Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۰۰ تن مرغ از مرغداری‌های کهگیلویه و بویراحمد با هدف تنظیم بازار، حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده خریداری شده است. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، معاون پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هر کیلوگرم مرغ از تولید کننده به نرخ ۶۶ هزار ریال خریداری شده است گفت: ۲۰ درصد از بهای این خرید به صورت نقدی و بقیه با نهاده‌های کشاورزی نظیر ذرت و سویا مبادله می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی لاهوتی با اشاره به اشباع بازار مرغ افزود: مرغ خریداری شده در سردخانه‌ها ذخیره و در زمان نیاز بازار عرضه خواهد شد.
وی بیان کرد: امسال برای نخستین بار بخشی از بهای مرغ به صورت نقدی پرداخت می‌شود.
لاهوتی ادامه داد: در سال‌های پیش مرغ تا وزن یک کیلو و ۸۰۰ گرم خرید می‌شد، ولی امسال مرغ تا ۲ کیلوگرم وزن هم خریداری می‌شود.
معاون پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: هزینه حمل از مرغداری تا کشتارگاه به عهده مرغداری‌ها و حمل از کشتارگاه تا سردخانه به عهده دولت خواهد بود.
وی میزان تولید سالیانه مرغ در این استان را ۱۲ هزار تن برآورد کرد و افزود: این میزان ۶۰ درصد نیاز مصرف مردم کهگیلویه و بویراحمد را تامین می کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۲۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم

دریافت 75 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، دوشنبه شب در آیین اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: در تقسمات سدها بهره کهگیلویه و بویراحمد اندک است و باید سهم مردم ما ملاحظه شود.

کد خبر 6092610

دیگر خبرها

  • تیک‌تاک در آستانه حذف از اپ استور آیفون
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد