Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر گزاری مهر، مجتبی کریمی اظهار داشت: محور اصلی سفر، کربلای معلی است و عزیزان به سمت کربلا حرکت می کنند و یکی از خواهش های اصلی سرکنسول ایران این بود که مردم حتما از مکان هایی که برای پیاده روی در نظر گرفته شده است، حرکت کنند.

وی از مردم که وارد لاین ماشین رو نشوند، افزود: متاسفانه سال گذشته چندین تصادف در این رابطه داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی ادامه داد: در ارتباط با مسائل امنیتی و فردی لازم است زوار به هر مکانی اعتماد نکرده و به نقاط ناشناخته ورود نکنند، زوار ما مسافر هستند و کسی را نمی شناسند؛ بنابراین باید دقت لازم را داشته باشند.

وی تاکید کرد: همچنین سرکنسول ایران در ارتباط با بهداشت خوراکی ها تاکید داشتند که زوار از موکب های شناخته شده و از بطری های در بسته ی آب، استفاده کنند.

 رئیس اداره گذرنامه و روادید وزارت خارجه گفت: موکب های ایرانی کاملا مشخص است و اکثر موکب های عراقی نیز قابل اعتماد و شناخته شده هستند؛ البته برخی غذاها با ذائقه افراد متناسب نیست؛ این سفر زیارتی است و زوار کم و سالم خوری را مد نظر داشته باشند تا ان شاءالله به سلامت از این سفر باز گردند.

کریمی اضافه کرد: در مورد اتباع خارجی، در صورت داشتن گذرنامه و مدارک معتبر، امکان خروج از کشور وجود دارد ولی چون پروسه صدور روادید برای اتباع طولانی است، برای آن دسته از اتباع که فاقد گذرنامه هستند، امکان خروج از کشور به سمت عراق وجود ندارد.

وی گفت: کار روادید خواهران و برادران افغانستانی تمام شده و به دفاتر کفالت تحویل داده شده است و خواهش می کنیم دفاتر کفالت در ارائه این مدارک به عزیزان افغانستانی، کار را تسریع کنند که این عزیزان نیز بتوانند هرچه زودتر خود را به این سفر زیاتی برسانند.

true برچسب ها : اتباع افغانستانی اربعین 96 مجتبی کریمی وزارت امور خارجه ایران true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۹۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری قدیمی از پوشش متفاوت زنان افغانستانی قبل از طالبان

تصاویری از پوشش متفاوت زنان افغانستان در سال 1965 در فضای مجازی منتشر شده است که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید. منبع: viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • قرارداد رهن و اجاره برای افغانستانی‌ها در این استان سفت و سخت می‌شود
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف
  • دولت قانون ساماندهی اجاره بها را تا قبل از شروع فصل جا به جایی مستاجران اجرایی کند
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را هم اخراج کرد!
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را به علت حمایت از مظلومان غزه اخراج کرد
  • تصاویری قدیمی از پوشش متفاوت زنان افغانستانی قبل از طالبان