Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-01@03:10:19 GMT

خرید تضمینی محصول ذرت کاران استان

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۷۰۷۳۲

خرید تضمینی محصول ذرت کاران استان

خرید تضمینی محصول ذرت مازاد بر مصرف کشاورزان در مناطق گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، رئیس شرکت پشتیبانی امور دام استان با بیان اینکه پیش بینی می‌شود امسال ۱۲ هزار تن محصول ذرت در کهگیلویه و بویراحمد خریداری شود گفت: تاکنون ۵۰۰ تن ذرت از کشاورزان باشتی خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید علی لاهوتی افزود: امسال سه هزار هکتار از مزارع مناطق گرمسیری گچساران، باشت، کهگیلویه و چرام در استان زیر کشت ذرت رفته است.
وی با اشاره به اینکه کشاورزان می‌توانند محصول ذرت خود را به کارخانه ذرت خشک کنی باشت تحویل دهند بیان کرد: امسال محصول ذرت به قیمت هر کیلوگرم ۱۰ هزار و ۱۰۰ ریال خرید تضمینی می‌شود.
لاهوتی با بیان اینکه هم اکنون پنج واحد ذرت خشک کنی در مناطق گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد ساماندهی شده افزود: یک واحد ذرت خشک کنی در آینده نزدیک در منطقه لیشتر از توابع گچساران راه اندازی می‌شود تا محصول روستا‌های لیشتر و خیرآباد را خریداری کند.
رئیس شرکت پشتیبانی امور دام کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: بخش عمده‌ای از مزارع زیر کشت ذرت در شهرستان‌های گچساران و باشت قرار دارد.
استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۷۰ هزار هکتار زمین کشاورزی دارد که ۱۶۰ هزار هکتار آن زراعی است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۰۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، بانک شهر یکی از مالکان جدید باشگاه پرسپولیس قصد داشت برای اولین حرکت برای حمایت از سرخپوشان بلیت های بازی پرسپولیس و سپاهان را خریداری کند و در نهایت هواداران با پرداخت دو هزار تومان بلیت ها را تهیه کنند و ما التفاوت رقم بلیت را بانک شهر بپردازد اما با این درخواست باشگاه پرسپولیس مخالفت کرد.

پیش از این هم سازمان لیگ اعلام کرده بود هیچ باشگاهی از این پس حق ندارد بلیت بازی های تیمش را خریداری کند. البته پرسپولیس مدعی است که قصد رایگان کردن بلیت را نداشته اما با این حال باز هم سازمان لیگ با این خواسته موافقت نکرده است.

بازی پرسپولیس و سپاهان از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برداشت گندم از مزارع کرمانشاه آغاز شد
  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • ضرورت خرید تضمینی ۲ میلیون راس دام مازاد از دامداران
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان
  • خرید تضمینی گندم به بیش از ۶۰۰ هزارتن رسید