Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو مجمع نمایندگان تهران در مجلس از هماهنگی این مجمع برای انجام یک نشست مشترک با اعضای شورای شهر تهران خبر داد و گفت: این نشست به زودی و با محور چالش‌ها و مشکلات عدیده تهران به ویژه آلودگی هوای شهر تشکیل خواهد شد.

یک عضو مجمع نمایندگان تهران در مجلس از هماهنگی این مجمع برای انجام یک نشست مشترک با اعضای شورای شهر تهران خبر داد و گفت: این نشست به زودی و با محور چالش‌ها و مشکلات عدیده تهران به ویژه آلودگی هوای شهر تشکیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طیبه سیاوشی گفت: در جلسه شب گذشته جمعی از اعضای مجمع نمایندگان تهران درباره دو موضوع انتصابات شهردار تهران و  تشدید آلودگی هوای تهران بحث مفصل شد.

نماینده مردم تهران در مجلس، نمایندگان تهران و اعضای شورای شهر تهران را اجزای یک پیکر دانست و افزود: پس از تغییر ترکیب اعضای شورای شهر تهران در انتخابات اخیر بن‌بست گذشته برای برگزاری نشست‌های مشترک از بین رفت و اکنون ۳۰ نماینده تهران و ۲۱ عضو شورای شهر تهران خود را اعضای یک پیکر می‌دانند به همین دلیل در جلسه شب گذشته مقرر شد آقای علیجانی دبیر مجمع هماهنگی های لازم برای برگزاری نشست مشترک با اعضای شورای شهر را انجام و پس از قطعی شدن زمان آن اطلاع رسانی شود.

وی البته از  اظهار نظر درباره مباحث مطرح شده در این جلسه در خصوص  انتصابات انجام شده در شهرداری تهران به دلیل حساسیت موضوع خودداری کرد.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۳۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان یزد با اشاره به صدور اخطار برای واحدهای آلاینده، از پلمب دو واحد شن و ماسه متخلف و آلاینده در یزد خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، سید رضا نورانیان صبح امروز در جریان بازدید از واحدهای شن و ماسه یزد اظهار داشت: بحث آلودگی هوا یکی از موضوعات بسیار مهمی است که در این دولت به صورت جدی مورد توجه قرار دارد و اقدامات گسترده‌ای در زمینه مقابله با آن صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اعتراضاتی که مردم برخی از نقاط داشتند، نسبت به آلایندگی واحدهای شن و ماسه بود که در این زمینه بازدید‌های لازم با صدور تذکر از سوی همکاران ما انجام گرفت.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان یزد ادامه داد: در این راستا، تیم پایش با همکاری واحد حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست یزد دو واحد آلاینده شن و ماسه را در جاده یزد بافق با حکم قضایی و همراهی ماموران پاسگاه انتظامی فهرج پلمپ کردند.

نورانیان با اشاره به اینکه به همین دو واحد هم پیش از پلمپ اخطارهای قانونی برای رفع آلودگی داده شده بود تصریح کرد: این واحدها علاوه بر اینکه در لیست صنایع آلاینده استان قرار داشتند و علی رغم اخطارها و مهلت‌های داده شده، اقدام اصلاحی مؤثری انجام نداده و آلودگی ذرات آنها استمرار داشته است.

وی با تاکید بر اینکه واحدهای آلاینده حتما باید نسبت به کاهش و رفع آلودگی اقدام لازم را انجام دهند گفت: با انجام این دو مورد پلمپ، تا رفع کامل آلایندگی از ادامه فعالیت واحدهای مذکور جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/781

دیگر خبرها

  • مصوبات شورای شهر تهران قابل ردیابی شد
  • عکس/ نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تشدید سرکوب معترضان حامی فلسطین شد
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم پس از 21 نشست تخصصی