعه کردند که به شهرهای خود بازگشت داده شدند و در صورت تهیه مدارک معتبر در خدمت این عزیزان بودیم که از مرز خارج شوند.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۷۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره عظیم حج تمتمع ۱۴۰۳ استان اصفهان

 معاون وزیر ارشاد ورئیس سازمان حج وزیارت کشور در کنگره عظیم حج تمتمع ۱۴۰۳ استان اصفهان در سالن حماسه ۲۵ آبان، شعار امسال حج تمتع را حج، قرآن محوری همدلی اقتدار امت اسلامی ودفاع فلسطین بیان کرد و گفت: ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از سراسر کشور در قالب ۶۲۲ کاروان  از ۲۱ ایستگاه پروازی راهی سرزمین وحی می‌شوند.


سید عباس حسینی افزود: میانگین سن زائران امسال ۵۷ سال است ومسن‌ترین زائر بانویی ۹۲ ساله وجوان‌ترین دختر ۱۱ ساله است.


حجت الاسلام اژدری مدیرکل حج وزیارت استان اصفهان هم با بیان اینکه زائران اصفهانی ۱۰ درصد زائران حج تمتمع کشور را تشکیل می‌دهند، گفت: از استان اصفهان امسال ۷۲۰۰ نفر در قالب ۵۳ کاروان به حج تمتع ۱۴۰۳ اعزام می‌شوند.


نخستین پرواز زائران اصفهانی بیت الله الحرام سوم خرداد همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره عظیم حج تمتمع ۱۴۰۳ استان اصفهان
  • کنگره عظیم حج تمتمع ۱۴۰۳ استان اصفهان
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • ۶۲۲ کاروان از سراسر کشور راهی سرزمین وحی می شوند
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • فیلم/ وحیدی: انسداد مرزها با پشتکار بیشتری انجام می‌شود
  • علی اف: تحدید مرزهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان آغاز شده
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت