Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها برای تیم فوتسال هیئت قم بسیار سرنوشت‌ساز خواهد بود چرا که در پایان فصل ممکن است یک امتیاز در بقا یا سقوط این تیم تأثیرگذار باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، هفته شانزدهم سری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از فردا در حالی پیگیری می‌شود که حساسیت این مسابقات برای نمایندگان استان قم بیش از همیشه خواهد بود و آن‌ها در این بازی‌ها محکوم‌به پیروزی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت‌های هفته شانزدهم عصر فردا با برگزاری 7 دیدار هم‌زمان پیگیری خواهد شد که در یکی از دیدارها آتلیه قم میزبان پارسیان شهر قدس است و هیئت فوتبال در تهران به مصاف تیم پرمهره تأسیسات دریایی این شهر خواهد رفت.

آتلیه طهران قم که در هفته گذشته برابر ارژن به برتری رسیده است، این هفته نیز برای بازگشت به جمع تیم‌های بالای جدول راهی به‌جز پیروزی ندارد، مسابقه‌ای که اگر آتلیه پیروز آن باشد نتایج رقبا به سود آن‌ها رقم بخورد امکان دارد به رده چهارم جدول صعود کند.

از سوی دیگر تیم هیئت قم که با توجه به پیروزی هفته گذشته همچنان در قعر جدول به سر می‌برد، برای فرار از این شرایط بحرانی محکوم‌به پیروزی است اما این تیم برای از پیش رو برداشت حریف کار بسیار دشواری را در پیش رو خواهد داشت.

هر چند این روزها برای هیئت قم بسیار سرنوشت‌ساز خواهد بود چرا که در پایان فصل ممکن است یک امتیاز در بقا یا سقوط این تیم تأثیرگذار باشد و هفته‌هایی که سپری می‌شود برای نماینده قم بسیار سخت و نفس‌گیر است.

تأسیساتی‌ها که رتبه سوم جدول رده‌بندی را در اختیار دارند برای حفظ جایگاه خود و ماندن در جمع مدعیان قهرمانی انگیزه بیشتری نسبت به قمی‌ها دارند و در آن‌طرف زمین نیز هیئت قم اگر بخواهد در لیگ برتر بماند و تن به سقوط ندهد باید در هر بازی امتیاز لازم را کسب کند.

هیئت قم تا اینجای کار یک پیروزی، دو تساوی و دوازده باخت را در کارنامه خود ثبت کرده است و با 24 گل زده ضعیف‌ترین خط حمله لیگ برتر به خود اختصاص داده است، البته جایگاه انتهای جدول برای تیم استان قم در سال‌های اخیر بی‌سابقه بوده و همیشه نماینده استان در میانه جدول به سر می‌برده است.

در شرایطی که آتلیه قم با رقیب هیئت قم مسابقه دارد، چنان چه آتلیه این تیم را شکست دهد و هیئت فاتح میدان باشد کمی می‌توانند به بقا در لیگ امیدوارتر شوند چراکه پارسیان شهر قدس وضعیتی مشابه نسبت به هیئت قم دارد.

تیم فوتسال آتلیه طهران قم در حال حاضر با 22 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال کشور قرار دارد و هیئت قم نیز با 5 امتیاز در قعر جدول رده‌بندی جای گرفته است.

انتهای پیام/

R7854/P41362/S6,62/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۲۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته ۲۵

جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته ۲۵

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • قربانعلی‌پور نظاره‌گر بازی سرنوشت‌ساز لیگ (عکس)
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در البرز در روزهای پایانی هفته
  • سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی فعال خواهد بود
  • باران در راه خراسان رضوی
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • هوای تهران دوباره سرد و بارانی می شود | پیش بینی هوای پایتخت در روزهای پایان هفته
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد