Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@17:33:27 GMT

جزئیات حمله مسلحانه به کارمند اداره کار یاسوج

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۷۵۷۴۲

جزئیات حمله مسلحانه به کارمند اداره کار یاسوج

صاحب یکی از شرکت‌های تعاونی‌ استان، در اداره کل تعاون و کار اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به سمت مدیر تعاون این اداره تیراندازی کرد. فرد ضارب بارها در جهت پیگیری کارهای تعاونی به مضروب مراجعه کرده بود.

به گزارش مشرق، مسئول روابط عمومی اداره تعاون، رفاه و کار اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ساعاتی پیش یک ارباب رجوع مسلح در اداره کل تعاون، رفاه و کار اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد نسبت به تیراندازی به سمت یک کارمند این اداره اقدام کرد به خبرنگار ما گفت: فردی بنام" ف-م" صاحب یکی از شرکت‌های تعاونی‌ پرورش ماهی در پی اختلاف با شریک خود از چندی پیش، پرونده‌ای در دادگاه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با صدور رای دادگاه به نفع شریک " ف-م" ، وی با مراجعه به اتاق مدیر تعاون قصد جان وی را کرده است.

غلامعلی طاعت‌نژاد افزود: فرد ضارب بارها در جهت پیگیری کارهای تعاونی به این کارمند اداره کار مراجعه کرده بود. این فرد با همراه داشتن یک قبضه سلاح کلاشینکف و با روبند وارد اتاق مدیر تعاون کار شد و درخواست کرد خصوصی صحبت کنند و به محض بیرون آوردن اسلحه، کارمند اداره با مقاومت اقدام به بالا بردن لوله اسلحه آن کرده و مانع از تیراندازی شده است.

وی اظهار داشت: به جهت درگیری فیزیکی کارمند اداره با فرد ضارب، کارمند اداره کار کهگیلویه و بویراحمد به دلیل اصابت قنداق اسلحه از ناحیه سر مصدوم و در بیمارستان به سر می‌برد و البته حال عمومی وی رضایت بخش است.

طاعت‌نژاد عنوان کرد: ضارت توسط عوامل نیروی انتظامی بازداشت شده است و پرونده قضایی در حال پیگیری است.

منبع: جام جم آنلاین ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۵۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال

مدیر تعاون روستایی همدان گفت: نیاز است مدیران عامل تعاونی‌ها با همکاری اداره تعاون روستایی شهرستان و اتحادیه مربوطه به‌صورت برنامه‌محور و با استفاده از ظرفیت‌های موجود هر منطقه و روستاهای مربوطه در راستای تحقق شعار سال برنامه و طرح خود را ارائه دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، محمد حسن دهبانی امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعاونی‌های روستایی با سابقه طولانی و با مشارکت مستقیم مردم در بخش‌های مختلف روستایی فعالیت دارند که می‌طلبد مدیران عامل تعاونی‌ها با همکاری اداره تعاون روستایی شهرستان و اتحادیه مربوطه به‌صورت برنامه محور و با استفاده از ظرفیت‌های موجود هر منطقه و روستاهای مربوطه در راستای تحقق شعار سال برنامه و طرح تهیه و ارائه کرده و شوراهای اسلامی و دهیاران نیز نهایت همکاری و تعامل را در این خصوص داشته باشند.

وی افزود: در سطح بخش مرکزی ١٣ شرکت تعاونی به ثبت رسیده که در حال حاضر تعداد ٨ شرکت فعال و ۵ شرکت غیر فعال است.

مدیر تعاون روستایی شهرستان همدان ادامه داد: اداره تعاون روستایی باید با تشکیل کمیته‌ای ویژه مباحث مربوط به شرکت‌های غیر فعال را پیگیری کند تا در آینده نزدیک فعال شوند.

دهبانی اضافه کرد: مدیران شرکت‌های تعاونی باید به سمت به‌روزرسانی اساسنامه و برنامه‌های خود حرکت کنند و با توجه به ماهیت عملکردی و حوزه فعالیت، در برگزاری تمامی برنامه‌ها و مراسم‌های روستایی حضوری فعال داشته باشند.

کد خبر 748063

دیگر خبرها

  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • حمله مرگبار در اکوادور چند روز پس از رفراندوم سرکوب تبهکاران
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • تعاونی های تولیدی، محور اقدامات بخش تعاون هستند
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال