Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان برنامه و بودجه اردبیل گفت: امسال ۹۶ پروژه اقتصاد مقاومتی با ۱۱۹ هدف در سطح استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، داود شایقی عصر امروز در جلسه ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی استان اردبیل اظهار داشت: در راستای تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی برای 25 دستگاه اجرایی استان اردبیل برنامه‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده و برش استانی این برنامه‌ها نیز تهیه و دستگاه‌های اجرایی برای این پروژه‌ها اقدامات خود را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: 96 پروژه اقتصاد مقاومتی با 119 هدف برای دستگاه‌های اجرایی استان انتخاب شده و در هر جلسه ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی دستگاه‌ها گزارشات خود را در راستای اجرایی شدن این برنامه‌ها ارائه می‌دهند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل افزود: اهمیت پروژه‌های اقتصاد مقاومتی بنا به تاکید مقام معظم رهبری بر همه روشن است و ما در استان اردبیل اولویت خود را برای اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی قرار دادیم و از تمامی دستگاه‌های اجرایی نیز انتظار داریم که این پروژه‌ها را در اسرع وقت به پایان برسانند.

شایقی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی یکی دیگر از راهکارهای توسعه استان بوده و در این رابطه نیز پروژه‌های دولتی که امکان تکمیل آنها با اعتبارات دولتی وجود ندارد با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان شناسایی شده و اقدامات لازم نیز برای واگذاری آنها به بخش خصوصی انجام می‌شود.

وی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل و مدیران آنها باید از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در راستای تکمیل و اجرایی شدن هر چه سریع‌تر پروژه‌های دولتی و غیردولتی در استان اردبیل استفاده کنند چرا که یکی از مهمترین راه‌های ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در استان استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و احداث واحدهای تولیدی در استان است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل اظهار کرد: برای اجرای پروژه‌های دولتی و دارای پیشرفت فیزیکی بالا نیز اعتبارات به صورت اوراق اسناد خزانه تخصیص می‌یابد و دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با استفاده از این اوراق پروژه‌های خود را اجرایی کنند.

انتهای پیام/

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۸۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش شوراها در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری بعد از ظهر پنجشنبه در همایش روی ملی شوراهای استان ضمن تبریک این روز، اظهار کرد: یکی از مصادیق مردم سالاری دینی با انتخاب اعضای شورا توسط مردم رقم خورد.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب به سبب حضور مستشاران غربی، مردم در امور کشور و تصمیم‌سازی‌ها نقشی نداشتند، افزود: با درایتت امام راحل در قانون اساسی تشکیل شورا ابلاغ شد و اعضای شورا منشأ خیر در شهر و روستاها شدند که تلاش و کار را سرلوحه قرار می‌دهند.

عاشوری با بیان اینکه تنها هدف شوراها خشنودی و رضایت مردم و توسعه و آبادانی مناطقشان است، ادامه داد: باید با تجمیع افکار و شناسایی ظرفیت‌ها اقتصاد مقاومتی را عملاً اجرایی کنید.

وی با اشاره به شکل گیری مجمع مشورتی شوراهای استان بیان کرد: تشکیل مجمع مشورتی شوراها قطعاً در بحث جهش تولید و اقتصاد مقاومتی هر شهر و روستا بنابر ظرفیت‌های موجود می‌تواند نقش آفرین باشد.

فرماندار رشت با تاکید بر اینکه شورا تبلور عینی مردم‌سالاری دینی، ظرفیتی برای مشارکت مردم در انجام کارها و حلقه واسطی برای اجرای برنامه ریزی هایی است که شکل می‌گیرد، گفت: شوراها به عنوان نزدیک ترین نهاد به مردم تأثیرگذار بوده و در تحقق شعار سال نقش انکار ناپذیر دارند.

کد خبر 6095220

دیگر خبرها

  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • شش مولفه اقتصاد مقاومتی متعلق به مردم است 
  • نقش شوراها در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است
  • بازدید دادستان تهران از دو شرکت‌ داروسازی
  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند