Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- فرمانده سپاه نبی اکرم استان کرمانشاه گفت: با وجود اینکه به لحاظ صنایع نظامی در دنیا حرفی برای گفتن داریم اما آن چیزی که امروز موجب سربلندی ایران اسلامی شده است پشتوانه مردمی همراه با فرهنگ ناب عاشورایی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار بهمن ریحانی روز دوشنبه در آیین تجلیل و معرفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سنقر و کلیایی افزود: قدرت مردمی و برخورداری از تجهیزات نظامی و اقتدار سیاسی، شتاب پیشرفت ایران اسلامی را در همه عرصه ها رقم زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه دشمن امروز از قدرت دفاعی ما هراس دارد، گفت: قدرت ایران اسلامی به لحاظ توان موشکی که در دنیا از جایگاه ویژه ای برخوردار است و حضور آگاهانه، بابصیرت و با صلابت مردم در همه صحنه های انقلاب است.
فرمانده سپاه نبی اکرم گفت: از شروع انقلاب تاکنون همه جنگهایی که در دنیا اتفاق افتاده بین مسلمانان و دنیای کفر و استکبار بوده است برای اینکه می دانند مسلمانها به دنبال آزادی از اسارت طاغوت و کسب کرامت های انسانی هستند.
سردار ریحانی با بیان اینکه اساس حکومت آمریکا علیه ایران اسلامی، برجام و... نیست، گفت: هدف اصلی آنها مقابله با اسلام و جلوگیری از پیشرفت ایران است و نمی توانند تصور کنند که با نفوذ ایران در کشورهای منطقه، آنها دیگر امپراطوری خود را از دست خواهند داد و با سیاستهای تفرقه افکنانه و به کارگیری راهبرد های تکفیری در صدد معرفی چهره غیر واقعی از اسلام در جهان هستند.
وی تحریمها را برای جلوه دادن ناکارآمدی اقتصاد و انزوای ایران، تهی کردن ایران از قدرت بازدارندگی و اشاعه جدایی دین از سیاست را از اقدام های دشمنان برای متوقف کردن جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: حضور رهبری و مردم آگاه و بیدار توانسته است هیبت وهیمنه پوشالی آمریکا و متحدانش را در هم بشکند و براوج قدرت بایستد.
فرمانده سپاه نبی اکرم اتحاد و انسجام مردم و حضور در صحنه براساس ماموریتهای بسیج و حضور در فضای بسیج و داشتن اعتقادات محکم به نظام اسلامی را موجب ترس دشمنان از ایران اسلامی دانست.
فرماندار سنقرو کلیایی هم گفت: مسیر حرکت و سیره امام (ره) همان حرکت پیامبر اکرم (ص) بود و امروز هم مسیر انقلاب با تدبیر مقام معظم رهبری با همان الگوی برگرفته از سیره پیامبر گرامی اسلام در حرکت است و تمامی شاخص ها نیز بایستی بر اساس آن تنظیم و ادامه پیدا کند.
یاور محمدی، وحدت و همدلی را در راستای جامه عمل پوشاندن به دیدگاههای امام (ره) و مقام معظم رهبری در سطح کلا ن کشور برای توسعه شهرستان مورد تاکید قرار داد و گفت: از تمامی ظرفیتها برای تقویت جایگاه سپاه و ایجاد فضای آرام و با امنیت برای مردم بهره گیری خواهد شد.
وی از زحمات سرهنگ محمدی به عنوان محور وحدت در سنقر و کلیایی قدردانی کرد و گفت: با انتصاب سرهنگ سالاری خدمات سپاه در سطح این شهرستان ادامه خواهد یافت.
در ادامه این مراسم سرهنگ رضا سالاری به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سنقرو کلیایی معرفی و از زحمات سرهنگ صمد محمدی فرمانده پیشین با اهدا هدایا و لوح تقدیر قدردانی شد.
سنقرو کلیایی با 82 هزار نفر جمعیت در فاصله 85 کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده است.
8066/7446 خبرنگار:هادی رنجبر ** انتشار دهنده:علی مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۳۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرتیپ پاسدار پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معیت سردار رضا شجاعی، فرمانده مرزبانی استان با حضور در میان مرزداران جنوبی استان سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها، امنیت موجود در سرحدات کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مرزداران دانست.

به روایت ایسنا، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902632

دیگر خبرها

  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان