Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@18:31:42 GMT

حضور سردار عبداللهی در مرز مهران

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۶۹۴۱۷

تسنیم نوشت :

، سردار پاسدار عبادالله عبداللهی و جمعی از مدیران قرارگاه، صبح امروز به منظور بازدید از پروژه تعریض و بهسازی جاده صالح‌آباد به مهران و موکب‌های برپا شده توسط این قرارگاه وارد پایانه مرزی مهران شدند.

 

گفتنی است به منظور رفاه حال زائرین اربعین، قرارگاه خاتم(ص)، اقدام به برپایی 5 موکب در مکان‌های مختلفی همچون شهر مهران، حدفاصل مهران و ایلام، شهر کربلا و شهر نجف نموده است که این موکب‌ها از دوازدهم آبان‌ماه به مدت ده روز به ارائه خدمات مختلف می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین پروژه تعریض و بهسازی جاده صالح‌آباد به مهران حدفاصل شهرستان ایلام و مهران به صورت چهارخطه و به طول 30 کیلومتر و نیز اجرای طرح آبرسانی از بستان تا پایانه مرزی چذابه به طول 28 کیلومتر از طریق یک خط لوله 12 اینچی از اقداماتی است که توسط قرارگاه و در راستای رفاه حال زائرین عتبات عالیات صورت گرفته است.

 

سردار عبداللهی و هیأت همراه به صورت هوایی از پروژه جاده صالح آباد به مهران بازدید کردند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۹۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند

ایسنا/لرستان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: قرارگاه جهاد تبیین با حضور در مدارس اقدام به روشنگری و بصیرت‌افزایی می‌کند.

سرهنگ احمد حسنوند امروز (دهم اردیبهشت‌ ماه) در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و هادیان سیاسی که در حسینیه ثارالله ناحیه مقاومت بسیج بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: در توطئه‌هایی که از سوی دشمن می‌شود، نقش جهاد تبیین بیشتر محسوس است و در این زمینه اقداماتی شده است.

وی بیان کرد: تشکیل قرارگاه جهاد تبیین با توجه به فرمان رهبری، یکی از مهم‌ترین اقداماتی بوده که در این زمینه انجام شده است. این قرارگاه شامل مربیان عقیدتی و سیاسی و هادیان سیاسی با حضور در دانشگاه‌ها و مدارس اقدام به روشنگری و بصیرت افزایی می‌کند. اعزام هادیان سیاسی به اردوی راهیان‌ نور از دیگر اقداماتی است که در حوزه عقیدتی سیاسی انجام شده است.

او افزود: در هفته عقیدتی سیاسی سپاه ۲۸ برنامه فرهنگی برگزار می‌شود که برگزاری جلسات بصیرت‌افزایی و روشنگری با حضور اساتید شهرستانی و استانی و کشوری در مساجد و پایگاه‌های مقاومت و دانشگاه‌ها و مدارس از جمله این برنامه‌هاست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • حواشی حضور مهران رجبی در سریال پایتخت
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند
  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها