Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی پیشین تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: جادو وجود دارد و در قرآن هم آمده ولی اینکه در فوتبال هست یا نه، من از آن خبر ندارم.

امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگویی، درباره اینکه داریوش ارجمند معتقد است باید راه امثال مرحوم پورحیدری را ادامه دهیم، اظهار داشت: مرحوم پورحیدری فردی بود که تفاوت میان آدم و انسان را می‌شد در او دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورحیدری انسان بسیار والایی بود و افتخار این را داشتم که 10 سال شاگرد او باشم.

وی ادامه داد: پورحیدری نماد مرام و معرفت بود ولی کاش ما قدر آنهایی که زنده هستند را بدانیم. خیلی از پیشکسوت‌های ما هستند که غریبانه زندگی می‌کنند و یک نفر هم حال آنها را نمی‌پرسد. به قول علی آقا پروین هروقت یکی فوت می‌کند دور ورزشگاه شیرودی او را می‌چرخانیم و همه تو سر خودمان می‌زنیم. به هر حال پورحیدری رفته اما امیدوارم راهش ادامه داشته باشد.

سرمربی پیشین استقلال گفت: خیلی از پیشکسوت‌ها در تنهایی دارند دق می‌کنند و تا زنده هستند باید به داد آنها برسیم. آنها احتیاج به پول ندارند بلکه به محبت نیاز دارند.

قلعه‌نویی در مورد اینکه خانواده پورحیدری از اینکه به آنها توجهی نمی‌شود و حتی عده‌ای در باشگاه استقلال او را نمی‌شناختند، تصریح کرد: ما ایرانی‌ها خیلی خوب شعار می‌دهیم. وقتی دوربین‌ها هستند وعده می‌دهیم و وقتی که چشم‌ها از روی آن مسئله برداشته می‌شود، پاک فراموش می‌کنیم که چه حرف‌هایی زده‌ایم. من مراسم خدابیامرز دختر علی جباری رفته بودم و در کمال تعجب فقط 4 یا 5 نفر را آنجا دیدم و دلیلش هم نبودن دوربین بود. مرحوم پورحیدری ثروتمند معنوی بود و باید حق و حقوق زن و بچه این مرحوم را بدهند.

وی در خصوص شرایط تیم ملی و نارضایتی‌های کی‌روش از کمبود امکانات تاکید کرد: اول از همه صعود مقتدرانه تیم ملی به جام جهانی را تبریک می‌گویم. این دست‌آورد توسط خانواده فوتبال ایران به دست آمد. سال، سال جام جهانی است و کی‌روش هم انتظار امکاناتی را دارد که درخور جام جهانی باشد. باید با هم تعامل داشته باشیم و البته نیازهای فوتبال روز دنیا را فراهم کنیم که هم کی‌روش و هم بچه‌ها دغدغه‌ای در این خصوص نداشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که امکانات تیم ملی مناسب است یا خیر، خاطر نشان کرد: امکانات تیم ملی نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده و بعد از برجام ارتباطاتی گرفته‌ایم که نسبت به سال‌های گذشته حتی در ورزش و فوتبال هم خود را نشان می‌دهد.

قلعه‌نویی اشاره کرد: همه باید دست به دست بدهیم که تیم ملی با آرامش به مسابقات جام جهانی برود و این را بدانید که یک تیم ملی خوب از دل یک لیگ پویا بیرون می‌آید. باید فوتبال پیشرفته دنیا را الگو قرار دهیم و به آن برسیم.

وی در مورد بازی‌‌های دوستانه با پاناما و ونزوئلا و بازیکنان دعوت‌شده به تیم ملی گفت: هر بازی دوستانه‌ای برگزار شود قطعا به شرایط و آمادگی بازیکنان کمک می‌کند. در مورد بازیکنان دعوت‌شده هم نظر کی‌روش بوده و نسبت به تاکتیکی که دارد، بازیکنان مورد نظرش را دعوت می‌کند.

سرمربی پیشین استقلال درباره اینکه در لیگ یک صحبت‌هایی مبنی بر جادوگری وجود دارد و آیا واقعا در فوتبال ما این مسائل وجود دارد یا خود شما آن را دیده‌اید، گفت: البته جادو وجود دارد و در قرآن هم آمده ولی اینکه در فوتبال هست یا نه، من از آن خبر ندارم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۸۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ۱۵ درصد از مطالبات اعضای تیم فوتبال استقلال را پرداخت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس که به تازگی 85 درصد از سهام باشگاه استقلال را خریداری کرده است، امروز (سه‌شنبه) 15 درصد از مطالبات بازیکنان تیم فوتبال استقلال را پرداخت کرد.

این شرکت همچنین 10 درصد از مطالبات کادر فنی و اعضای تیم را پرداخت کرد.

آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟

تیم استقلال از ساعت 17 فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف تراکتور می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی
  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران