Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی جولایی در این جلسه ضمن قدردانی از حسن اعتماد دکتر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنا و دکتر نوریان سرپرست سابق دانشگاه، گفت: از اینکه مسئولیت خطیر سرپرستی روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در آن مرحله حساس و تاریخی به بنده سپرده شد، بسیار قدردانی می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی دوره مسئولیت چندماهه در روابط عمومی، تجربیات ارزنده‌ای از دکتر فرهاد رهبر که از مدیران ولایی، انقلابی، پرتلاش و شناخته‌شده دانشگاهی هستند، آموختم و مطمئنم که حضور ایشان در دانشگاه آزاد اسلامی موجب توفیقات روزافزون برای دانشگاه خواهد شد.

دکتر جولایی ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته توسط مسئولان سابق حوزه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در جهت اعتلای نام این دانشگاه،گفت: مدیران سابق و همکاران این حوزه، با تعامل و هماهنگی با رسانه های درونی و بیرونی دانشگاه، سهم عمده ای در برجسته کردن نام دانشگاه آزاد اسلامی داشته‌اند. درواقع تمامی تلاش همکاران این حوزه در راستای ایجاد بستر مناسب برای تحقق برنامه ها و اهداف مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی در جهت منویات مقام معظم رهبری و ارزش هاست.

مدیرکل سابق روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه طی مدت مسئولیت خود سعی کردم از الگوی پیامبر اکرم (ص) در رعایت اخلاق اسلامی بهره بگیرم، افزود: مبنای اصلی فعالیت بنده، اخلاق‌مداری و پایبندی به ارزش های اسلامی است و سعی شد در آن برهه زمانی خاص، خارج از احساسات و هیاهو کار انجام شود و با ایجاد آرامش در جهت منافع دانشگاه حر کت کنیم.

وی درخصوص مهمترین فعالیت های انجام‌شده در دوره مدیریت خود، گفت: راه‌اندازی پرتال جامع و یکپارچه دانشگاه آزاد اسلامی، ارائه پیشنهاد تاسیس موزه و نمایشگاه دائمی دانشگاه آزاد اسلامی، ایجاد سیستم جامع پیشنهادات و انتقادات با هدف برقراری ارتباط مستقیم بین مسئولان دانشگاه و جامعه هدف، تبلیغات هوشمند و هدفمند و تدوین برنامه سالانه تبلیغات دانشگاه آزاد اسلامی از مهمترین اقدامات انجام‌شده در این حوزه به شمار می رود.

وی افزود: ‌افزایش 50درصدی بازتاب اخبار دانشگاه آزاد اسلامی در رسانه ملی و رسانه های مکتوب نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، پخش 300 دقیقه برنامه تولیدی درخصوص دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی از رسانه ملی و... از دیگر دستاوردهای این حوزه و نتیجه تلاش و کوشش همکاران در شش ماهه گذشته به شمار می رود.

دکتر جولایی همچنین خاطرنشان کرد: با تلاش همکاران این حوزه امسال برای اولین بار در زمان انتخاب رشته دانشجویان با کاهش 75درصدی هزینه تبلیغات، موفق شدیم افزایش 20درصدی متقاضیان ورود به دانشگاه آزاد اسلامی را شاهد باشیم.

مدیرکل سابق روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان برای رضا همدانچی آرزوی توفیق روزافزون کرد.

محمدمهدی جولایی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۵۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور غلامرضا خاکساری سپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حجت الاسلام رضا محمدی مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حمید پورحسینی مسئول بسیج دانشجویی استان همدان برگزار شد؛ در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حسین زیادی، محمد حسین عزیزی به عنوان فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان معرفی شد.

کد خبر 6092430

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد