Web Analytics Made Easy - Statcounter

انصاری فرد بازیکنی که تا مرز فروش در تابستان پیش رفت و هفته ها سکونشین بود حالا یکی از مدعیان اقای گلی در سوپرلیگ یونان با پیراهن المپیاکوس قلمداد می شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

انصاری فرد  بازیکنی که تا مرز فروش در تابستان پیش رفت و هفته ها سکونشین بود حالا یکی از مدعیان اقای گلی در سوپرلیگ یونان با پیراهن المپیاکوس قلمداد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریم انصاری فرد روزهای متفاوتی را در دوران فوتبال حرفه ای خود در یونان تجربه می کند، روزهایی که با اتفاقات ابتدای فصل کمتر کسی پیش بینی آن را می کرد، چون همه چیز حکایت از جدایی تلخ این بازیکن از قهرمان یونان داشت.

ستاره ایرانی که توسط سرمربی آلبانیایی سابق المپیاکوس در فهرست مازاد قرار گرفته بود تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی فاصله چندانی با فروش و بازگشت به تیم سابق نداشت؛ اما ترجیح داد بماند و سکونشین شود بلکه فرصتی برای عرض اندام بیاید.

تصمیمی که درست از آب درآمد چون با اخراج مربی آلبانیایی و بازگشت تاکیس لمونیس دوباره خوشبختی به مهاجم ایرانی چشمک زد و باعث شد تا این بازیکن در کمتر از چهار هفته از گزینه چهارم خط حمله المپیاکوس به انتخاب اول در سوپرلیگ تبدیل شده و با به ثمررساندن چهار گل در یک قدمی آقای گلی یونان قرار بگیرد.

کریم که شب گذشته در برد ۵-۱ تیمش در رقابت های سوپرلیگ گلزنی کرد بعد از این اتفاق در زمین چمن سجده شکر به جا آورد تا نه تنها تصاویر این حرکت او بازتاب گسترده ای در رسانه های یونانی داشته باشد، بلکه لمونیس سرمربی المپیا شادمان از درخشش ادامه دار مهاجم ایرانی اش او را در آغوش کشیده و تشکر کند.

روزنامه SportDay آتن امروز با انتشار تصویری از شادی مهاجم ایرانی در کنار هم تیمی هایش بعد از برد دیشب نوشت:

« کریم را باید بازیکنی متفاوت دانست چون هر کسی جای او بود در تابستان نمی ماند و به یکی از تیم های خواهانش می رفت؛ اما او به حدی اعتماد به نفس داشت که می دانست در المپیاکوس به جایگاه واقعی اش خواهد رسید و حالا این صبوری باعث شده تا او مدعی آقای گلی و بهترین گلزن تیمش باشد».

تاکیس لمونیس هم با تمجید از روند روبه رشد شاگردانش اشاره ای به روشن شدن موتور گلزنی خط حمله المپیا داشت و گفت:

« نه تنها از عمکلرد انصاری فرد، بلکه از سایر بازیکنان نیز کاملا رضایت دارم و اعتقاد دارم با این روند خیلی زود می توانیم به اهدافی که در سر داریم برسیم».

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۸۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند! (+عکس)

 در دیدار حساس آاک آتن مقابل پائوک از لیگ یونان، درگیری بزرگی رخ داد که منجر به محرومیت سرمربی آاک شد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که آاک با نتیجه ۳-۲ از پائوک عقب بود، ماتیاس آلمیدا، سرمربی آاک، در کنار خط به‌شدت عصبانی بود و پس از پایان بازی با یکی از افرادی که گفته می‌شود از ناظران بازی بوده است درگیر شد.

این مربی سپس با سرجیو اولیویرا و یکی دیگر از بازیکنان خودش که قصد داشتند برای پایان دادن به درگیری دخالت کنند درگیر شد و کم کم این موضوع تبدیل به یک درگیری بزرگ شد.

در ادامه نیروهای امنیتی و کادر فنی دو تیم برای جدا کردن افراد حاضر در درگیری اضافه شدند اما ناگهان آلمیدا گردن یکی از افراد حاضر در درگیری را از پشت گرفت و به او آسیب زد.

پس از دقایقی درگیری، بالاخره نیروهای امنیتی موفق به پراکنده کردن جمعیت و خاتمه دادن به آن شدند. به گزارش نشریه یونانی اسپورتال، مردی که آلمیدا گردنش را گرفته بود، یک مقام رسمی از سمت فدراسیون بوده است که برای اداره پیشگیری از خشونت در ورزش کار می‌کند.

آلمیدا در کنفرانس مطبوعاتی خود پس از بازی به این درگیری پرداخت و اعلام کرد که از فردی که گردنش را گرفته بود عذرخواهی کرده است.

او همچنین گفت: «دیدید چند نفر در کنار زمین بودند؟ چیزی که من همیشه می‌گویم این است که اگر بخواهیم وضعیت فوتبال یونان را تغییر دهیم، این همه آدم نمی‌توانند در کنار زمین باشند.»

بر اساس گزارش رسانه‌های یونانی، آلمیدا به دلیل این درگیری با محرومیت سه جلسه‌ای روبرو شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۱۳‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • فیلسوفان بزرگ دربارۀ «ورزش» چه می‌گویند؟
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • محمد انصاری به کادرفنی تیم ملی جوانان اضافه شد
  • کتاب صوتی «داستان‌های پارسی» در یونان منتشر شد
  • تثبیت صدرنشینی تیم کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ
  • مربی سابق تیم ملی والیبال در روسیه جام گرفت
  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند! (+عکس)
  • خبر خوب به اردوی پرسپولیس رسید | بیرانوند به ال کلاسیکوی ایرانی می‌رسد + جزئیات