Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@02:04:12 GMT

طرح تفصیلی شهر فردیس به سرعت تهیه و تصویب شود

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۷۱۳۷۰

طرح تفصیلی شهر فردیس به سرعت تهیه و تصویب شود

معاون استاندار البرز با بیان اینکه طرح تفصیلی باید به سرعت برای شهر تهیه و تصویب شود، گفت: طرح تفصیلی از نظر بحث توسعه شهری به شهر فردیس هویت می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، خسرو ارتقایی در جلسه معارفه نخستین شهردار فردیس که صبح امروز در فرهنگ‌سرای ولایت شهر فردیس برگزار شد، اظهار داشت: مناطق 3 و 10 شهرداری کرج مناطقی بودند که به لحاظ جمعیتی و زیرساختها جزو مناطق کمتر توسعه یافته شهر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی استاندار البرز با بیان اینکه بسیاری از سرانه‌های شهر فردیس پایین است، ادامه داد: فراز و نشیب‌هایی که این مدت شورای شهر فردیس داشته خیلی خارج از توقع نبوده است.

وی با اشاره به اینکه انتخاب تیم کارآمد، متخصص و متعهد در پیشرفت شهر تاثیرگذار است، عنوان کرد: عملیات بیمارستان فردیس آغاز شده و علی رغم تنگناهای مالی پیشرفت خوبی داشته است.

ارتقایی با بیان اینکه در صورت تامین مالی این بیمارستان در فاز نخست با 160 تخت و فاز بعدی با 270 تخت ساخته می‌شود، افزود: در ارتباط با بحث آب و فاضلاب اقداماتی صورت می‌گیرد هر چند که برای شهر فردیس کافی نیست.

وی با اشاره به اینکه طرح تفصیلی باید به سرعت برای شهر تهیه و تصویب شود، خاطرنشان کرد: طرح تفصیلی از نظر بحث توسعه شهری به شهر فردیس هویت می‌دهد.

معاون عمرانی استاندار البرز با بیان اینکه 15 کیلومتر خط قطار شهری کرج تا میدان شهید سلطانی داخل شهر کرج است، تاکید کرد: 12 کیلومتر این خط از میدان شهید سلطانی تا ملارد است که عمده آن در شهرستان فردیس بوده و با پیگیری جدی از طرف شهرداری و فرمانداری فاز 2 آن فعال شود.

ارتقایی ادامه داد: با فعال کردن فاز دوم قطار شهری، بار عمده از حجم ترافیک از کرج به ملارد به خط 2 منتقل می‌شود و بخشی از معضل ترافیک حل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای پیگیری مسائل فی ما بین دو شهر کرج و فردیس جلساتی گذاشته می‌شود، بیان کرد: امروزه کلانشهر کرج بار سنگینی از نیروی مازاد انسانی را تحمل می‌کند که فردیس نباید این گونه شود و وزارت کشور و استانداری البرز به وظیفه نظارتی خود بر این موارد عمل می‌کنند.

انتهای پیام/

R41451/P41362/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۱۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه بسته های اقتصاد دریاپایه در مازندران

دریافت 56 MB کد خبر 6093392

دیگر خبرها

  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • محلات بی دفاع مستعد وقوع بزه سرقت و سایر جرائم
  • تهیه بسته های اقتصاد دریاپایه در مازندران
  • ببینید | تصادف دلخراش در بزرگراه به دلیل کاهش ناگهانی سرعت!
  • سرعت 99 در فوتبال واقعی؛ از ام باپه و وینیسیوس تا سانه و واکر / فیلم
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • عاقبت سبقت گرفتن با سرعت بالا (فیلم)
  • فصل بیداری
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود