Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ابراهیم امامی فرماندار گرمی امروز در جلسه هم‌اندیشی مشکلات روستاهای محروم شهرستان گرمی که با حضور مسئولان دستگاههای اجرایی این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: توسعه، عمران و آبادانی روستاها یکی از مهمترین اقداماتی است که باید در دستور کار دستگاه‌های اجرایی استان قرار گیرد و در این زمینه فرمانداری گرمی نیز به جد پیگیر محرومیت‌زدایی از روستاهای اولویت‌دار شهرستان گرمی است که در همین راستا 43 روستای این شهرستان در اولویت محرومیت‌زدایی و عمران و آبادانی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه توجه به نیازهای روستاها و رفع محرومیت از این مناطق در واقع یک وظیفه همگانی است، افزود: در این راستا سپاه سازندگی کشور گام موثری برداشته است و با شناسایی و مناطق محروم در صدد رفع محرومیت از آنها بوده و برای توسعه و آبادانی روستاهای اعتبارات و هزینه‌های کلانی اختصاص می‌دهد.

فرماندار گرمی تصریح کرد: در حال‌حاضر قرارگاه سازندگی سپاه خدمات بسیار ارزشمندی در مناطق محروم کشور برجای گذاشته است و امیدواریم با حرکتهای جهادی این قرارگاه مشکلات عدیده موجود در روستاهای شهرستان گرمی نیز برطرف شود که بسیاری از روستاهای این شهرستان با مشکلات زیادی همچون نبود آب شرب، راههای ارتباطی مناسب و نیز مشکلاتی در حوزه گازرسانی روبه‌رو هستند.

امامی با اشاره به اینکه در حال‌حاظر شاهد اجرای پروژه‌های مختلفی در سطح شهرستان گرمی هستیم، گفت: دولت خدمات بسیار ارزشمندی در سطح شهرستان انجام داده و در بخش عمرانی روستایی عملیات گازرسانی، اجرای طرحهای هادی روستایی، آسفالت راههای روستایی، خدمات کشاورزی و بهداشتی، آبرسانی و اجرای طرح گردشگری روستایی از جمله پروژه‌های اولویت‌دار در مناطق محروم و روستایی است.

وی بیان کرد: هم‌اکنون با همکاری دستگاههای اجرایی در سطح شهرستان گرمی تعداد 43 روستا برای خدمات‌رسانی توسط قرارگاه سپاه شناسایی شدند و از خدمات این قرارگاه بهره‌مند خواهند شد.

 

انتهای پیام/ع

رفع محرومیت زدایی از روستاهای شهرستان گرمی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۲۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمد نادرخانی گفت: این طرح‌ها شامل اجرای خطوط انتقال شمال شهر خرمدره به طول ۴ کیلومتر، آبرسانی به فاز ۳ شهرک گلدشت، تأمین آب آشامیدنی سایت اداری و مساکن ملی خرمدره، تکمیل مخزن ۱۰۰۰ متر مکعبی سوکهریز است.

وی افزود: احداث ۲ کیلومتر خط انتقال آب روستای فلج، یک کیلومتر خط انتقال روستای قلعه حسینیه، حفر و تجهیز چاه شماره ۱۶ خرمدره و تکمیل مخزن ۴۰۰۰ متر مکعبی خرمدره از جمله دیگر طرح‌هایی است که امسال در دستور کار شرکت آبفا قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: سال گذشته نیز ۱۰ طرح آبرسانی با اعتبار بالغ بر ۹۷ میلیارد تومان در شهرستان خرمدره اجرا و به بهره برداری رسید.

نادرخانی گفت: اجرای ۸۰ میلیارد تومان طرح‌های توسعه‌ای در تصفیه خانه آب ابهر و خرمدره نیز از جمله اقدامات شرکت آبفا در سال گذشته در شهرستان خرمدره بود.

این مسئول یادآور شد: توسعه خدمات آب و فاضلاب به ویژه در حوزه روستایی از اولویت‌های کاری شرکت آبفا در سال جدید است که در این راستا روستای نصیرآباد خرمدره به عنوان نخستین روستای استان، از خدمات جمع آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب برخوردار شد.

گفتنی است شهرستان خرمدره با ۷۵ هزار نفر جمعیت و ۳۴ هزار مشترک یکی از ۸ شهرستان تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب در استان زنجان است.

کد خبر 6089966

دیگر خبرها

  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم