Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@08:08:03 GMT

راهپیمایی ۱۳ آبان در استان کردستان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۳۰۱۶۸

راهپیمایی ۱۳ آبان در استان کردستان برگزار شد

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، همزمان با سراسر کشور در سراسر استان کردستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، مراسم راهپیمایی 13 آبان، «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» ساعت 10 صبح امروز با حضور گسترده و باشکوه اقشار مختلف مردم، دانش‌آموزان و دانشجویان، اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و روحانیون و تشکل‌های دانشجویی در سراسر استان کردستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم ولایتمدار، انقلابی و همیشه در صحنه کردستان همگام با ملت ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی سیزدهم آبان‌ماه، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام و رهبری و شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس فریاد برائت از استکبار و مشرکان را سر دادند و با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از شیطان بزرگ و استکبار جهانی به گوش جهانیان رساندند.

در شهر سنندج مراسم راهپیمایی 13 آبان از میدان آزادی به سمت خیابان فردوسی، میدان انقلاب، خیابان امام خمینی(ره) و سه راه حبیبی آغاز شد.

بر اساس گزارش‌های ارسالی خبرنگاران تسنیم از سراسر استان کردستان، امسال نیز همانند سالیان گذشته مردم همه شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاهای این خطه از سرزمین کشور با حضور در راهپیمایی سیزدهم آبان‌ماه، برای محکوم کردن و پاسخ دادن به یاوه‌گویی‌های ترامپ به صحنه آمده‌اند تا پشتیبانی خود را از نظام و سپاه پاسداران به دنیا نشان دهند.

دبیر ستاد امربه‌معروف کردستان: تمام نقشه‌های شوم دشمنان نظام با شکست روبه‌رو است

دبیر ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر کردستان پیش‌از ظهر امروز در سخنرانی مراسم راهپیمایی 13 آبان‌ماه که در مریوان برگزار شد، با اشاره به اهمیت این روز ماندگار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: یوم‌الله 13 آبان یادواره تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران است.

محمود الله‌مرادی افزود: محمدرضا پهلوی زمانی تمام حقوقات ملت ایران اسلامی را برای این استکبار جهانی زیرپا گذاشته بود و تصویب لایحه کاپیتولاسیون نیز یکی از ننگین‌ترین توافق‌های تاریخ کشور است.

وی گفت: 13 آبان یادآور چندین رخداد مهم و تاریخی همچون تسخیر لانه جاسوسی، تبعید امام راحل(ره) از ایران به ترکیه و به رگبار بستن دانش‌آموزانی که در زمان رژیم پهلوی برای احقاق حقوقات خود و ملت ایران فعالیت داشتند، است.

دبیر ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر کردستان تصریح کرد: هرچند عوامل ضد انقلاب در سال‌های اولیه شکل‌گیری نظام اسلامی همواره با تمام توان و تلاش خود در صدد ایجاد لطمه به نظام را داشتند اما حضور این مردم همیشه در صحنه همواره راه را به‌روی آنان تنگ و تمام نقشه‌های شوم آنان همچنان ناکام مانده است.

در پایان این مراسم قطعنامه پایانی راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان قرائت شد و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از بخش‌های دیگر راهپیمایی 13 آبان امسال در مریوان بود.

امام جمعه دهگلان: مردم ایران هیچ‌گاه زیر بار ظلم و ستم نمی‌روند

امام جمعه دهگلان پیش‌از ظهر امروز در سخنرانی مراسم راهپیمایی 13 آبان‌ماه که در دهگلان برگزار شد، با اشاره به مقاومت همیشگی مردم ایران در برابر استبداد اظهار داشت: امروز مردم باغیرت ایران در برابر آمریکا اعلام انزجار می‌کنند.

ماموستا یدالله محمدی با تاکید بر اینکه مردم ایران نوکری بیگانگان را قبول نمی‌کنند، افزود: ما بر اساس اقتصاد مقاومتی و با افتخار زندگی می‌کنیم و زیر بار زور و ظلم نخواهیم رفت.

وی گفت: زمانی خواهد رسید که حکومت، حکومت پابرهنگان و ستمدیدگان می‌شود و اسلام در دنیا فراگیر خواهد شد.

امام جمعه دهگلان با اشاره به رشادت‌ها و پایمردی‌های مردم ایران در ریشه‌کنی ظلم و استبداد تصریح کرد: مردم بابصیرت ایران اسلامی و کردستان هیچ‌گاه این ایام و مناسبت‌ها را از یاد نمی‌برند.

پیروی از منویات مقام معظم رهبری تنها راه مقابله با تحریم‌های ظالمانه دشمنان است

عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج پیش‌از ظهر امروز در سخنرانی مراسم راهپیمایی 13 آبان‌ماه که در بانه برگزار شد، با اشاره به حماسه استکبارستیزی مردم ایران در سیزدهم آبان سال 58 اظهار داشت: 13 آبان در کشور جمهوری اسلامی ایران یادآور سه واقعه تاربخی مهم و سرنوشت‌ساز است.

شاهین فکور افزود: تبعید حضرت امام خمینی‌(ره) به کشور ترکیه پس از نطق تاریخی، راهپیمایی دانشجویان دانشگاه تهران در اعتراض به سیاست‌های ستم‌شاهی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام از وقایع تاریخی سیزده آبان در سال‌های مختلف است.

وی روحیه استکبارستیزی و مقابله با ظلم و ستم را از نقاط مشترک هر سه واقعه تاریخی عنوان کرد و گفت: مردم مسلمان ایران با بهره‌گیری از آموزه‌های اسلام ناب محمدی(ص) زیر بار ظلم و ستم نمی‌روند.

استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج تصریح کرد: استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکای جنایتکار پس از گذشت قریب به چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی هنوز دست از دشمنی و تهدید بر علیه ملت ایران برنداشته است.

وی گفت: تلاش برای توقف علمی، ایجاد اسلام و ایران‌هراسی؛ اجرای تحریم‌های ظالمانه در ابعاد مختلف و در نهایت تلاش برای نقض برجام که یک توافق بین‌المللی بوده از جمله دشمنی‌های دشمنان نظام است.

فکور افزود: تنها راه مقابله با تحریم‌های ظالمانه دشمنان اتکا به تولید و قدرت داخلی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

وی اظهار کرد: باید حمایت از تولیدات داخلی بر پایه اقدامات دانش‌بنیان و دانش‌محور مد نظر قرار گیرد.

در حال تکمیل...

R1336/P1336/S6,66/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۰۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)

دریافت 123 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مردم شهر هشتبندی از توابع شهرستان میناب در اجتماعی عظیم و راهپیمایی بزرگ در سالروز شهادت امام صادق علیه‌السلام و هفتمین روز از درگذشت عالم جلیل القدر استان هرمزگان آیت الله رئوفی به خیابان آمده و به عزاداری پرداختند.

کد خبر 6096639

دیگر خبرها

  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق فردا برگزار می‌شود
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران دردمشق فردا برگزار می‌شود
  • مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش فردا برگزار می‌شود
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)
  • ۷۵ مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • ۷۵ مراسم شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • لغو مراسم آیینی سنتی کومسای در هورامان کردستان به دلیل بارندگی
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • ایران اسلامی الگوی وحدت و برادری در جهان است