Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس تهران بزرگ در مراسم امحاء ۵ میلیون لوح فشرده غیرمجاز، مبتذل و مستهجن گفت: طی عملیاتی که ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت، بیش از ۱۱ میلیون نسخه سی‌دی‌های مستهجن کشف شد که امروز ۵ میلیون نسخه از آن امحاء می‌شود. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ صبح امروز (دوشنبه ۱۵ آبان) با همکاری ستاد صیانت از محصولات و آثار فرهنگی و پلیس امنیت عمومی، تعداد زیادی از لوح فشرده فیلم‌های غیرمجاز امحاء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ در این مراسم گفت: در عملیاتی که طی ۴۸ ساعت گذشته در تهران انجام شد، بیش از ۱۱ میلیون نسخه سی‌دی‌های مستهجن کشف شد که امروز بیش از ۵ میلیون نسخه از آن امحاء می‌شود.

وی افزود: نزدیک به ۴۰۰ واحد توزیع‌کننده محصولات فرهنگی مورد کنترل قرار گرفت که متأسفانه اکثر آن‌ها فاقد مجوز است. این‌ها هم در عرضه فیلم‌های مستهجن و مبتذل و غیرمجاز عمل می‌کنند و هم در کپی غیرمجاز آثار سینماگران عزیز ایرانی فعالیت دارند که ده‌ها اثر شناسایی شده و در این میان بیش از ۷۰۰ دستگاه تکثیر نیز کشف شده است.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: تعداد بسیاری بازی رایانه‌ای کشف کرده‌ایم که به صورت غرمجاز وارد و عرضه شده‌اند و حاوی آموزه‌های ضداخلاقی و شیطان‌پرستی است که سلات اخلاقی و روانی نوجوانان و خانواده‌ها را هدف گرفته است.

در این مراسم مهدی یزدانی مدیرعامل موسسه رسانه‌های تصویری، علی تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، علیرضا شجاع نوری و حسین فرحبخش حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۸۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشکه مقدس هایی که تیرهای کمان شیطان هستند؛ خوارج امروز کیستند؟ (فیلم)


 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بوکسور آمریکایی در عربستان مسلمان شد (فیلم) جمله عجیب نلسون ماندلا در مورد فلسطین (فیلم)

دیگر خبرها

  • تمرین فشرده شاگردان عبدی زیر بارش باران و رنگین کمان
  • تمرینات فشرده آماده سازی ماریو بالوتلی در ترکیه / فیلم
  • غرق در نوستالژی؛ بهترین بازی‌های PlayStation 2
  • امیری: بازی هفته بعد جدال مرگ و زندگی است/ یک امتیاز فاصله چیزی نیست که کنار بکشیم+ فیلم
  • مهدی نصیری؛ سوژه‌ی متفکر یا شخصیت مبتذل؟
  • بررسی روند امحا و دفن زباله در ۴ شهر فارس
  • شیطان با نقاب خواستگار
  • امحاء مزارع آلوده به فاضلاب خام در شرق شیراز
  • ظهور شاه‌کلید قفل‌های دیجیتال/ رایانه‌های کوانتومی رمزگذاری را بی‌معنا می‌کنند
  • خشکه مقدس هایی که تیرهای کمان شیطان هستند؛ خوارج امروز کیستند؟ (فیلم)